- 529 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE ALİ'DEN
1
Sisin ve kalabalığın içinde Ayşe’yi bulmam zor olmadı.Tam önümde ayak uçlarına bakarak yürüyordu.Saçlarının üstünde hafif bir ıslaklık dikkat çekiyordu.Kulakları ve ensesi soğuktan etkilenmişe benziyordu.Kızarmış kulaklara,ıslak enseye,at kuyruğu parlak saçlara dikkatlice bakarken,burnuma kadar gelen kokuyu sevdiğimi s...onsuz bir kuvvetle unutmamaya çalışırken, bu kızı hayatım boyunca unutamayacağımı anladım.Bu hallerim ilk kez bana dehşet derece korkunç geldi.Yüreğimi,zihnimi,tüm benliğimi sevdiğim kızın başka biriyle evlenmiş olduğu hayali sardı.Ruh sarsıcı halimden uzaklaşmak zordu.Allah ileriki bir tarihi gözlerimin önüne getirmişti.
2
Gövdemde ağrı başlayınca,’Sen nesin ki? Ben böyleyim! Biraz daha çalış beni sevmek için.’ tarzında düşünceler içimden geçirmeyi severdim.’Bu iş çok berbatlaştı Cumali! Havalar da kötü bu aralar’ derdim sıkıntı içinde.Ellerimi ceplerime koyunca,seri adımlarla yürüyünce tepeme bir sopa vururdu Tanrı gibi.Tepemde hep dola...nırdı Tanrı ve Açık Mavi Gömlekli Kız.Tanrı ve Açık Mavi Gömlekli Kız konusunda muğlak düşünelere kapılırdım açık havalarda,yaz başlarında ve Sonbaharın sonlarında.Romanlarımın en son kısmını sürekli değiştirirdim o zamanlar!
3
Street at the entrance to the first meeting he would be, Ayse, school uniform chubby hands down, to pull, extend, fix works, immediately after the sharp-eyed me with looks, sharp glance look at me a few seconds after, especially with his right hand hair knob like this corrects, backpacks, lightly shoulder down true lea.........ves, suddenly sighs pace accelerates on the apartment door there came back to back like I would a few seconds, stops, entry doors opening suddenly, of the street standing’ve been to see looked and soft movements, eye away from the would.
We both now in this case was used.
I did not expect him lunch at the corner of the street in time I’m sure in a while I was looking around with his painful eyes.
4
Sokağın girişinde ilk karşılaşma şöyle olurdu; Ayşe, okul üniformasını tombul elleriyle aşağıya doğru çekmeye,uzatmaya,düzeltmeye çalışır,hemen sonra keskin bakışla bana bakar,keskin bakışla bana baktıktan birkaç saniye sonra özellikle sağ eliyle saç topuzunu şöyle bir düzeltir,sırt çantasını hafifçe omzundan aşağıya d......oğru bırakır,aniden iç çeker adımlarını hızlandırır,apartmanın kapısının oraya gelince geriye doğru dönecekmiş gibi bir iki saniye durur,giriş kapısını açarken pattadak sokağın başında kımıltısız durmakta olduğumu bir kez görmek için bakardı ve yumuşak hareketlerle gözden kaybolurdu.Artık ikimiz de bu duruma alışmıştık.Ben kendisini öğle vaktinde sokağın köşesinde beklemediğim zamanlar eminim bir süre beni etrafta arıyordu o can yakıcı gözleriyle.
5
O’ndan sonra hiç bir kıza bakmadım,O’ndan sonra,O’nu gördükten sonra bakmadım hiçbir kıza ve O’na şehvetle.Ne yarı çıplak bir gazete fotoğrafına ne de erotik bir dünyaya.Erkekliğin doğal halllerinin dışına çıkmak,kadınlarda ilgi çekeci bir şey bulmamak aşkın şehvetten uzak olduğunu,en azından benim aşk algılayışımın bö...yle şeylerden uzak olduğunu göstermişti bana.Bu gibi değişimleri çoğu zaman gururla fark eder,parlak bir yüz gözlerimin önüne gelir,bulutlar dağılır,cinselliğin berbat bir şey olduğu hissine kapılır,O’nu daha çok severdim.Bir ayakkabı bağı veya boşlukta duran eller hep sanrılarıma bulaşırdı.
6
Bir gömleğin ince ince dokunmuş ipeksi görünümünü onun,Açık Mavi Gömlekli Kız’ın üstünde görmem çoğu çoğu zaman üstümde beklenen bir etki gösterirdi.Pürdikkat onu birkaç saniye filan ancak seyrederdim.Bu birkaç saniye içinde,açık mavi gömlek,Açık Mavi Gömlekli Kız,farkında olmadan kırvılmış siyah kumaş pantolonun paças...ı,rüzgarda dağılmış saç topuzu,kızarmış gözlerin farkında olmazdım.Evet,şimdi görüyor,hatırlıyor,yazıyor,düşünüyorum bunları.O zamanlarda bu gibi şeylere ayıracak zamanım yoktu,sadece aşıktım.Zaman ve mekan aşkın içinde kaybolmuştu bir yönüyle.Ama şimdi,yani şuan aşka karşı br savunma sistemi oluşturmuş durumdayım ve aşk çok uzaktan atak yapmak için bekliyor sabırla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.