- 1437 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Bu bayram önemli.
30 Ağustos zafer bayramı. Tarihe altın harflerle yazılan bir kurtuluşun öyküsü.
Birinci Dünya Savaşı sonrasında Mondros Mütarekesi ve Sevr Antlaşması ile vatan topraklarının tamamı paylaşılmak istenmişti, işte tam bu sırada Mustafa Kemal Anadolu insanıyla bir araya gelerek, tarihte emsali az görünür bir mücadele ile başarıya ulaşmıştı.
Tarih kitapları destanlaşan bu mücadeleyi bütün ayrıntıları ile yazıyor. Amacım tarihi bilgiler vermek değil. 1922 yılında var olan milli birliğe bu gün daha çok ihtiyacımız olduğunun altını çizmek.
Yıl 2007, hain terör örgütü özellikle ülkemizin Güneydoğusunda dış güçlerin verdiği destekle kan akıtmaya devam ediyor. Maalesef demokrasi adına ki dünyanın hiçbir ülkesinde böyle bir demokrasi anlayışı yok, PKK’ya yardım ve yataklık suçundan yargılanan bir kadın cezaevinden çıkarıp parlamentoya sokuluyor. Ermeniler, Avrupa birliğini de arkasına alarak soykırım iddiaları ile ileride tazminat ve toprak elde etme peşinde. Yunanlılar Pontus meselesini gündeme getirerek Karadeniz Bölgesinde ne koparırım hesapları yapıyor. Müttefikimiz görünen Amerika Büyük Ortadoğu Projesi adı altında 11 ülkenin sınırlarının değişeceğini söylüyor. Maalesef Türkiye de bu 11 ülkenin içinde. Bir takım haritalar çiziliyor. Bütün bunlar yetmezmiş gibi içeride de din kisvesine bürünen bir takım cemaatler ve örgütler rejimi değiştirmek adına faaliyet göstererek karanlık bir gelecek oluşturma çabası içindeler.
İşte bu yüzden bu bayram önemli.
Bugün herkes evini, işyerini bayraklarla donatsın. Donatsın ki bu ülke üzerinde hain emeller güdenlere 85 yıl öncesini hatırlatsın. Hasta adamın dirilişini, yeniden can buluşunu ve bu milletinin istediği taktirde neler yapabileceğini kimse unutmasın. Milli birlik ruhuna bu gün 1922’den daha çok ihtiyacımız var.
Türk Ordusu, Zafer Bayramını Yeni Başkomutanı ile kutluyor.
Kurtuluş mücadelesinin 85 yıl dönümü öncesinde Türk Ordusunun Başkomutanı da değişti. Yeni Başkomutan Abdullah Gül oldu. Ümit ediyorum ki Gül hakkında çıkan spekülasyonlar gerçek olmasın. Başkomutan Gül, “ Sözde değil özde” cumhuriyet ve laiklik anlayışına sahip olsun. Cumhurbaşkanı ve Başkomutan olan Abdullah Gül’ün Refah Partisi çatısı altındayken sahip olduğu düşünceleri gerçekten değişmiş olsun. Milli duruş noktasında, vatanın bölünmez bütünlüğü noktasında gerekli hassasiyetleri göstersin.
Tüm Türk ulusunun Zafer bayramını kutluyorum.
Mustafa Kemal’in söylediği gibi, “ Mevzu bahis vatansa, gerisi teferruattır.”
YORUMLAR
Gerçekten de çok doğru söylüyorsunuz , Osmanlı Devletinin O karanlık dönemlerini yaşıyoruz adeta, gönül ister ki yanılıyor olalım.Böyle konuları okuyunca derinden bir "off!" çekmekten kendimi alamıyorum.Kaleminiz daim olsun, iyi ki varsınız, sevgiyle ve mutlu kalın...
Hepimizin 30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlu Olsun....
hani o siyasiler için dilekleriniz var ya
diliyoruz ki öyle olsun...
ettikleri yeminler gibi şerefleri ve namusları üzerine..
yarın asarım diyordum ama
şimdi yazımı bitiri bitirmez asıyorum B A Y R A Ğ I M I....
Kurtuluşumuz oldu 30 Ağustos
sonumuz olmaz inşallah ...
teşekkür ederiz bilgileriniz için...
HEPİMİZİN ZAFER BAYRAMIKUTLU OLSUN...