- 2587 Okunma
- 30 Yorum
- 4 Beğeni
İNCESIZIMAAA..!!
şimdi sürgünüm gözlerinden;vurgunun en agırını yedim yüreginden .içimde sönmeyen bir ateşsin her gece karanlık çökünce yüregimi içten içe alev alev yakan....ne çok sevmişim seni!!ne çok özlüyorum bir bilsen!!gün başlıyor her gün yeniden;iki elim başımın arasında uzaklara dalan gözlerim nasıl bitirecegini düşünüyor seni yüreginde.kırılan kalbim ;dargın kalsada sana küsmüyor kızmıyor yada sana kıyamıyor...
umutlarımı rafa kaldırdım;kendime ait hiç bir beklenti içine girmiyorum gittiginden beri..
hayatım bomboş;etrafımdaki sevgi çemberlerinden yoksunum kendimi yüreginle kilitledim sen olmassan ben olmayacagım!!bu sevda yolunda...bıraktım artık sevgiye dair herşeyii
şimdi yaralıyım ;bomboşum ...kurşun yemiş bir yaralı kuş gibi.hüzünler en yakınım mutluluk bana en uzak arkadaşım..
yüregim aglıyor senden uzaklarda sana;bilirim hiç umurunda degilim.sende başlayan yeni heyecanların ;yeniden koştugun hayat telaşların...kimbilir!!unutturuyor beni sana.
hiç aglamıyorsun eskisi gibi yokluguma?hiç farkında degilsin belkide varlıgımın..!!!
olsun yinede kızmıyor ki yüregim sana...azıcık bir öfkeyi bile getirmiyorum aklıma...
sadece benden uzaklarda beni anla!!çocuk yüreğim seni çok sevdi galiba..hayat dediğin sonu gelmeyen bir sinema,buğün var olan rengi yarın görmek imkansız geliyor insana,benim sevdamın rengi pembe olsun.
ama hep sende solsun!pembeler ömrüne benimle yağsın...
incesızım;adın pembelerle anılsın!!!
___________funda___________
YORUMLAR
yüregim aglıyor senden uzaklarda sana;bilirim hiç umurunda degilim.sende başlayan yeni heyecanların ;yeniden koştugun hayat telaşların...kimbilir!!unutturuyor beni sana.
hiç aglamıyorsun eskisi gibi yokluguma?hiç farkında degilsin belkide varlıgımın..!!!
olsun yinede kızmıyor ki yüregim sana...azıcık bir öfkeyi bile getirmiyorum aklıma.....((deyilki beddua edeyim asla DUALARIM bile hep senden yana(( yüregine emegine saglik son bir defa göreydim onu., aglatiniz beni kutluyorum sizi slm saygi dua ile .
kalbim ;dargın kalsada sana küsmüyor kızmıyor yada sana kıyamıyor...
umutlarımı rafa kaldırdım;kendime ait hiç bir beklenti içine girmiyorum gittiginden beri..
Ahhhhh canııııııım ah insan sevdiğini kaybedin ce yüreğine ince bir sızı saplanıyor söküp atmakta o kadar kolay olmuyor hasret sarıyor her bir yanı özlemi yakıyor yüreğini bekliyor ümitsizce ne gelen oluyor ne duyan gözler mazilere dalıyor
gücü ağlamaya yetiyor inşallah senin giden geri döner bitanem.Selamlar Saygılar tatlım ...
benim kadar kim sever senii??benim kadar kim aglar sana yar??yada benim kadar kim özler??herşeyimi kaybettimmm..!!!bir tek senin için..herşeyi tek kalemde sidi yüregim hiç görmedigin bilmedigin uzaklarda..bilesin..bir tek senin ugrunaa!!
şimdi bir tek canım kaldı....ODA FEDADIR YOLUNAAAA..!!
(YOLUN AÇIK OLSUN ..İNCESIZIM..)
