- 748 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hanım, olurda bu yazımı okursan, yukarıda yazdığım şu 90-60-90 fakat çarpı iki lafına sakın takılıp da kendini strese sokma lütfen, orası tamamen kurgu sayılır.)
______Bey! Yani tebrik ederim seni. Bakıyorum da meydanı boş bulunca yukarıda bir sürü döktürmüşsün aleyhimde. Demek 90x60x90 çarpı iki, demek Salvador Dal’i olurdun. Tabi canım sen tornadan çıkmış gibisin de sanki. Karpuz yutmuş gibi göbeğini aynada hiç görmüyorsun galiba. Peki , sen ya da siz erkeler çok mu sütten çıkmış ak kaşıksınız yani?
Oysa ben evliliği, sevgiyi, aşkı çok farklı hayal etmiştim. Genç kızlığımda, hayal kurardım. Sevdiğim adam, beni el üstünde tutacak, her gün iş dönüşü, eve gelirken, kucağında bir buket çiçekle gelecek. İki günde bir, baş başa ; mum ışığında, romantik bir müzik eşliğinde yemek yiyeceğiz. Gözlerimizin içine bakarak, sevdamız biraz daha güçlenecek…
Nerdeeeeeee ! Ne hayal ettim, ne buldum. Nereden evlendim ki ; evliliği, bulunmaz Hint kumaşı sandım sanki. Onun için kaç gün, açlık grevi yaptım. Ailemi karşıma aldım. Onun için gözyaşı döktüm.
Benim ki iyidir, hoştur da yorgun olduğu zaman çok huysuzdur. Ona iş yaptırmayacaksın, yorulmayacak, bir tek söz söylemeyeceksin. Evdeki eksiklikleri hiç söylemeyeceksin. Yansın, yıkılsın hiç umurunda olmaz.
Akşama kadar evde koştururum. Malum ev hanımıyım. Ev hanımıyım da, sanki boş duruyorum. Çalışan kadınlardan tek farkım, maaş almıyor olmam. Bedava kölelik yani. Evin işlerini yapmaya başlarım. Hiç dinlenmem bile. Bir bakarım ki; akşam olmuş. Onun sevdiği yemekleri yaparım. Gelmesine yakın, üzerime güzel kıyafetlerimi giyerim. Makyajımı yapar, en güzel kokuları sürerim. Sonra da, onu heyecanla beklemeye başlarım.
:)) evet tebessümle baştan sona okudum bu yazılanlarla varya bizleriz yaşama yansıyan güğzelliklerle kalın çok güzeldi kutluyorum
Mustafa Sakarya
Mustafacığım kusura bakma biraz geç kaldım. Malum yemeği yap, salatayı yap, sofrayı kur epey vaktimi aldı. Dedim “hayat müşterek bari bulaşıkları sen yıka”. Demez olaydım, üstüne bulaşıkları da yıkayınca haliyle geç kaldım.
Bir şey kaçırmadım değil mi? Bu günkü yazının konusu ne. Ah şu kadınlar mı?
Vallahi hiç sorma şekerim, yıllarca saçını süpürge edersin gene yaranamazsın bu kadın milletine. Pardon, pardon yahu bunlar kadınların yakınmalarıydı değil mi?
-İsmeeeet çamaşırlar duruyoooor
Mustafa cağım bana sesleniyorlar galiba müsaade istesem ayıp olmaz değil mi, yok be düşündüğün gibi değil vallahi kılıbıklıkla alakası yok, "hayat müşterektir" hesabııı ;)
Ne birde “Ah şu erkekler” kısmı mı var yazının, bana ne yahu, ona da hanımlar yorum yapsın :)
Tebrikler, saygılar, selamlar hem size hem de Nermin hanıma
Nermin Kaçar
Eser Akpınar
Ağyar
Bulaşıkda yıkarım, çamaşırda, yemekte yaparım karıyerde. Kahretsin bir ütüyü beceremiyorum işte ne yapayım :)
Eee bu kadar kadı kızında da, pardaon kadı oğlunda da olurmuş ;)
Nermin Kaçar
Emine UYSAL (EMİNE45)
Mustafa Sakarya
Her ikinizi de gönülden kutlarım sevgili arkadaşlarım. Harika bir yazıya imza atmışsınız. Ben bu yazıyı günün yazısı ilan ediyorum. Her ev de olan tartışmaları ve tatlı atışmaları ne güzel aktarmışsınız. sizi kutlarım sevgilerimle...
Mustafa Sakarya
Mustafa bey ,Nermin hanımla çok güzel bir yazıya imza atmışsınız,tebrikler.Evliliklerde olabilecek didişmelere ve tatlı sona güzel bir örnek,saygılarımla.
Mustafa Sakarya
Güzel hatta güzel ötesi diyebilirim. Evliliğin tezdüze olmadığını renkleri olduğunu çok güzel yaşatmışsınız. Sizi ve Nermin Hanımı canı gönülden kutluyorum. Tebrikler. Saygılarımla...
Mustafa Sakarya
Mustafa bey ; intihar etmek için çok gençsiniz. Yazık olacak size. nereden buldunuz kadınlara böyle taş atacak cesareti. sizi ben kurtaramam , Allah kurtarsın !
Kollektif çalışmanın güzel bir örneği, güzel bir yazı çıkmış ortaya.
Sevgili Nermin Kaçar ve Sevgili Mustafa Sakarya ; tebrikler.
Mustafa Sakarya
+10 ÖNCELİKLE PUANIMI VEREYİM,SONRA UNUTURUM DA...
İKİ USTA YAZAR.ORTAYA DOĞAÇLAMA SONUCU KOYMUŞ OLDUKLARI MUHTEŞEM BİR ESER...EŞLERİN,BİRBİRLERİ KARŞISINDA KENDİLERİNİ HAKLI GÖSTERMEYE ÇALIŞMALARINI FARKLI VE SANATSAL BİR ÇALIŞMAYLA ORTAYA KOYMUŞSUNUZ...
EŞLER,MAALESEF BENİM AYRANIM EKŞİ DEMİYOR.HERKES KENDİNE GÖRE HAKLI.BÖYLE OLUNCA DA HOROZ DÖĞÜŞÜ KAÇINILMAZ OLUYOR...SEVGİ GALİP GELDİĞİNDE MUTLULUK KENDİNİ GÖSTERİYOR...
SAYGILARIMLA HER İKİ USTAMA DA...ÇALIŞMALARININ DEVAMINI BEKLİYORUM....
SELAMLAR...
Mustafa Sakarya
Mustafa Bey ve Nermin...Muhteşem bir yazı yaratmışsınız..Yürekten kutluyorum...Güldüm, düşündüm,hatırladım, üzüldüm...O kadar çok duyguyu bir arada yaşattınız ki; anlatamam...Çok ama çok teşekkür ediyorum, her ikinize de...
Sizleri tanıdığım için de çok mutluyum...Bakın şimdi aklıma ne geldi, biliyor musunuz? Şu yaptığınız iş, iki starın aynı filmde oynaması gibi...:-))))
Sevgiler yüreklerinize....
Ve şükürler olsun; site neden sessizleşti derken...bu yüzden de ayrıca sevindim, açıkcası...
Eser Aslanlı tarafından 4/2/2010 10:43:26 AM zamanında düzenlenmiştir.