- 2166 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Sendeyim..
Güzel gözlerine tutsak olduğum, kirpiklerine hapsolduğum, ismini andığım anda yüreğimde fırtınalar koparan güzel yar, yine sendeyim .Sende olmak bana inanılmaz bir haz veriyor , saatlerce sende olmaktan ,seninle olmaktan hiç bıkmıyorum. Seninle sohbet etmek ,solgun yüzümde güller açtırıyor. Sohbetin rengi yada kelimelerin önemi yok,sen konuşuyorsun ya beni mest edende bu...
Dünyanın en güzel sesi o bal dudaklardan çıkıyor. Mana aleminde kayboluyorum sen konuşurken , dinliyorum en derin aşk namelerini senden , yaratılış özelliğindenmi bilmiyorum ama her sohbetimde yeni bir aşk incisi buluyorum sende, birbirinden güzel renklerde...
Bülbüllerin anlattığı, gülden masallar varya sonu mutlu biten,hepsi burda gerçekleşmiş. Hep umut ederim biliyormusun, bir gün bizim masalımızda mutlu bitecek, kötü sonların inadına ,imkansızlıkların inadına. Leyla ile Mecnun ,Kerem ile Aslı ,Ferhat ile Şirin gıpta edecek bizim sonumuza..
Pembe pancurlu ev hayal etmedim hiç, sen nerde olursan ol, ben sende yaşayacağım.. Cennet bahceleri düşünmedim hiç , yüzün bana cennet gibi, bakmaya doyamadığım.. Irmakların sesini istemedim , senin namelerindir beni dinlendirecek olan...
Yüreğine aşık olduğum , kalbine ram olduğum , hıçkırıkları boğazıma dizen , beni özlemlerde bırakan güzel yar, yine hasretteyim. Özlemdeyim ama sensiz değilim,ben yine sendeyim...
Ya sen sevgili yar!.. Sen nerdesin...??
(murat)