- 4896 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiyi biz öldürdük...siz yaşatın...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yeni doğmuş bebekken el-bebek, gül-bebek özen gösterdik. Sevdik, kucağımıza alıp sevinç gösterileri yaptık.
Sonra ilk adımlarını atmaya başlayınca artık ona bebek muamelesi değil, çocukluğa yürüyen biri gözüye baktık.
Her attığı çelimsiz adımda sendelerken bile arkasından takip ederek ellerimiz ve kollarımız açık vaziyette onu izlerdik.
Hele bir de poposunun üzerine " küt " diye oturunca, Nasreddin Hoca’nın torunları yine devreye girip, gülücükler göndermeye başlardık.
Ve bir baktık ki bizim velet büyümüş de ana okulunda cirit atıyor !Mâlum yine ortalığın anası ağlamış !
Vay be ! Sırada ortaokul, lise muhabbetleri var !
Neydi o günler be sahi ? Anılarıyla, duygu ve düşünceleriyle en önemlisi de arkadaşlık vedostluk bağlarıyla aynı potada ve istikâmette seyreden gençlik rüzgârından şimdi geriye sadece ve sadece kuru avuntular kalmış !
Sevgiyi biz öldürdük..! Siz yaşatın !..
YORUMLAR
biz mi onu öldürdük o mu bizi bilemedik be hocam, hangi ölüm nerden nasıl geldi buldu bizi, onu bile bilmez olduk şu garip hayatsızlıkta... canım sıkkındı zaten, bunu okudum hepten harman oldum be hocam... yazılır mı gecenin bir yarısı böyle yazı? gece mi öldüreceksiniz beni?
ya da direk öldürseniz beni...
yoruldum...