- 3541 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
GÜLLER SOLDU
Sessiz sakin yine ortalık odamdayım.yine aldım elime kağıt,kalemi..seni yazıyorum..duvarda asılı duran güllere ilisti gözlerim.bir zamanlar senin bana getirdiğin,gariptiler..Bugün bi başkaydılar.Baslarını öne eğmis affet bizi der gibiydiler.Elime aldım kurumuslardı...ilk getirdğin gün ne kadar alımlı ve canlıydılar..ne cok sevinmistim.Sanki bir dalı aradan çıkıp birseyler anlatmak istiyor gibiydi.Sanki sesler duyuyordum.AFFET ..AFFET diye.Sesler gittikçe netleşiyordu.Evet güller konusyurdu..
neyin var ne bu halin gül dedim
AFFET bizi bizide cok inandırdı dedi.Anlat herseyi gül anlat neye inandınız.
Sevdiğin o gün dükkana geldiğinde askıma bir çiçek yaptırmak istiyorum,en güzllerinden olsun dedi.Etrafa bakınmaya basladı.Bizi gördü iste bu kıpkırmızı güllerden bir demeT istiyorum dedi.Gözlerinin içi gülüyordu..Bizi eline alıp arabaya bindi.Gözünün önüne koydu bizi ve bizimle yol boyunca konusmaya basladı.
………
Neden sustunuz güller,konussanıza neden büktünüz boynunuzu.Bize seni anlattı.Neler anlattı söyleyin nolur.Benimde birtane gülüm var o sizden daha güzel,daha alımlı.Ondan daha güzelini bulamadım.Sizde sizden daha güzelini görünce utanın benim gülüm gülünce yüzünde güller açar,o yemyeşil gözleriyle bana sevgiyle bakar,gül gibi kokar teni,gül bakışlım o benim.Ben onu çook sevyiorum.Sizlerde askıma sahit olun ben onu asla bırakmam dedi.Gözümden yaslar akıyordu..Bu olanlar gercekmi anlam veremiyordum
Neden sizi affedeyim,sizin bir suçuunz yokki! Gül bizide askına sahit gösterdi.Ama o sevgisine cahip cıkmadı..Şimdi senin üstüne başka bir gül kokluyor.Affet bizi sana geldiğimizde canlıydık isil ısildık simdi kuruduk solduk.Tıpkı sevigniz gibi kuruduk yok olduk dedi ..Ve yaprakları tek tek yere dökülmeye basladı.Güllerin gözyaslarıydı bunlar biliyordum..Şuan benim akıttığım gözyaşlarım gibi.Bu güller gibi sende birgün acından pismanlığından kuruyup solasın.Sadece tek bir damla suya muthac kalasın. O su vereninde
BENDEN BASKASI OLMASINN....
GÖZDENUR..
YORUMLAR
"GÜLLER SOLDU" başlığı altında yazılı bir-birini teyit eden manidar satırları okurken. Yüreğimdeki sarılı makarayı çok gerilere sarmak istedim, vaz geçtim ve dedim" dert dertle iyi olmaz" iyisi bu biraz duygusal birazda serzeniş kokan satırlar, arasına sıkışmış gizemliğini koruyan kelimeler fazla dalından kopmadan onlara gözümüzden bir nebzede olsa yaş akıtıp gönül sızısını dindirme gayretinde bulunak. Hani hep demez miyiz ki "DERTLER PAYLAŞILINCA AZALIRDİYE""
Ne yazık ki bazen elde olmayan nedenlerle yüreğinize kazıdığınız, değer verip madalya gibi boynunuzda taşıdığınız, damarına kan olup dolaştığınız, candan aziz sandığınız gönüller, sebepsiz sudan bahaneler üreterek, tüm geçmişe çelme takarak bütün hayallerinle beraber gerçekleri de peşine takıp götürüyor esen poyraz yeli gibi...
Bu tür vakıalarda kişi gönül direncine güç katarak "ELİF" gibi ayakta durmayı en azından düşmana karşı bunu hissettirmelidir..bu serzeniş sanal alemde şiir satırların da dahi olsa bile..
Güzel hasletlerle yazılı güzel yazınıza biraz daha emek sarf ederek katkı sağlamanızı umar nice güzellikleri gönül sarayınızda yaşamanız umuduyla..
SÖYLERHAN Duygusal bir yazı dizisi işte bizleri duygulandıran, hüzün veren, Zaman, zaman yüreğimizi acıtan bu olaylar olmasa yaşamında bir öyküsü olamaz. Yazı diziniz güzeldi sizleri kutlarım.
Gözdenur İLETİR
sonsuz saygılarr..
Gözdenur İLETİR
sonsuz saygılarr..
en guzeli hic koparmamak gulleri ve gullerin en guzelini ekmeli yuregin en derin yerine
sevgi ile buytmeli ozlemle yesertmeli vuslat ile tomurcuklandirmali bir bir gonul de gulleri
gullerin solmamasi adina saygilarimla
okurken icimin acidigini ve gozumden bir kac yaprak dustugunu hissetim
sol yanimda aci var ben en iyisi simdi gideyim
Gözdenur İLETİR
Sadece tek bir damla suya muthac kalasın. O su vereninde
BENDEN BASKASI OLMASINN....
* * * * * *
Çok anlamlı, duygusal ve hüzünleri vardı yazında. Ellerine sağlık ve daha neşeli, huzur dolu mutluluk yazılarını bakleyeceğim. Bu yazacağın senin yazıların senin gibi genç nesillerede ders vermesini dileyeceğim. Genç ve güzel hocamız bizim! Gönülden saygı ve sevgilerimle, hoşça kal!
Ah bu sevgiler hiç bitmese... solmasa güller.
güzel yazı için tebrikler gönülden...
Gözdenur İLETİR
Öfke,nefret,acı kokan yürekten çıkan bir yazı.O güller bir kitap arasında saklandı mı zamanı gelince sahibine verilir.Sizde durum nasıl olur bilemiyorum ama zaman herşeyin ilacı.Zamana bırakmalı,unutmalı,unutmaya çalışmalı ama yapılanı bir yere not ederek.Gün gelir mazide bırakılan o not ortaya dökülür.Hüzünlenmeyin,hayat devam ediyor tüm ihtişamıyla...