- 806 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİYİ YAŞAMIŞ BİRİNE SEVGİSİZLİĞİ ÖĞRETMEK.
"Şu üç günlük ömüre sığdırılamamak" Aslında çokta anlam yüklü de,ben fazla üstünde durmuyorum,neyi arıyorum bende bilmiyorum! Aslında yalnız kalmakta güzel diye düşünüyorum ama aklıma geldikçe içim acıyor.Bitmiş demek,durum onu gösteriyor.
Kime sormam lazım onuda bilmiyorum,aman boş ver,kendimce vakit geçirmek güzel,düşünmeden güzel günlerin hatırına,onların anılarıyla beraber yaşamak güzel.
Hatıralar varmış, iyi ki onları düşünmek bile güzel, insanı sakinleştiriyor..Niye unutulmuyor niye uzun sürer bazı şeylerin bitimi,anlamak isteriz ama olmuyor.Düşünüyorum o ne yapıyor acı çekiyor mu acaba.Ben düşündükçe için bir tuhaf oluyor, acıyor onun hisleri bitmiş midir !?yoksa yenilere yelken açmış dır!
Aslında açılmış yelkenler suyun üstünde daha öncesinden yüzmeye başlamıştır da, benim’mi haberim yoktu?.Nasıl insanlar ya..Bu "sevmek" bu kadar kolay mı "seviyorum","aşı’ğım" dedikten sonra bir çırpıda bitirmek.Hemen bitiyor mu? Öyle bıçak mı bu acıyan yeri kesip atmak gibi..
Kim yapar bunu ,düşündükçe bir çok soru kümesinin içerisine giriyorum ki çıkmam zor oluyor .Sorular cevapsız kalıyor .
Bırakmak ,artık düşünmemek istesem de;bir müzik,bir kaç söz beni o anlara götürdüğünden acılar bitmiyor, gün geçtikçe acı katlanması büyüyor.Bunu nasıl ruhumdan atıp yok etmeliyim,nasıl geçirmeliyim acıyı ? ,"bu üç günlük ömüre sığdırılamamak" sözcüğü benim aklıma geldikçe cevap bulamıyorum.
Birisini sevmek ne kadar zormuş!Ne anlamsız bir kelime oldu değil mi,"sevmek"Birini "sevmek" aslında en güzel şey,"sevgiyi" bir anda bitirmek çok zor,içimizden atamıyor sebep siz yere bir çok anımız acıma hissiyle gelip ,geciyor."Sevgiyi sevsek mi?" ,"sevgisiz kalsak mı?" anlamı bol bir çok sözcükler çıkıyor ortaya.. .
Nedeni ,benim bu sevgiyi bitiremediğim için ondan mı kaynaklanıyor!.Bitiren ben olsaydım bu kadar acı çekmezdim! oda doğru !
Sevmek Dünyanın en güzel duygusu.Sevgi olmadan yaşam çok zor olur bizler için,ama bittikten sonrası da azap.
Bu nasıl mı geçer? Zaman ,zaman,zaman...Azar azar olsa da geçirmek için benimde hızlı ve çabuk olmam lazım.Kimseyle paylaşmamakta zor.Sadece kendime kalıyor bu acı,kendim yaşıyorum,bu paylaşamamak daha uzatıyor bu acımı aslında.
Sevdim ,sevgiyi buldum derken bir anda ;unutmak, unutulmak , bu zor geldi,sevgiyi unutmak ne kadar zor onu yaşadım.
Şimdi benim gibi "sevgiyle" alışmış olan birine gelinde "sevgisiz" yaşamayı öğretin bakalım nasıl başarılı olacaksınız.
Anladım mı !anladım.