Seven bulur ama senin yüreğin kadar seveni bulur mu orası çok karanlık! ama bu devirde sevgilerin aman sende denildiği günümüzde böylesi seveni bulacağını ben hiç mi hiç sanmıyorum sevgili tabibim. görüyor duyuyoruz bin vaadlar ve güzellikle başlayan sevdalar ah ah! ne mutlu böyle sevdalara dedirtiyor ve kelime dilden bitmeden bakıyorsunuz sevdalar bitmiş yollar ayrılmış,hangi yada kaç yürek biten bir sevdanın gidenin ardından bu kadar, yanar sever acı özlem çeker? vallahi kendi adıma o kadar duygusal,o kadar sevgiye saygı duyan bir gönül dostunuz olarak ben bu kadar değer vermem, yanmam.elbet bir zaman acır yürek acımaz yada hepten unuturlur dersem yalan söylerim ama gidene seni, beni, bizi terk edene bunca yanmak ömre zarardır!tabiki istemeden mecburi olmuşsa ona sözüm yok.şiir tadında güzel hüzün dolu bir yazı yine yüreğimi sılattınız yaww!tabib olarak sizden çare ararken hepten yangınlara düşüyorum :)) daimi başarı dileklerimle selam sevgilerimle cnm .
sevgi;iyilik gibi,karşılık beklemeden kendiliğinden gelişen duygunun eylemselliğidir.yani varolan duygunun açığa çıkma halidir.
bizler doğayı severiz,güneşi severiz,özgürlüğü severiz... ama onlardan karşılık beklemeyiz.sadece yüreğimizin bir yerinde bir şekilde yer edinirler ve bizim için mutluluk kaynağı olurlar.
tabi bu,sevgide karşılık olmamalı anlamına gelmez.insan severken çoğu zaman nedensiz sever.hiç bir şey düşünmeden,hesap yapmadan,sonunu düşünmeden sever.çünkü;zaten sevmenin temel noktası budur.sevgi,duygu işidir.beyinle çok fazla işi olmaz.beyinden bağımsız gelişir.
ikili ilişkilerde ise sevgi, uzun süreli olacağından dolayı,karşılık bulmak durumundadır.yani,sevgi karşılık beklenmeden oluşur ama karşılık buldukça çoğalır ve güzelleşir...çıkış noktasında tamamen bağımsız,sonrasında her türlü etkileşimlerle şekillenir sevgi.
her ne kadar bu gerçeği biliyorsak da,kendimizi başkalarına kurban etmeyelim.yüreğin beyinle bütünleştiği an,en doğru andır diye düşünüyorum.yüreğimizle sevip,beynimizle büyütelim derim.
yazarın emeğini ve duygulu yüreğini selamlıyorum
şiir,umut ve sevgiyle...
Funda SAĞLAM
Hüzün düşmüş sayfaya ama isyana dönüşmeye yöneldiğinde frenliyor neden..? Bu yazı üzerinde düşünmeye sevkeden çok söz var acılı yürek oda açıkca belli her şey bitmekle bitmemek arasına sıkışmış kalmış yürek ile gönülde bir taraf tamire başlamazsa yazık olacak biri yada ikisine GÜZEL BİR YAZI OKUDUM ŞAŞKINIM çünkü bitmemişlik iki gönül arasında çelişkiler var tek yönden bakılsada Muhatabından yanıt bekler halde yazı KUTLARIMMM
Funda SAĞLAM
Keşke özlnen bilse özlendiğini,gittiği halde hala sevildiğini,arkasından uğrunda ölecek kadar bir seven bıraktığını...AH KEŞKE BİLSE NE ŞANSLI OLDUĞUNU...fundacığım o sevgi dolu ,güzel yüreğini ayakta alkışlıyorum....
Funda SAĞLAM
Öyle değil midir,sevdamız sevdiğimiz uğruna neleri feda edebileceğimiz yok mudur?Bizler yaralı yüreğimiz sızlarken yine de düşündüklerimiz onlar değil mi? yüreğinize dilinize sağlık böyle sevdalar olmasa ne yazabilirdik ki,o sevdalar değil mi bizlere
bunları yazdıran,özleten birlikte olmasak bile onları düşlediğimiz anlar ve yine de onların mutlulukları değil mi? çok güzel ifade edilmiş duygularınızı paylaşıyorum,tekrar yüreğinize dilinize sağlık can dostum,güzel kardeşim umarım hep mutlu olursun,selam saygı ve muhabbet seninle olsun,sevgiyle kalasın esenlikler.....
