- 1742 Okunma
- 9 Yorum
- 1 Beğeni
KÜÇÜKLÜĞÜMDE SAKLIYDI
Dünyalar bizim olurdu istediğimiz olduğunda,gülümserdik sürekli hayata,kötülük gelmezdi aklımıza...çünkü biz iyiydik.küslügümüzde,barışmamızda çok kolaydı.bazen nedensiz kahkalarla gülüşlerim;bazende hıçkırıklarla ağlayışlarım duyulurdu.masumluluğumla dokunulmazdım.çok gözlem yapardım.gözlediğim her şey beni hayrete düşürürdü.her şey ne kadar da güzeldi.herşeyin içinde bir gizem saklıydı.aslında her birimiz birer gözlemciydik.asla yeterli gelmezdi öğrendiklerimiz .hayat bazen bir oyun ya da bir saklambaç gibi gözükürdü gözümüze.bizde birer oyuncu olurduk .hayatı kovalardık birazda olsa mutluluğumuz için...aynı renkten,ırktan olmamız önemli değildi;biz herkesle dosttuk çünkü.dost olmak için el uzatılması yeterdi bize.hemen dost oluverirdik.annemizi babamızı paylaşamazdık.çünkü onlar bize aitti ve biz böyle öğrendik aitlenmeyi ,sahiplenmeyi...kimimiz babamız gibi araba sürmeyi;kimimiz ise annemiz gibi yemek yapıp,süslenmeyi isterdi.marifet sanırdık büyümeyi...gerçekte büyümek acı verirdi insana;ama biz anlayamazdık.çünkü küçüktük.herşey bizim için güzeldi ve ne olursa olsun devam ederdik yaşamaya...bizim yaralarımız yürekte değildi tenimizdeydi,çabucak kapanır,iyileşirdi.şimdi öyle değil.bunca yaşananlar tertemiz olmak içindi.Nedensizce mutluluklarım ve bazende gözyaşlarım hepside KÜÇÜKLÜĞÜME DÖNMEK İSTEYİŞİMDE SAKLIYDI.....
YORUMLAR
:) keşke o duygular bir daim üzerimizde olsa insan karamsarlığa düşmese çocukça düşünse herşeyi....
Düz yazı tarzında imla hatalarrının olmamasına dikkat edilmelidir.Şiir gibi hoyrat kalem kullanamazsınız.Sözcükler yalın ve öz olmalı,sık sık tekrardan kaçınmalıdır.Bunun için de sık sık okumak ve alıştırma yapmanın gerekliliğine inananlardanım.
Başarılar dilerim.
Gözdenur İLETİR
saygılarımla.
Gözdenur İLETİR
saolun war olunn..
saygılarımla..
hayat bazen bir oyun ya da bir saklambaç gibi gözükürdü gözümüze.bizde birer oyuncu olurduk .hayatı kovalardık birazda olsa mutluluğumuz için...aynı renkten,ırktan olmamız önemli değildi;biz herkesle dosttuk çünkü.
Ne kadar güzel bi yorum gerçekten, çok güzel bir anlatım olmuş. Özellikle 'aynı renkten,ırktan olmamız önemli değildi;biz herkesle dosttuk çünkü.' cümleniz memleketimiz insanının ne kadar da çocukluklarından uzaklaştıklarına bir mesaj niteliği taşımaktadır... Kaleminize ve yüreğinize sağlık...
Gözdenur İLETİR
soyledıklerınıze katılıorumm
saygılarımla..
Gözdenur İLETİR
KÜÇÜKLÜĞÜMDE SAKLIYDI / Dünyayı bir müze kabul edersek oda günün birinde geri verecek bütün sakladıklarını küçüklüğümüz büyüklüğümüze çıkan sarp bir yokuşun adıdır.
O yokuşta engeller vardır, yorgunluklar, serzenişler, acılar, anılar, akla gelebilecek her şey.
Bakın ne güzel örek vermişsiniz küçüklüğünüzden eğer o güzelim küçüklük duygularınız olmasaydı anlatacak anınız da olmazdı demi..
Gençliğimizi hatırlatan bu güzel öyküyü yazan yürek her zaman mutlu olsun eline sağlık..Hüseyin DAĞLAR…
Gözdenur İLETİR
Gözdenur İLETİR
Çocuklar o kadar masumki,tıpkı fotoğraftaki yavru gibi.Çocuklukta öyle.Belki her birey çocukluğunu masumca yaşayamamıştır ama çocukluğumuza geri gittiğimizde herşeyin daha bi farklı olduğunu görmek zor değil.Gamze kardeşimizin yüreğine,sizin emeğinize sağlık.