- 1015 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
SANMIŞTIM Kİ...
Sen gittiğinde sanmıştım ki;
Adalet Tanrıçası Dike söz isteyecek, Tanrılar meclisinden:
“ Bu nasıl bir adaletsizliktir ki; önce “ seviyorum “ diyor. Yarına ait bir sürü vaatlerle süslüyor söylediği sözü. Sonra hiçbir şey olmamış, söylememiş gibi; dönüp arkasını gidiyor. Adalet istiyorum Tanrıların tanrısı Zeus” Diyecek.
Tanrılar arasında bir kaynaşma başlayacak. İtiraz sözleri ile bağrışacaklar: “ Olmaz öyle şey “, “ Hemen cezalandırılmalı “, “ Büyük haksızlık “.
İntikam tanrısı Ultio fırlayacak ayağa: “ Emredin yüce Zeus; hemen alayım intikamını bu gözü yaşlı, ölümlü kadının. Yaptıkları yanına kar kalmasın terk edip gidenin. “ diyecek.
Bir süre düşünecek Zeus. Sonra emredecek, gür sesiyle: “ Yer-gök birbirine girsin, gidemesin uzağa. Denizler kabarsın, yolunu kessin. Fırtınalar kopsun, başının üstünde. Gün ve gece yer değiştirsin, zamanını şaşırsın. Üzülsün, kahrolsun, pişman olsun bu kadını üzdüğü için.”
Deniz Tanrısı; Poseidon, Fırtına Tanrısı; Fornaks, Gök Tanrıçası; Uranos, Rüzgâr Tanrısı; Boreas hepsi bir ağızdan seslenecekler: “ Emrin olur yüce Zeus. ”
Fırtınalar kopacak. Yer-gök birbirine karışacak. Ağaçlar sökülecek, yerlerinden.
Denizler kabaracak. Dalgalar, sahilleri vuracak. Tekneler savrulacak, sağa-sola.
Yağmurlar yağacak. Hatta dolu ya da kar, mevsimsiz. Sel olup akacak sular, caddelerden.
Gece-gündüz yer değiştirecek. Güneş doğacak, gecenin bir vakti. Ve ay çıkacak, günün ortasında.
Kuşlar, ötmeyecekler. Çiçekler, açmayacaklar.
Dünya duracak…
…/…
Bunların hiç biri olmadı tabi ki…
Ben de ölmedim, mahvolmadım.
Tam tersi.
Bir Bahar yaşıyorum ki; sorma gitsin…
Hatta bence, sorma da…
Anlatırsam…
Üzülürsün…
Eser Akpınar
izmir
06.04.2010
YORUMLAR
Vay beee! Sen kıyameti koparmışsın Eser kardeşim.
Bu dediklerin olusa, kıyamet kopar vallahi.
Hayel gücüne hayranım, yine güzel bir yazıydı. kutlarım sevgilerimle...
Eser Akpınar
Aslında değil tabi ki..."mış" gibi...
Teşekkür ederim Emine...Sevgiler
Dilerim yaşadığın bahar ömür boyu sürsün...Anlat, anlat ki sizi üzenler üzülsün biraz...Ama boşver arkadaşım...Başkalarıyla uğraşmak yerine, önünüzdeki mutlu hayata odaklanın ve yaşabildiğiniz kadar yaşayın...Ne mutlu size...Sevgilerimle
Eser Akpınar
Bazen, anlatmak bile istemiyor insan..Kim ne düşünürse düşünsün..Aslolan kendimizin ne yaşadığımız...ne hissettiğimiz...
Teşekkür ediyorum...Sevgiler yüreğinize
ESER HANIM,BİRBİRİNDEN GÜZEL YAZILARA İMZA ATIYORSUNUZ...KUTLARIM...HEPSİNİ DE İÇTENLİKLE OKUMAKTAYIM...
SAYGILARIMLA EFENDİM...
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Sevgiler...
Eser Akpınar
farkını hep belli eden ne yazdığını ve nasıl mesaj vereceğini...bilen ....donanımlı...bu sayfanın güzelliğine sürekli yenilikler katan...okuyunca bağımlılık yapan biri......çok değişik ve bilgilendiriciydi saygılar
Eser Akpınar
Saygılarımla
Gidene üzülmemek,geri değil her zaman ileri bakmak,
kararlarımızda istikrarlı olmak,sürekli pişmanlıklardan iyidir.
Paylaşımınız için tebrikler,sevgiler.
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Sevgiler
Eser Akpınar
Mutlu ettiniz görüşünüzle. Sevgiler...
Yazınızın zenginliği göz kamaştırıyor. Sanırım artık sizin uzun soluklu yazı yazma zamanınız gelmiş diye düşünüyorum. Saygılar.
Mustafa Sakarya tarafından 4/7/2010 8:48:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Eser Akpınar
Saygılarımla.
Anlatmak istediğiyle, yazım kurallarına uygunluğuyla ilgi çekici bir yazı.
Saygılarımla.
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum.
Saygılarımla.
Bu ister aşk, ister iş bazı kişiler gittikleri zaman her şeyin duracağını, çok önemli olduklarını sanırlar. Böyle kişiler bilmezler ki zaman her şeyin ilacı, zaman her şeyi yutar, an bu andır, eğer kişi haksız yere başka bir kişiyi üzmüşse söylenecek o kadar söz varki mesela; bu dünya ne sana ne de bana kaldı Sultan Süleymana bile kalmadı .... hatta bulunmaz Hint Kumaşı mısın, biri gider biri gelir, koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler vs., Gidene Güle Güle vs. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir diye noktalamak istiyorum.
Yazınız yine masal tadında, akıcı ve gizemli yani olağüstüydü sizi kutluyorum. Sevgilerimle....
Eser Akpınar
Teşekkür ederim Aysel Hanım. Güzel yorumunuz ve desteğiniz için.
Sevgiler...
Eser Akpınar
Bademler de aldanmazlar mı her Bahar öncesi?..
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.