Funda SAĞLAM
ne yaparsa yapsın isterse hiç aklına getirmesin sevdi ya bu yürek birkere inat laf dinlemez ikansız nedir bilmezunutmaya çalışırsın hiç olmadık bir anda yürek sızın içten içten başlar beyninde bütün her şey silinmiştir sadece yürek sızına odaklanır aynen dünyanın merkezidir svdigimiz yürekten yanan kanayan bir yarayla gelir yavaş yavaş ince sızın gözlerinden ırmaklar gibi süzülür yaraların kanı gözlerimden akan yaş degildir kanayanyaramdır ve özlersin vefasızda olsa gözün görmez bitanem hiç beklentisiz koşulsuz seversin belki gülermi sevdamız böbürlenirmi ama kutsal olan sevgi ve aşk degilmidir insan sevince temiz saf duygularla sevmeliki bunun adı aşk ve sevda olsun aynen senin gibi vede benim gibi
bir şiirimde ben sensizde severim aşk benim sevda benim degilmi diye yazmıştım işte böyle can kızım duyğuları yüregi ve kendisi güzel kızım biz zaten karşıdakinin ne kadar sevdiginden emin olamayız sadece kendi sevgimizden ve duygularımızdan
emin oluruz onun onun için füzulü şairimizde bunu demiş sevmeyi tecih etmiş çünkü aşka hiç bir şeyin gücü yetmemiş zamanı gelince ancak çekip gidermiş onun için sabır sabır demiş aşk yarası acıdır ve hep yarım kalır gerçek aşklar doyulmaz
ince sızına ve kanayan yarana zamandan başka çare bulunmaz canım fundacıgım bu güzelmi güzel duygu yüklü yazınla bir senin degil seven bütün yüreklerin dili plmuşsun hüzünlüydü hemde çok dilerim yüzün hep gülsün hüzün yerine aşk ve sevda
şiirleri yazmaya başlayasın hayatının baharındasın birtanem başka aşklardada konaklarsın ama bu yürek gerçek aşklarda
aldatmaca yalan riya yokki senin gönlün ve sevdanda yüregin gibi gerçekçi olsun sevdalar yaralı gönlüne acil şifalar canımsın seni ve şiirlerini çok seviyorum bir harikaydı hele bu yazı kutluyorum yazan eli SEVGİ İLE KUCAKLIYORUM SELAMLAR CANIM.
Funda SAĞLAM
HARİKAAA MÜKEMMELLL SÜPERRR ....DUYGULAR O KADAR GÜZEL ANLATILMIŞ Kİ...HERZAMAN GÜLMEN DİLEKLERİMLE GÜLERSEN İNCESIZINDA YERİNDE RAHAT OLUR CANIM KIZIM FUNDAMMMMM KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMLE
Funda SAĞLAM
Seversin seversinde karşındaki anlamassa yinede seversin bilirsin anlar sanırsın ama yine bilinmezlikte bilemediğin sorulurla kendini yakarsında yakarsın.zor be güzelim bu zor bir zanaat işte onun için buna aşk diyorlar .Terketmesinemi yoksa sessiz kalışınamı yanarsın bilinmez ama yanarsın hep kan akıtır gözlerin işte bunun içindir ki güzeldir senin şiirlerin.Kutlarım yazını
buruktu, olması gerektiği gibi yazılmıştı.sevgilerimle 10 puan.
sisli bir gün güneşi gölgelerken yönsüz kalkar gemiler limandan kamarasında ben giderim bilmediğim yöne inceden bir sızı dokunurken aha şurama bırakıyorum tüm ağırlığımı şimdi kayboluyorum sende hazırım okyanusa atlamaya ...............................çok güzel bir iç yazısı ...............................acıdı yüreğim kanayarak........................haketmeyene teslim etmemek gerek yüreği.................................................saygımla
yüreğine sağlık harika bir yazı okudum duygusal lirik akıcı ve hüzünlü.
