- 1703 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
SU GİBİ KOMEDİ...
Dün sabah diş etlerimdeki çekilmelerden dolayı ufak bir operasyon geçirdim.Anlayacağınız dünden beri dilim lâl oldu, pek konuşamıyorum.Ama konuşamıyorum diye yazamayacağım diye bir kaide yok değil mi?
Uykusuz geçen bir gecenin ardından, erkenden kalkıp, yavaş yavaş ev işlerimi bitirdim.Sonra şöyle kanepeye uzanıp televizyon izleyeyim dedim ve zap yaparken, “Su gibi” evlilik programında takıldım kaldım.Gördüğüm manzara karşısında gülsem mi, ağlasam mı?Ben gülmeyi tercih ettim.
60 yaşında, bembeyaz sakallı bir bey evlenmek için gelmiş.Eşinden ayrılmış
,anlaşamamışlar.Konuşsam mı, konuşmasam mı edalarında.Sesi zor çıkıyor.Sorulan sorulara sanki güçlükle cevap veriyor.Konu evlenmeye gelince, birden dili çözülüverdi beyin.Başladı konuşmaya ;
----Peygamber efendimiz (s.a.v) bir hadisinde şöyle demiş; Kıyamete üç gün bile kalsa “evlenin ve çoğalın.” Kırkbeş yaşından küçük, iki erkek,iki kız çocuk…
Programın sunucuları Uğur Arslan ve Songül Karlı şaşkın bakışlarla,
----Amca, sen mi evleneceksin, dörtte çocuk yapacaksın?
----Ben yapacağım. Otuzbeş yaşında olsun.
----Tamam amca.Seni şöyle alalım, bakalım kimler talip olacak…
----Ben bir ilahi söyleyeyim,
derken bey efendiyi yerine gönderiyorlar…
Tam bir komedi.Önce "adamcağız kafayı mı yedi ki " dedim.Sonra aklıma bin türlü soru geldi.
Amcam zevkinden otuzbeşinde (utanmasa yirmibeş diyecekti herhalde) torunu yaşındaki bir bayanla evlenmeyi istiyor,hadi diyelim normal.Niye dinimizi sömürmeye çalışıyor?Niye dini paravan kullanıyor?
Bir kadın kendinden üç-beş yaş küçük biri ile evlenmeye kalkınca, toplumda “aaaaaaaa” dedirtiyor da, erkeklerde yaş neden sınırsız olabiliyor?
Hemen uzandığım yerden kalkıp, sizlerle paylaşmak istedim…Şimdi söyleyin bana lütfen.Gülmem mi gerek, ağlamam mı? Yoksa,gayet normal, banane deyip üzerinde durmayayım mı? Haydi söyleyin de yine gidip dinleneyim, zira dişlerim felaket ağrıyor.
Hepinize sevgiler,saygılar...
SEVGİ SALMAN
YORUMLAR
Geç farkettiğim bir yazı olmuş.
Hoştu.
Evet neden?
Dünyanın delisi de dahisi de bitmez ama o adam evine hizmetçi almak istiyor bence.
Eli iş tutan güçlü kuvvetli biri.
İhtiyarın biri biriken işlerden bıkınca; " Kocakarı, sana genç bir adam alalım. Bak yapılacak dünya kadar iş var. Hem iki seninle bir benimle yatar." demiş.
İnsan çaresiz kalırsa genç bile alır.
Her şey zevk için değil.
Selamlar.
Değerli Üstade , Öncelikle diş rahatsızlığınız için geçmiş olsun. TV ' lerde bu tür programlara RTÜK 'ün izin vermemesi lazım.
TV'ler , reytinğ uğruna daha neler yapmazki..
Toplum olarak bizlerde Okumaktan çok kulaktan duyduklarımıza önem verip, değer yarğılarımızı buna göre belirliyoruz maalesef. Bunun yanında yeni nesil için TV ' de gördükleri uçuk ve şımarıkça proğramlar değer yargısı olmaya başladı. Öyle veya böyle birileri bizi afyonla uyuşturuyor.
Duyarlılığınız içim teşekürler ve saygılar
Geçmiş olsun..
Televizyonu hep birlikte boykot etmemiz lazım..Tüm toplumu önce uyuşturdu, sonra duyarsızlaştırdı.
Komşuluk ilişkilerini yok etti..Ne haber programları ne de diğer programlar insana bir şey öğretmiyor, güldürmüyor,
gevşetmiyor daha niçin seyredelim..? Seyrettiğimiz sürece o programlara layık oluyoruz.
Böyle bir konuyu seçtiğiniz için tebrik ederim.
Sevgiler
Çok geçmiş olsun...En kısa zamanda iyileşmenizi diliyorum...
Etrafımda yaptığım araştırmaya göre; erkeklere bir haller oldu. Özellikle eskiden " dede " diye bildiğimiz yaş gurubundan erkekler mutasyona uğradılar adeta...Medical destek mi? Ozon yırtığı mı? bilemeyeceğim...Ama Dedeler yok oldular...
İzleyin bence...Gülmek için tek ilaç diziler oldu...
Sevgiler....
Sevgi Salman
Tabi ki sevmek ve sevilmenin yaşı yok ama böyle programlarda kim kimi ne kadar, nasıl sevsin? Sevgilerimle
Sevgi hanım öncelikle, dişeti operasyonu için geçmiş olsun.Evlilik programları da iyice kabak tadı verdi.
