BUGÜN SENİ ÇOK ÖZLEDİM.
Bugün seni çok özledim.Başımı gögsüne dayayıp son bir kez daha uzaklara beraber bakalım istiyorum.
Bahardanmıdır ,papatyaların kokusundanmıdır, yoksa yanlızlığımdanmıdır ,canım bugünlerde çok acıyor.çünkü seni çok özledim.
Bugün başımı cama bir kez daha dayadım ve yine uzaklara daldım içimde fırtınalar koptu.yine sessiz çığlıklarımı duyar gibiyim.Bu çığlıklar gururumuza yenik düşmüş sevdamızın sessiz çığlıklarııııı
Nediyim!
Canın sağ olsun.
Elimden birşey gelmiyorki...sadece sessizce uzaklardan çok uzaklardan seni izlemekle yetiniyorum.
Biliyormusun ?
İnsanlar kaderlerinde ne varsa onu harfiyen yaşıyorlarmış.zannettimki huzuru mutluluğu tamda yürekler dolusu sevgiyi buldum.artık içten içede olsa içimde bir aşk büyütecektim.dış dünyamdan yogunluğumdan sevgisizliğimden uzaklarda....
ama olmuyormuş.Mutluluk oyununda bir elma şekeri yedim ve ağzım tatlandı .Tam gülecektimki baktımki elma şekerim bitmiş mutluluk oyunu son bulmuş.kaderde olduğu yerden devam etmeye yeniden başlamış.
son konuşmamızda sana hoşçakal sevgili diyememiştim...
Hakkım sana helal olsun.
Arkana bakma ve git...!
Ben kaderime geri dönüyorum.Sana bol şanslar diliyorum .Hayat senden yana hep gülsün.Sen herşeyin en güzeline layıksın...
Haydi kal sağlıcakla.
YORUMLAR
Güzel ve dokunaklı bir şekilde anlatılmış duygular.Hüzün ve özlem ön planda...Başarılı bir yazı olarak yorumluyorum.
Selamlar, saygılar.
inci7469
yorumunuz için çok teşekkür ederim.
bendende size selamlar saygılar...
son konuşmamızda sana hoşçakal sevgili diyememiştim...
Hakkım sana helal olsun.
Arkana bakma ve git...!
inci7469
irem kardeşim ya..
bu yazıyı ne zaman yazdın..?
görememişim.kusura bakma canım.
yazın çok manidar..hüzünlü..bir o kadarda sevda yüklü satırların.
böyle yazına ilk kez şahit oluyorum galiba..
çok üzüldüğümü bilesin..
çok ta duygulandırdın.
rabbim üzerine,gönlüne,yüreğine,inciler tanesiye mutluluklar,sevgiler,huzurlar,
bereketler indirsin..inci taneleriyle..
Allah gönlünün güzelliğine,hayat güzelliği de versin dilerimki...
inci7469
Canım inci bacım Rabbim yar ve yardımcınız olsun .Anlamlı duygu doluydu yazın güzeldiRabbim tüm hüzünlerinide sevince çevirsin daima mutluluğu sana yoldaş eylesin..Her gelen günün bir gün öncesinden güzel olsun..Dualarımdasın sevgili bacım..Rabbime emanet olasın....
inci7469
Yorumunuz için çok teşekkür ederm.Rabbim cümlemzn yardımcısı olsun.Rabbime emanet olunuz.sevglermle.
Özlem bazen kasıp kavurur ve yakar. Duygular ve özlem güzel anlatılmış. Kutluyorum. Sevgilerimle
inci7469
yorumunuz için çok teşekkür ederim.bende size sevgilerimi sunuyorum.
e kadar içten yazılmış vardır her insanın aklında çok uzaklarda bir yerde gönlünü mutlu ettiği bir kişi
kavuşmak yasaka sevgi yasak ama o orda dır hep ve gelmeyecektir belkide gelmesini istemeyiz olma zgeldiğindede bilriz
tebrik ederim selamlar inci tanesi
inci7469
yazıma yapmış olduğunuz yorumdan dolayı çok teşekkür ederim.sevgilerimi yolluyorum.