şiirlerin kadar yazıların da hüzün dolu. okurken seni kendimi bulurum çoğu
zaman bende hatıralarımla hüzünlenirim kendimi yapayalnız mutsuz umutsuz his ederim.
henüz bitirmediğim bir veda yazısıyla yazına eşlik etmek istedim umarım densizlik olmaz:
Elveda sevgili; bu gidiş seviyorken bir gidiş olacak zorunlu bir ayrılık,
Sevgili hafif başı öne eğildi dudakları gözleri kımıldamadan sicim gibi ince yaşlar süzüldü
gözlerinden için için ağlamak bu olsa gerek kömür karası gözlerinden sü<ülen bu göz yaşları
en sert mermeri yumuşatacak en kalın graniti delecek güçteydi....
Elveda sevgili seni seviyorum severken gitmek acıların en acısı elveda yar....
Funda SAĞLAM
Yazınız incesızıdan bir meledo gibi yüreğimizi doldurdu....Lakin ben bu konuda farklı düşünüyorum,elbette bir insanın sevgisine aşkına sahip çıkması, bence önemlidir hem kendine hem karşıya duymuş olduğun saygıdan ibarettir..Zira buda olması gereken bir husus!Ama artık günümüzde bırak aşkına sahip çıkmayı insanlar kendilerine sahip çıkamıyor ve güvensiz bir ortam oluşmuş...Kimse kimseye güvenmiyor.Güvenende bin pişman olup yoluna dönüyor.Durum böyleyken mantığı elden bırakmamak lazım.Aslında hiç tarzım değildir olayı yaşayan insana ahkam kesmek ve duygularımı dile getirmek.Sadece yazınızı değerlendirmem lazımdı .Fakat o kadar değerlendirmeden bende payımı almış oldum haddim olmayarak...Çünkü tavsip etmediğim bir şeyi yapmış oldum,genel ifade etmeye çalıştım zaten:)Sevgiyle kalın...Sevmeye bilen yürekler naiftir...
yağmurca tarafından 4/7/2010 11:48:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Funda SAĞLAM
MERHABA BİTANEM sevgine saygım o kadar çokki sana bunu anlatmam burda anlatmama mümkün deyil ama sana birşey söyleyeyim bitanem kanatsız meleyim inan bana hiç deymez yakın olsamda sana büyük bir sevgini nasıl bittiğini sana bir anlatsam inan hemen unutmaya çalışırdın sana bu kadar acı vermesine lütfen izin verme çünki sana değer mermeyene sende verme meleyim deymiyor deymez bitanem ogruna ölüp can verecek kendinden başka kimse yok bunu bil bilmeni istiyorum hayat devam ediyor ve sen kendini bir an önce toparlamaya bak meleyim ne olur sana yalvarıyorum güzel kızım hayatını yaşa ilerde sende göreceksin ve çok üzüleceksin neden yaptım diye o sende kalsın öylece koy bir kenara unutmak hayır unutamassın bunu yaşayan birisi olarak söylüyorum ama bazı olaydan sonra keşke hayallerimde o haliyle kalsaydıda bende onu ince sızım olarak hatırlasaydım lütfen kendini toparla şimdi aklıma gelmesine bile izin vermiyorum biliyormusun sakın bitanem kimse için kendini harap etme deymiyor meleyim deymiyor senin şiirlerini ben yaşıyor gibi okuyorum yzıların sade benim deyil binlerce kişinin yaşadıkları hep bizler varız bu yazılarında unutma sadece sen deyilsinah keşke keşke içimde sızım olarak kalsaydı o sevgim bitmeseydi dedim ben sen demeden bitirmeye çalış deymiyorrrrrr çok konuştum deyilmi ne yaparsın annelik var serde yavrum sana kıyamam yazından çok etkilendim sana özelinden anlatacagım yaşadıklarımı sevgiyle kal hoşçakal bitanem sakın hayata küsme