YORUMLAR
İNSANLAR NEDEN ALDATIRLAR.?????
Güzel soru kısa net cevap;işlerinin yürümesi için.Hani arada bir deriz ya "kul daralmayınca "Hızır" yetişmez diye.
Bunun tersi ne yapsın garibim, bir kaç gün önce, telefonuma bir mesaj gelmiş" gelmiş" diyorum, hanım kimden bu diye diretiyor, bilmiyorum diyorum inanması ne mümkün. Di hadi gel de yalanın ipine sarılma...
Evet işte yalan itimatsızlıktan dolayı söylenir.İnanmak güzel bir duygudur,yürekten yalan olduğunu bilsen de doğru olduğu kanaatini uyandır ki ,yalan söyleyeni zorda bırakmayasın ve bir daha ki sefere utandırasın....Diye düşünmekteyim...Saygılarımla Hüseyin DAĞLAR…
Bir gün Allah’ın Resûlü (s.a.v.) pazarda bir buğday sergisine uğradı. Elini buğday yığınının içine daldırınca parmakları ıslandı. Bunun üzerine satıcıya; “Bu ıslaklık ne?” diye sordu. Adam; ‘Ey Allah’ın Resûlü! Yağmur ıslattı’, dedi. Kutlu Nebî; “İnsanların görüp aldanmaması için o ıslak kısmı ekinin üstüne çıkarsaydın ya!” karşılığını verdi. Ardından da; “Bizi aldatan, bizden değildir.” buyurdu. [Müslim, Îmân 164] Rabbim aldatanlardan eylemesin,aldatanlardan sakınsın...
......Ama biilemezler köprüyü geçene kadarsa ya söz vermeleri yeminleri....
yalaka insanlar bunu yapar ancak
köprüyü gecene kadar ayiya dayi derler
ayi da kendine dayiligi yakistirir nedense bile bile gibi bir durum bu aslinda.
kerizlik basa bela.
dogru konusan özü temiz olanin ettigi sözde yemine gerek yoktur.
güzel bir yaziydi
yüreginize saglik.
selamlar
babanız ne kadar da güzel nasihatte bulunmuş.herkez evladına böyle nasihatler vermiyor.yanyana oturup konuşmadan ölüp giden aileler var.ve bu boşluğu başka yerde arayan çoçuklar,kendine bile dürüst olamayan çoçuklar,ve aldanmayla aldatma arasında kalmaları an meselesi olanlar,aldansa da aldatsada,sırf ailesinin ilgisizliğinden binbir bahaneyle bunu hayatında yaşaması gerektiğini,ihtiyaçı olduğunu düşünebilir.
yazınız güzel bir duayla bitmiş tüm kalbimle amiiin diyorum.
bizler kendiimizden vazgeçsekte,Rabbim bizlerden vazgeçmesin.
harika bir konu güzel bir yazıydı.kutlarım:))