Umut,Ümit vb.
Bazen nefes almak bile zor gelir insana .Hayat bir yük oluverir insanın sırtına, ağır çok ağırdır..
Nedenini bilemeyiz çoğu zaman bu sıkınıların yada açıklanabilecek bir tarafı yoktur yalnızlıkların.Ağırlıkları üzerinden soyunup gitmek istersin ebediyete ama müsade edilmez ki bu ciddiyetsizliğe.Sabır sabır der yakınların ama sabrın kalmamıştır anlamaz ki arkadaşların...
Konuşmak, dertleşmek rahatlatır insanı ama çenesi açılmaz, çekmek için kelimeleri kendi ağzından bir cımbız bile bulunmaz.Zordur bu durum nedensiz sebebsizdir..Islanan hayallerine mi yanarsın, kanayan yüreğine mi tuz basarsın..Hiçbir şey fayda etmez o çaresizliğe sanki, ölüm bile unutmuştur o an seni...
Ummadığın bir telefon beklersin, bir mutlu haber istersin..
Nerede bu insanlar, neden saklanmışlar dünyadan..
Bilinmez. Belirsizlikler..
Hayat herzaman merhametle yaklaşmaz ki sana , bazen yüzüne tokatları sıralar, bazense ensene vurup kaçar...
Yapabileceğin tek şey dua etmektir O’na sığınmak,dayanmak,güvenmek...
Sıkıntılarıyla başbaşa kalıp , ferahlığa ulaşabilmek umuduyla olanlara..Yitirmeyin umudunuzu çünkü sahip olduğunuz tek şey o ümit zerreciklerinin bir gölgesi...
YORUMLAR
YAZAN KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN DEĞERLİ ARKADAŞIM..
EVET DEDİĞİNİZ GİBİ DUA ETMEKTEN BAŞKA ÇARE Mİ VAR...
ÜMİTLERİMİZİN ÇOĞALMASI VE FERAHA ULAŞMAK İÇİN TEK YOL..
RABBİM DUALARIMIZI KABUL ETSİN..
KUTLARIM..
GÜZEL BİR YAZI..
SABAH SABAH O KADAR İYİ GELDİKİ..
KALEMİN VE YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN...
ALLAH'A EMANET OL..
SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...