MeLanKoLi ..
Bugün yine o dengesiz günlerimden birindeyim..Müsadenle biraz içimi dökecem..Sıkıldım, hayattan, Sanaldan, Arkadaşlardan, Sahte Gülüşlerden, ortamlardan, Yalnızlıktan, Yalnız hissetmekten, Bilgisayarımdan, TTNetten, Klavyemin “ç” tuşunun düzgün çalışmamasından, Lap-Top’umdan, Winamp’ımın sürekli aynı şarkıyı rasgele çalmasından, Oturduğum sandalyeden, sırtımın ağırlarından, Tek başıma dışarı çıkmayı sevmekten, arkadaşsız daha da mutlu olduğum düşüncesinden, Forumlardan, Şansızlıktan, HD’min dolu olmasından, Flash Diskimi kaybetmekten, Yarı çıplak PC Başında oturmaktan, Terden yapış yapış olmaktan, MSN’in “Bong” sesinden, Sevdiğimi özlemekten, çok istediğim şeyleri düşünmekten, kafadan biraz var olmamdan, geleceğimi düşünmekten, h4cksh0p’daki mal0zlardan, MSN Kullanmaktan, Herkesin birşey istemesinden, MSN’e giricne 10 kişinin birşey istemesinden, blog’umun temasından, yazı yazmaktan, klavye kullanmaktan parmak kaslarımın güçlenmesinden, 10 parmak yazmaktan, kendimi gösterememekten, Pagerank 6 Domaini 1 gün önce kaçırmamdan, Google’ın PageRank’ımı ne zaman arttıracağından, Derslerden, ADSL’min Limitli olmasından, PC’min donmasından, tek tabanca takılmaktan, Windows 7’yi kurmak istemekten, şiir yazmak isteyipte, bi türlü yazamamaktan, Blog’umu ne ile doldurmayı düşünmekten, Satışlarımın iyi olmasından (bundan sıkkın değilim), Botnet’imi ne yapacağımdan, dostlukların sanalda yalan olduğu gerçeğinden, arkadaşlarının sadece işini hallettirmek için senle arkadaş olduğu gerçeğinden, Msn’de istekleri artık cevapsız bıraktığımdan, herkesin kıçını yırtmasından, ve benim, onlar yazdıkça cevap vermeme şevkimin artmasından, gülüşümden, Sevdiğimin elini tutamamaktan, onunla toz pembe hayaller kurup, pembesinin gitmesinden korkmaktan, geleceğimi düşünmekten, gelecekte sevdiğim benim olacakmı kaygısından, üniversiteden, Bu yazıyı yazerken, Wordpressin Şu “Yayımla” butonuna karşı bi negatif elektrik bulundurmaktan, Zone Alarm, Zemana, ESET’imin PC’mi korumasından (bundan sıkılmadım),bana bulaşmalarından, mal mal konuşmalarından, ciddi olamayışlarından Aksini belirttiklerim hariç. Ona göre okuyun, ona göre .
Bu kadarı yeterli Blogum..Yoksa sonsuza kadar susmaya niyetim yok…Etiketleride ekliyim şimdi..Kendine iyi bak blogum, Sitemap’i güncelle, Google indexlesin bu yazıyı da.Şimdi müsadenle bi sigara yakayım.