cevabı olmayan sorular
bugun kalktımda gözlerimde ufak inci taneleri vardı.. etrefa baktım sanki sanki her yer sallanıyordu.. sebebini bilemediğim halde inci tanelerine hakim olamıyordum.. başım dönüyordu , korkuyordum ne yapacan bilmiyordum,, o an hiç bir şey düşünemiyordum,, yavaşça gözlerimi gözlerimi sıvadım,, kendime gelmeye çalıştım ..
ilk defa böyle bir şey oluyordu çok korktum sanki kendimde deildim ne yapçam bilemedim,, hemen telefonuma sarıldım numarasını sildiğim halde nosunu girip aradım onu ,, kntr yok diyordu,,, çok şaşırdım sanki hep kntr oluyordu sanki her sabah onu arıyorum,,, sonra birden mutluluk geldi içime aşkım napıyor diye merak ettim uyanmışdır diye,, defalarca sebebini bilemeden aradım her seferindede kntr yok diyodu,,, ama birden çok mutlu olmuştum en son inci taneleri ile savaşmakla meşguldum,,,
kendime hala gelemedim sanırım elimde telefon bir msj bir çağrı içn bekliyorum,,, oysa kntr yok ve tel kapalı ,, neden kendime hakim olamadım ? neden bunları bildiğim halde kendime hakim olamadım? neden onu her düşündümde üzülcemi bildiğim halde niye onu düşünüyorum ? neden aşk 3 günlük eğlence dediklerinde ,, hayır aşk 5 aylık bi ızdırap diyorum ? neden sadece umutlarla sadece onu düşünmekle ve onu düşünerek hiç bir şey elde edemiceğimi aksine kaybetçiimi bildim halde neden onu hala düşünüyorum neden onla hala planlar yapıyorum.. neden sabah kalktımda ağladım .. neden birdn mutlu oldum... bugun hiç huyum olmasada neden onun aldığı hediyeleri sürekli etrafımda bulundurdum ? ben unutamıcakmıyım ? ben aşk acısı çeken bir kölemiyim ? zamanı geldinde veya gelmeden sizde bu soruları kendinze sordunuzmu ? cevabınız ne oldu ? büyük bi ihtimal aşşığım unutamıyorum cevabı olmustur.. hayır cevap başka birşey bu kadar basit olamaz... zor sorulardan basit cwplar çıkar diceksiniz ... hayır hepsinden çıkmaz... sölediklerimin herhangi bi bilimsel açıklaması veya matamatiksel açıklaması yokki ?
ben bu soruların cevabını bulamıcam mı ? benim gibi olan binlerce belki milyonlarca insan bu soruların cevabını bulamıcak mı ?
ÖMER OLCAY .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.