Her kanalda birer tane olduğu, okuyucu kitlesinin de bolluğunu gösteriyor.
T.v. lerde doğru dürüst program zaten kalmadı.En iyisi yine,Edebiyat defterinde yazılarla ilgilenmek ve kitap okumak.
Tekrar geçmiş olsun, sevgilerimle.
Sevgi Salman
Eskiler "kırkından sonra azanı teneşir paklar" demişler. Geçen zaman, dönen devranla birlikte "adam gibi insan" ne demektir, nasıl olmalı şeklindeki çeşitli kriterler de çağın dejenerasyonundan paylarına düşeni aldılar. Bu kritelerin bir kısmı lastik gibi esnerken, bazıları taş kesti, bir kısmı kısalırken "teneşir" ile alakalı kısmıda 40 lardan 60-70 lere kadar yükseldi galiba.
Ne diyelim, Allah sonumuzu hayreylesin
Tebrikler , saygılar, selamlar
Sevgi Salman
Öncelikle diş operasyonun için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. İnşallah ağrısı sızısı çabucak geçer. Dediğin evlilik programları ben de sizin gibi gülüyorum belli zaman sonra da sinirimi bozduğu için izlemiyorum. İşte popüler kültür dedikleri şey arz talep meselesi yapımcılar bakıyor izleyenler var arttırıyorlar bu programların sayısını.
Bence oraya çıkmak her babayiğidin harcı değil insan utanır. Nasıl da rahat kırıtıyorlar, nazlar garip garip istekler falan neyse başını ağrıtmayayım hoş bir yazıydı kutluyorum anlatımından dolayı. Tebrikler. Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Ben bu tür proğramları izlemiyorum. İzlersem de ya çok gülüyorum, ya da sinir oluyorum.
İnsanlar güzel dinimi işlerine geldiği gibi sömürmekte hiç tereddüt etmiyorlar. Bu olay da gayet açık onu gösteriyor.
sevgilerimle...
Sevgi Salman
Öncelikle geçmiş olsun.Birincisi diş rahatsızlığınızdan,diğeri ise o programı izlediğinizden dolayı.Çünkü o tarz programlar adamı hasta eder.Bu programlarla ilgili bir yazım vardır. '' Behzat amcayı evlendirelim'' adı altında.
Bu tarz programlar bence komedi.O yüzden gülmeli.Hiç düşünmemeli,toplum nereye gidiyor ? yaşlı başlı insanlar evlenme derdinde,ne oluyor bize diye.
İnsanlarda dert çok.Kalkıpta ak sakallı dedenin uçkurunu düşünecek değil millet.Bu tarz programların tek faydası yapımcısına.İyi reyting alıyor.İnsanlar artık çok geniş oldular,yaşa başa, sakala,çoluk çocuğa bakmadan arayışlara girdikleri için.
Benim programlarla ilgili tek korkum,bir gün bir tanıdığı o programda görmek.Çevremde o programlara çıkmaya aday kişiler var :) bundan olsa gerek bu korkum.
Siz yine de izleyin.Malzeme lazım gülmek için.Bunlarda da malzeme çok.Çünkü bunların ağlanacak halleride yok.Herkes garip şeylerin peşinde,insanlar normal değil zaten.: )
Sevgi Salman
Öncelikle geçmiş olsun.
Bence siz yinede gülümseyin ağlanacak halimize. Bu kadar çok lüzumsuz ve saçma sapan programlar varken. Evde kaldığım bir gün aynı hataya bende düşmüş ve bu nasıl bir program böyle demiştim. Evlilik gibi kutsal bir olayı bile bu hale getirdiler ya, ne söylense boş.
Yazınızı değerlendirmediğimi sanmayın bu arada. :))
Akıcı ve okunaklı.
N. B. Ç. tarafından 4/7/2010 4:42:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Canım benim, hem gülüyor o programı seyrederken insan, hem de üzülğyor. Davul bile dengi dengine derler. Boşuna dememişler. 35 yaşındaki bir kadın 60 yaşındaki biriyle ne paylaşabilir sence ? Evlenseler de, iki gün sonra ruhen açlık içine girecektir kadın. Güzel bir paylaşımdı. Sevgilertimle
Sevgi Salman
Aslında bu kısacık yazı, bir çok yoruma açık. Bense sadece şunu söylemek istiyorum. Her topluma galiba hak ettiği program izletiliyor, yani arz talep meselesi.
Gündeme dair bir paylaşımdı. Tebrik ederim sizi.
Sevgi Salman
izlememek gerekiyor.bu iğrenç tv programlarıyla kısa sürede ne hale geldiğimizin farkında değiliz hala.her program ahlak sömürüsü din sömürüsü her dizi batakhane.çocuklarımızın yarınlarını hayal edemiyorum.Bu batakhane onları nasıl bir şekle sokacak onlara nasıl bir dünya bırakacak çok merak ediyorum...
(o amca oraya çıkmazdı ama herkes çıkıyor o da görüyor bunu.diyor ki sonra,"benim neyim eksik."bir yanlışı herkes yapıyorsa o yanlış değildir.toplumun dejenerasyonu böyle gerçekleştirilir.her oltaya sazan gibi atlayan bir toplum herşeye müstehaktır.)
ne gülün,ne ağlayın.sadece ve sadece tv den uzak durun.
Zekeriya Terzioğlu tarafından 4/7/2010 2:14:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Maalesef televizyonda izlenecek o kadar az program kaldı ki...
Yorumunuz için teşekkür ederim.Sevgilerimle