- 3343 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
MELEK YÜZLÜNÜN SON MEKTUBU...
Canım sevdiğim bu mektubu okuduktan sonra artık beni bulamayacaksın.ben bu dünyadan çoktan gitmiş olacağım.Sen bu mektubu okurken ruhum seninle gözyaşlarına eşlik edecek.Evet ben yokum artık.Belki şuan selam veriliyor.üzülme sevdiğim ölsemde aşkımız bitmedi ya.Sil gözyaşlarını,ağlama kıyamam sana.Bak birazdan kefene saracaklar beni.Hani beni hep beyazlar içinde görmek isterdin ya.Gelinlik yerine kefen giymek varmış kaderimde.Ağlamasınlar arkamdan,ağıtlar yakmasınlar.Bugün düğünüm benim.Mahşer yeri gibi kalabalık etraf herkez burada görüyorum sevdiğim..Tabuta koyacaklar beni.Anlıma sıcak bir buse kondurdun hissettim canım…Saçlarımı okşuyorsun mis kokulum benim diyorsun.Gözlerim açık görüyorum seni.Gözyaşların akıyor yüzüme.Keşke kalkabilseydim ayağa silerdim gözyaşlarını ellerimle,öperdim doya doya seni.Melek yüzlün yok artık.Sonsuz uykuya dalacak…Tabuta koyuyorlar beni,çok karanlık burası korkuyorum gel kurtar beni..!!Dayanamam ben çıkar sevdiğim çıkar beni Burdan..Şimdi çukurun içine yerleştiriyorlar beni.hayır…hayırrr…Burası daha kötü.Atma sevdiğim toprakları üstüme atma.Ne olur ağlama gözyaşlarını akıtma.Gel tut ellerimden çek beni Burdan.Şaka olduğunu söyle.Bu kadar korkacağımı bilmiyordum.Ruhum yavaş yavaş gidiyor artık.Geldiğim gibi gidiyorum.Hatıralarımıza sahip çık.Anılarımız hiç gitmesin gözünün önünde.Beni özlediğinde elini kalbine koy.Ben hisseder gelirim yanına.Eğer gözlerin zamansız dalarsa uzaklara bilki seni düşünmüşümdür..Her akşam yatmadan önce aç camını bak gökyüzüne en parlayan yıldızım ben.Beni nasıl bir yer bekliyor bilmiyorum.Melek yüzlüm derdin ya..Bak artık melek oldum.Senin meleğin kanatlandı…uçtu göçtü bu dünyadan…
BEDENİM ÖLSEDE RUHUM SENİNLE
SENİ SEVİYORUM…
Gözdenur balkan
24/06/09
YORUMLAR
İnsan hayatta neleri kaybetmiyorki.Kimler geliyor kimler geçiyor hayatta.Ama öyle ya da böyle devam ediyor hayat.Hani karamsar dedim ya bende geçmişte karamsarlığa kapıldığım dönemleri bilirim.Yine de hayat tüm güzelliği ile devam ediyor.
Çok karamsar değil miydi ? hayatının ilkbaharını yaşayan bir yüreğin ölümü yazması...