Alanya
Alanya Kalesi’nin surlarından aşağıyı seyrediyordu. Yazın yoğun dönemi artık geçmişte kalmış, ortalık sakinleşmiş, yağmurlar başlamıştı. Sanki yorgun kent tüm pisliğinden arınsın diye yağardı bu yağmurlar. Köşe başlarını tutmuş azgın gençler ve yarı çıplak sarhoş kadınlar yoktu artık. Bunca rezalete kızmış, kabarmış bir deniz ve dinlenmekte olan sahil uzanıyordu önünde.Yazın bu kargaşasını görmemek için buraları terk eden bulutlar tekrar buluşmak için gökyüzünde toplanmaya başladılar. Kucaklaşmaları mutluluk kıvılcımları saçıyordu etrafa. Gökyüzünü ortadan ikiye ayıran ışık bir saniye için tüm kenti aydınlatırken, ilerde yağmurun başladığı göründü. Sanki bulutlardan yağmur yağmıyordu da, yeryüzündeki tüm ruhlar gökyüzüne doğru uçuyorlardı. Kaleye doğru yaklaşan yağmur ürkütücü olduğu kadar da insanı kendisine hayran bırakır cinstendi.
YORUMLAR
Cok severim Alanya yi ben.
O tür insanlara her yerde her zaman rastlamak mümkün.
Ama Alanyan in güzelligi hic degismez.
yüreginize saglik
saygilarimla
aertorer
ilginiz için çok teşekkür ederim
Aslında vermek istediğiniz mesajı çok rahat algıladım ben. En güzel kalmış yerler, hep keşfedilmemiş olandır derim hep-. Yıllar önce yeni yeni insanların gittiği tatil beldelerine yıllar sonra gittiğimde aynı tadı alamam. Benim de tatil anlayışım dinlenmek, doğa, deniz ve güneşle başbaşa olmak tabi başta ailem olmak üzere.
Bizim Didim'de yazlığımız var çok sakin bir yerde Akbük'le Didim Merkezinin tam ortasında Uslu Sitesi o kadar sakindir ki sahilde oturduğunuz zaman önünüz, arkanız yanınız insan dolu olmaz bir tenhalık vardır. Bazen çocuklar Altınkum'a geçmek isterler sahildeki insanlar yuva yapmış karıncalar gibi görünür gözüme asla tat alamam oturduğunu anlamazsın, güneşlendiğinizi, herkesin konuştuğu kulağınızda... Hele bayağı rahat olan turistleri görünce denize giresim bile gelmiyor sanki denizin o temizliği kirlenecekmiş gibi.
Dediğiniz gibi o zaman sizin oralarda deniz keyfini çıkarıyor doğayla başbaşa gerçi her yer insanla güzel ama ne kadar çokluk olursa o kadar da sorun çıkıyor.
Güzel yazınız için kutluyorum. Saygılarımla...
aertorer
haklılığımız üzücü ama ilginiz için teşekkür ederim