- 658 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYA SİNEMASI
Bir rüya bileti aldım sizler için.
"SEYİRCİYE KAPALI GİŞE" oynuyor.
Salon : İstediğiniz yere oturabilirsiniz uçsuz ve bucaksızdır.
Perde : Gözkapaklarınız.
Işık Seti : Gözleriniz (iç aydınlatma)
Kurgusu : Yaradan
Senaristi : Alınyazınız tarafından kaleme alınacaktır.
Konusu : Serbest
Yönetmen : Siz
Oyuncular : Sizin Seçtikleriniz
Seslendirme : 1) Dışa ses vermeyen sistem
2) Horlamalar (Dış sestir bana ait değildir)
Teknik Özellikler : En iyi rüya performansınız için seçtiğiniz yatak, yorgan ve yastık
Mısır : Rüyanızda ikram edilmesini umuyorum.
Kostüm : Cinsiyetinize göre pijama veya gecelik
Kameraman : Ben görevlendiremiyorum siz içeriden kiralıyorsunuz.
NOT:
1. Yatmadan önce bir su bardağı ılık süt içmeniz tavsiye olunur.
2. Rüyalarınızın güzel veya çirkin olmanızdan Aysel AKSÜMER müessesesi sorumlu değildir.
3. Göremedikleriniz için "Para İadesi Yapılmaz"
4. Bugün affınıza sığınarak böyle bir düşsel senaryo yarattım. Herhangi bir hatam oldu ise affola...
Rüyalar; yaşantımızın gece uzantıları ayselaksumer.rüya.com.tr. gibi. Bu uzantı bizi nerelere kadar uzandırır kimbilir. Bazen rüyamızı görürüz, uyanırız, rüyaymış deriz. Geri dalarız, bakarız ki rüyamız devam etmiş. Garip ama gerçek. Sanki bir tiyatronun; birinci perdesi ve ikinci perdesi oynanan.
Bazen abuk subuk şeyler görürüz. Uyanınca kendi ciddiyetimizle örtüşmeyen bu rüyaları kimseyle bile paylaşamayız, insanlar bize güler diye.
Bazen bir ünlü oluruz, bazen sıradan bir insan. Hele olmasını istediğimiz şey rüyamızda olunca nasıl da sevinçle uyanırız.
Kötü bir şey gördüğümüzde de; hep iyiye yorarız, rüyaların tersi çıkar düşüncesine sığınarak. Korkarız çünkü; gördüklerimizin gerçekleşmesinden.
Rüyalar; pembe rüyalar, bazen kasvetli rüyalar, bazen de karabasan. Onlar da bizim hayatımızdan farklı bir kesit işte....
Herkese güzel bir rüya tadında yaşam diliyorum.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
ne güzel...
bir arkadaşım da derdi ki hücre cezası yatarken;
rüya insanın sinemasıdır,şöyle şöyle yap da bu gece kurtul bu bu hücreden
gençtik ozamanlar
dediklerini harfiyen yapardık ama bir türlü rüya göremezdik..
sitem edince
"oğlum senin bilinçaltın sinemaya gitmek istemiyor ben ne yapayım" derdi...
yazınız hatıraları anımsattı ve tatlı tatlı gülümsetti
teşekkürler...
Aysel AKSÜMER
Yorumunuz değerliydi benim için. Saygı ve selamlarımla...
Çok güzel sevgili Aysel, eğer kabus istiyorsan benim cam sarayım isimli yazımı oku. Tam bir kabus.
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Harika harika.Ne güzel.Ben bu Rüya ya geliyorummmmm.Düşsel senaryolarınızın devamını dilerimm.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Rüya mı?Ben renkli rüya görmeyi arzu ederdim...Çocukken hep havada uçuyordum,kuş gibi...İşte iyi rüya bu.!
Aysel AKSÜMER
Yazınız beni güldürdü,her zaman rüyaları hayra yormak gerekir.Kötü veya korkunç olsalar bile hayra yorulursa, rüyalar tabir edildiği gibi çıkarmış,uyuyan bebek resmi de ne tatlı ve masum,sevgilerimle.