- 1069 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL EHLİ
Yaşam, insanların önüne her türlü rengi koyar. Bazen çok hoşumuza giden şeyler yaşarız, bazen de hiç beğenmeyiz bize sunulanı. Oysa onlar da gereklidir aslında .Kötüler olmasa iyilerin değerini ne anlarız. Her şeyi yaşamalı ki insan tanımadığı kalmasın dünya denen dönencede.
Ya severiz ve derinden yaralanırız ya da dost bildiklerimizin darbeleriyle yerlere yıkılırız ansızın. İkisine de acı söyler dilimiz. Bir düşkün görür etkileniriz veya onun duygularına tercüman oluruz elimizde olmadan.
Bir çiçekte aşkı, bir ayrılıkta nefreti anlatırız en büyük silahımızla. Kalemimizle barış satarız gönüllere. Yıldızlardan taç yaparız sevdiğimize gökyüzünü avucumuza alarak.
Bulutları biz sağarız sicim sicim. Her damlasında yağmurun ruhlarımızı yıkarız tepeden tırnağa kadar. Gözümüz en uzak diyarları görür, dağları denizleri aşarak.Ne çelik kapılar ne de en kalın duvarlar set olabilir bize.
En ücra bir memleketteki , en köhne evde yaşayan tanıdıklarımız vardır. Her sabah bir balıkçıyla balığa çıkar okyanuslarda gezeriz mavi mavi. Köpük köpük çağlayan olur akarız, çok yükseklerden kayaların üstüne, hiç incinmeden.
Bir ağaçta kuş oluruz birinde yaprak. Bazen deniz kenarında bir çakıl taşı bazen kara toprak. Ceylanların gözünde sevdiğimizi görür, çelik tabyalarda vatan için ölürüz.
Sevda bizim göbek adımız santim santim yaşarız. Yarin saçının teline kurban olur gamzelerini mezar biliriz.Kirpikleri ok olsa sevdiğimizin göğsümüze batırırız isteyerek.
Bir yudum sevdadır içtiğimiz kadeh kadeh her mısrada. Bir kelimede ölür öbüründe diriliriz.
Bir kelebeğin kanadı kadar yumuşaktır kalbimiz, incinir incitmeyiz.Bazen bir nağme gibiyiz dilden dile, bazen çok acıklı çalan bir sazın bam teliyiz. Bize ne derseniz deyin, biz gönül ehliyiz.
RENGARENK GÖKKUŞAĞIYIZ GÖNÜLDEN GÖNÜLE
DÜNYAYI TERS DÖDÜRÜRÜZ BİR VERDİK Mİ EL ELE…
YORUMLAR
Evet dostum, gönül ehli olmak kolay mıdır öyle? Haklısın. Bir yaşam biçimidir, bir ömür acı çekmektir ham insanlar arasında ve adım adım olgunlaşmaktır kendini tüketirken var olmak belki de yeniden. Bir tür ölümden diriliş hikayesi. Diline, yüreğine sağlık. Ne güzel anlatmışsın duygularını. Oldukça etkileyici... Teşekkürler
''...Sevda bizim göbek adımız santim santim yaşarız. Yarin saçının teline kurban olur gamzelerini mezar biliriz.Kirpikleri ok olsa sevdiğimizin göğsümüze batırırız isteyerek. ''
Çok güzel..