- 3674 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YAĞMURLU BİR GÜNDÜ
Yağmurlu bir günde senle tanıştığımızda.İkimizde yağmura aldırmıyorduk,sırılsıklam ıslanmıştık.Bir birimizin gözüne baka baka vedalaşır gibi sen bir tarafa ben bir tarafa gidi verdik.Nerden bilebilirdik’ki bu ilk tanıştığımız gün son günümüz olsun.İlk görüşte bana birşeyler anlatmaya calışmıştın gidişinle zaten anlattın bana herşeyi.Mezarına gül bırakıyorum tanıştığımız o gün hatırına.Ve gel görki o bakışları hala unutamuyorum.Ben hala o yağmurlu sokakta ıslanıyorum.
Yıllar sonra yine aynı sokakta,aynı yerde sana benzettim birini.Sanki saçları sen,gözleri sen.Yanına gittiğimde yanıldıgımı anladım.Arkası dönüktü bana o kadının.Kadına dokundum arkasını döner dönmez manyakmısın falan dedi.Nerden bile bilirdiki o kadın’ ın sana benzediğini.Bir hayaldi aşk ve o hayali yıkan ansızın beklenmedik gelen bir ölüm.
imkansızlık olup kaldın,bir yaşadım bin öldüm ardın sıra.Ölümmü ağır basmıştı yoksa buna ayrılıkmı?Bence ayrılmak en zor olan şey ama ölümde acı.Kim bile bilirdiki senin bedenini kara toprak saracağını.Ve ardından umutsuzca yaşayan bir adamı.
Kader denen şey bu olsa gerek.Mekanın cennet olsun,yattığın yer nurla dolsun.Bilmiyorum hala bana karşı birşeyler hissettiğini ama ben hala unutamıyorum bana bakan o gözleri.Sen söyleyemedin belki bana duygularını ama duy SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM...
NOT:BÖYLE BİR ŞEY OLMADI SADECE BİR GECE YÜREĞİMDEN BÖYLE BİR ŞEY KOPTU.VE KALEMİM DÖKTÜ SAYFALARA.UMARIM BEĞENİRSİNİZ SAYGI VE SEVGİLERİMLE.
YORUMLAR
ARKADAŞIM
dip notu görünceye kadar yazıyı okurken çok duygulandım.ve yüreğim burkuldu.hatta keşke yıllar sonra gördüğünüz bayan o kişi olsa idi diye içimden geçiriyordumki dip notu görünce bir ohhhh çektim.inşallah hayallerdeki gibi yağmurlu bir günde sevdiğinize raslar bu seferki dokunmanız sarılmalara dönüşür.yüreğinize kaleminize sağlık.sevgilerimle.