- 982 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIN KIYAMETLERİ
Uzun süreli uğraşlar gerektirir aşk...
Bütünlemeye ulaşacağınız bir çeşit cennettir.Sarsılmaz bir güçle o cenneti keşfetmeye yelken açarken aynı anda kendinizi keşfetme maceranızda başlamıştır.
Aşkın seçimleriyle başbaşasınız artık...
Beklentilerini karşılamak için binbir takla atıp ayaklarınızın üzerinde durabilme yeteneğini kazanmış olmanızın yanısıra,ateş çemberinden atlamak,akrobatlar kadar usta olmak zorundasınız.
Aksi taktirde sert ve etkilenmez tavrıyla tüm kuralları küçümseyen,engel tanımayan aşkla uyum içinde olmaya çalışmanız zor çekişmeleri beraberinde getirecek,özel tapularınızı yerle bir ederken zırhınızı delip geçecektir.
Özgür ve maceracı bir karaktere sahip olan aşk kendine gönlünce koşturabileceği mekanlar seçer.Sarmaşık ormanları,uçurumlar,labirentler onun oyun alanıdır.Sıcak ve nemli havaları sever.Cephanenizin tükenmesi,aşırı çabalarınıza rağmen sonuç alamamanız neticesinde cinnet geçirmeniz kılını dahi kıbırdatmaz.Derin tutkular gizleyen soğukkanlı,sabırlı bir duyarsızlıkla masumiyetinizi iğneler durur.
Her kapı denenmeyi bekleyen bir seçenektir onun için.Direksiyon hakimiyetinin sizde olması kontrolün elinizde olduğunu göstermez.Ani bir manevrayla yerinizi kaptırırken yolcu koltuğuna geçtiğinizi fark edemezsiniz bile.
Yolunuz üzerinde tehlikelere karşı konmuş tek bir uyarı işareti yoktur.Kontrolsüzce sürüklenme,tuzağa düşme,hareket edememe hissi kanınızı dondurur.Sallantılar başlar ve kendinize yüklenirsiniz.
Akıl-his;ses-nefes ilişkisi birbirine girmiştir.
Geri adım atmak ya da çekilmek...
Kaygan bir zeminin tam ortasında çıkış yolları arayadurun yanardağ öfkesini kusmaya hazırlanmaktadır.
Daha üstün bir güç tarafından sınırlanmış olmak hissi zafer arzunuzu tetiklerken,ruhsal ve duygusal dengenizi altüst eder.Aşkın ruhsal ve duygusal durumunuz üstündeki kontrolünü denetlemeye kalkmanız tonlarca dinamiti ateşlemeniz demektir.Bu durumda kendinizi gizleme ve sessiz hareket etme yeteneğiniz hiç bir işe yaramayacaktır.
Korkunç bir baskı,tarifsiz bir gerginlik kıskacında yaşam enerjiniz hızla emilirken,duygusal destekler beklersiniz.Veba gibi sarıp sarmalar sizi sorular.Sorular önyargıları,önyargılar kırgınlıkları getirir.Ortasında olduğunuzu sandığınız yaşamdan,içindeki her şeyden uzaklaşırsınız.Hayata karşı hoşnutsuzluğunuz gittikçe artar.Ruhunuzun küflendiğini hissedersiniz.Kökleri derinde olan ve her şeyi acılaştıran kederin adını koyamazsınız.
Bu duruş, ya sirenlerin denizcileri ölüme sürüklemesi gibi sizi bitirecek ya da çok uzun gelgitlerden sonra sizden geriye bir şey kalmışsa şayet ruhsal uyanışınızı yeniden başlatarak yoksunluğunuzu sona erdirecektir.
Aşk aradan çekilmiştir.Ama kendi küllerinde yanmaya devam etmektedir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.