- 657 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye Sevdası yine coşturuyor.. / Hikmet OKUYAR
İlk defa Antalyalı Şair Şiir Yorumcusu Kitle İletişim Uzmanı ve Gazeteci Nevriye Uğurluel tarafından değerlendirilip yayınlanan ’ Türkiye Sevdası yine coşturuyor..’ başlıklı yazıyı kültür sanat dostları ile şiir müzik şarkı türkü hikaye fotoğraf ve karikatür hayranları ile paylaşarak ; d a h a e t k i n t a n ı t ı m l a r ı n gerçekleşmesine v e s i l e olmak istiyorum.
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
Türkiye Sevdası yine coşturuyor..
’ Türkiye Okuyor ’ kampanyasına ’ O k u y a r ’ diyerek uygulamalı olarak yüzde yüz katkı yapmak adına ve öğrencilere, araştırmacılara, halkblimcilere, şiirsevenlere, müzik şarkı türkü dostlarına kaynak oluşturmak için proje çalışması olarak Hikmet Okuyar tarafından Giresun, Şebinkarahisar Köprübaşı’nda özenle hazırlanan 710 Sayfalık Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri Türkiye Sevdası’nın yeni bölümü; renkli 10 sayfa ilaveli olarak A-4 ebadında toplam 40 sayfa bütünlüğünde yeniden bastırıldı.
Ormancılık Haftası, Kütüphanecilik Haftası etkinliklerinde ve özel günlerde armağan olarak dağıtılarak tanıtılan eserde çok ünlü isimlerle ilk defa şiiri, karikatürü ve şiirli hikayesi yayınlanan özel yetenekli sanat dostları da yer aldı.
Türkiye S e v d a s ı projesinin yeni bölümünde yer alan ve eser ile birlikte tanıtımları yapılan aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, hikayeci, karikatürist ve ses sanatçısı şiir dostlarının isimleri şunlardır:
Harika UFUK, Rabia BARIŞ, Hasan ÖZTÜRK, Hasan GENÇAY, Emine USTA, Sevim ASLANALP, Şükrü ÖKSÜZ, Şebingüllü ALYAZMALI, Zehra YILMAZ, Ozan ZARALICAN, Abdülkadir KALAY, Aşık VAHİDİ, Aşık NURŞAH, Afet KIRAT, İbrahim ŞAŞMA, Mustafa AYVALI, Sabiha SERİN, Nurhayat SAKARYA, Hasan ÖĞMEN, Nazmi Alper TANRIVERDİ, Bahri ÇAVUŞOĞLU, Alaeddin İKİCAN, Ahmet SARGIN, Salim GÜLBAHÇE, Ayşe PASLANMAZ, Fatma Çetin KABADAYI, Zübeyde GÖKBULUT, Nevin KILIÇ, Osman TEKERCİ, Mustafa YAMAN, İlknur MERSİN, Fatma PAMPAL, İrem İŞLER, Osman YÜKSEL, Aşık OBALI, Murat DOLUDİZGİN, İhsan TEKOĞLU, Halil İbrahim ÖZDABAK, Ayaşlı HATİCE, Hikmet OKUYAR..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.