- 869 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ANNEM...
BENİM ANNEM
Benim annem ;annesiz büyümüş….. üvey annesi ayak yalın kışın çeşmeye suya gönderirmiş…… aç bırakırmış….3 evladı hiçbir zaman kendi evladı gibi görmemiş …annemin sacları beline kadarmış üvey annesi o sacları örermiş ama her örgüde başına bir yumruk indirirmiş……hiçbir zaman anne sevgisi aile sıcaklığı yaşamamış … 13 yaşına geldiğinde…evlendirmişler…..çocuk olamadan anne olmuş……
Bütün anneler gibi benim annemde çok vefakar ;hatta cefakardır…..görmediği anne sevgisini bizde bulmaya çalışmıştır……öyle ki ben hala onun gözünde korunmaya muhtaç küçük kızıyımdır……kabul etmez çocuklarının büyüdüğünü…..hala geceleri üzerleri acılıyor mu…. Sabah kahvaltısını yapmadan işe giden çocuğu var mı diye merak eder….. benim annem …..merhametlidir….. ne yüreğindeki sevgisi eksilir ne gözündeki yaşı….. bu yaş bazen merhametinden……bazen özle mimindendir….. hala beni gözü tutmadığı bir arkadaşım olursa ondan korumaya çalışır……görüşme onunla , diyorum sana ;der……benim annem hala sözünden çıkmayalım ister…..hala korumaya devam eder……küçükken ekmek arası yapıp kendisi yavan ekmek yiyen annem……
Herhalde bütün anneler böyledir bu kadar vefakar …..cefakar……annelerimizi ;babalarımızı kaybetmeden kıymetlerini bilelim……….hangi anne baba saygıyı sevgiyi hak etmez ki ….keşke babamda hayatta olsaydı……annemin her zaman yanında olamıyoruz ….annemle can yoldaşı olurlardı…..babasını veya annesini kaybeden dostlar ….hayatta olana sahip çıkın ….ikisi de hayattaysa çok şanslısınız şükredin …kıymetlerini bilin…..sevdiklerini kaybetmemiz an meselesi keşke demeden …sahip çıkın seni çok seviyorum deyin …. Hadi dostlar…arayın en çok sevdiklerinizi….
YORUMLAR
BENİM ANNEM /İsmini verdiğiniz satırlarınızda gezinirken gözlerim, gönlümde ise benim annemi canlandırıp mukayese ediyordum.
Ve baktım ki çok az bir fark var annen üvey anne elinde annemse üveyde var özde var. Ama sonuçta Annemde çocukluğunu yaşamadan anne oluverdi.
Bazen takdiri İlahi diyip ruhen rahatlıyoruz..
Sizin nezrinizde bütün yürekli anneleri derin saygılarımla,selamlıyor ve sizi de kutluyorum bu güzel yazıyla anılarımızı tekrarlattınız..Elinize kolunuza sağlık olsun efendim Hüseyin DAĞLAR...
Annelerin hepsi vefakârdır (istisnalar hariç).
Yazının başlangıcı o kadar tanıdıktı ki!
Yazınızın içeriği güzel fakat noktalama işaretlerini daha özenli kullanırsanız emin olun çok daha anlamlı ve çok daha güzel olacaktır yazınız. Bu kadar çok sıra noktalar yazının estetiğini bozuyor açıkçası ve lüzumsuz.
Yine de dediğim gibi içerik güzel olunca gerisi önemsiz kalıyor.