her şeyim Sen'in _
biliyorum, en azından bana bildirdiğin kadarıyla biliyorum.. ben her zaman olduğu gibi an içre an Sen’inleyim ve bunu bana hissettirdiğin için çok ama çok mutluyum ..
her zerrem, Sen var etmek istediğin için var oldu ve Sen her şeyimin öz’ündesin .. ama bunu bana idrak ettirmekte her zaman acele etmezsin .. bazen çaresizliğimi, yalvarışlarımı, gözyaşlarımı benimle bende seyredersin ..
hayellerim Sen’inle, umutlarım Sen’de .. olur ki ben şükrümü yeterince bilmesem de, Sen vücuda gelen her zerremde, iradenle bana bolca ikram edersin .. ya rabb, Sen ne cömertsin ..
gün içinde, haddimi aşıp her "nefs"imin tuzağına düştüğümde, Sana asi gelsem de, bazende nasip olanla yetinmeyip Sana isyan etsem de, Sen’ anne sevgisinden üstün sevginle, engin merhametinle, beni yeniden ve yine affedersin ..
yolcusu olduğum bu alemde, bazı bazı duygularımda çıkmaz sokkakta tutuklu kaldığım da, Sen benim darmadağın düşüncelerimi sabırla bir araya toplar cem edersin ..
Sen’den ayrım gayrım yok benim .. Sen’siz kalabalıklar içinde kimsesizim.. Sen beni herkesden çok sever, kimselerin tanımadığı kadar tanır, benden öte beni bilir, her daim ihtiyaçı olduklarıma istemeden en güzeliyle lütfedersin ..
_
Sen beni hataya düştüğümde her zamanki gibi uyar, ikileme düştüğümde beni ayır, darda kaldığımda beni çıkar, hüsrana uğradığımda beni kaldır, hüzünlenip gözyaşı döktüğümde yine tesellim ol ve ben Sen’i unutsam da Sen beni bırakma ..
_
tek sığınağım Sen, tek desteğim, tesellim Sen, çünkü tek sevdiğimsin Sen .. önceleri gibi varlığını bana hissettir, hislerimin kaynağı dahi Sen .. herşeyim zaten Sen’in ..
_
bende ki Sen.. Sen’i Sen’den istiyorum .. Sen her daim bende olduğun halde, ben yine de Sen’i çok özlüyorum ..
_
her gününüz cuma bereketinde ve güzelliğinde nasip olsun diliyorum, sevgilerimle ..
_
Şahinde Hülya Kahraman / 30.3.2010