VEFA BİR ERDEMDİR..
Çok değerli kardeşim, Sevgili Recep bey ;
Öncelikle hakkı teslim ve vefa adına insanları onere etmedeki kadirşinaslığınıza ,engin hoş görü ve tevazunuza her zaman saygıyla birlikte hayranlık duyduğumu belirtmek isterim.. ..zaten onun için siz küçükken de bırakın akranlarınızı , bizden bile çok çok ilerde ve büyüktünüz ya..
Gönül isterdi ki ,Sarıkaya nın bugünkü sosyal yapısına kavuşmasında ,çorbada tuz misali ; her tür bağnazlığın kol gezdiği 70 li yıllarda kız ve erkek öğrenci olarak “BEKLEYENLER “( konuyla ilgili arşiv resimler mevcut olup zaman ve zemininde kullanılacaktır..) adlı piyes-vari tiyatro oynayarak katkıda bulunanları(her zamanki gibi , bu tür projelerin fikir babası olan , Dr. Recep SANAL ve Av. Haşmet ERKAYA başta olmak üzere ; Kaşif Kani ERTÜRK, Tarık ŞAHİN Bahri TEK, Hamdi KARSLIOĞLU Ahmet KILIÇ …hatırladıklarım .o günkü konjonktürde değil halka açık tiyatro da oynamak adının geçmesi bile hiçte hoş karşılanmayacağını bildikleri halde, tüm bunlara rağmen fedakarca oyunda yer alan kız arkadaşlarımız ki, onlara şimdi daha büyük saygı duyuyorum ve soyadlarını yazmıyorum ; İnci, Şaziye ve Gonca …ve ayrıca suflörümüz İhsan TURAN..) sadece siyasette değil sporda da maddi manevi yükü sadece şahsına ait olarak kulüp başaknlığını üslenen Av .Abdurrahman AYTEKİN i, fikir babası Dr.Recep SANAL ın olduğu ,olaylara Kayseri zekasıyla bakan YÖRE GAZETESİ sahibi rahmetli Ahmet ZEREN i fotoğrafçılığın, fiş ve fatura basmanın dışında gazete ve basın olma fikrine ikna etme meziyetini çok iyi başaran Recep SANAL ı , başka bir matbaa kurmasıyla ,renk ve çeşni getiren rahmetli Satılmış PINAR ı yine, Recep SANAL ın rekabetin düşmanlık anlamına gelmediğini asıl amacın Sarıkaya ya hizmet ve bu insanların hak aramalarına öncülük olması gerektiğine ikna ettiğini ve diğer alanlarda hizmet ve emeği geçen önemli kişi ve zatları hem vefa anlamında hem de gelecek kuşağa model ve miras anlamında anmak aht-ı vefa olduğu gibi ,uygar ,araştırmacı ve ufku geniş basın emekçilerinin de görev ve sorumlulukları arasında olduğunu düşünüyor, belki ilerde yazacak çok güzel şeyler olduğu inancıyla ,sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
YORUMLAR
VEFA BİR "ERDEMDİR"
Tıpkı çok Değerli çok Önemli İnsani Erdem'lerin yitip gitmesi gibi, "Erdemin" sözlük analmı da bilinmez oldu.
"özür dilemek bir erdemdir!" Oysa bana göre "özür dilemek" hele ki bu sıkça yapılıyorsa, bir
acizliktir. Önemli olan özür dilemeyi gerektirmeyen Erdemlere sahip olabilmektir
Sağolun. Varolun.
KNİSK
öncelikle zaman ayırarak fikir belirtmeniz beni şereflendirdiğini belrtmek isterim..çok naziksiniz sağolun var olun..evet maalesf zamanımızda tüm değerler sisteminin zayılayıp yok olduüğu gibi "erdem" de bu erezyondan nasibini aldı..nerde o riyasız ,çıkarsız dostluklar, sevgiler,sevgililer..değil mya..çok teşekkür ederim şiir ve yazılarıma gösterdiğiniz ilgi ve alaka için..her şey gönlünüzce olsun..
VEFA BİR ERDEMDİR..
gerçekten de öyledir üstüne söz söylemek yazana hakarettir
emeğiniz kutluyorum sizi saygıyla selamlıyorum
KNİSK
sayfama uğrayarak beni onurlandırdınız..çok değerli yorumunuzve önemsediğim ziyaretiniz için çok teşekkür ederim..her şey gönlünüzce olması dileklerimle..