- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TRAJİKOMİK AŞK MAHKEMESİ
Çok uzaklarda hayallerin ta ötesinde...hislerin tam yörüngesinde, kalp yolculuğunun sarsıtıcı gizeminde, aşka ayak bastığım yerde, güneşin sımsıcak atmosferinde, yıldızların milyarlarca büyüsünde, kimselerin olmadığı aşkın yaşanmadığı yerçekimsiz bir yürekte ne zengin ne fakir ne garip ne mahzun sıradan bir sevgili yaşar.
Sana aşık sana deli kafası karışık yalnız ve yalnız sana sevgili unuturmu hiç senle geçen günleri? hayallerinde yaşattı hep seni bırakıp gittiğin günden beri küstü hayata unutamadı bir an seni, sende kaldı benden götürdüklerin bende kaldı bana bıraktıkların kurşun yemiş sanki gönlüm baygın bir halde aradım polisi son anda...
Olay yeri inceleme gelmiş eve toplasın bütün delilleri tek tek bana...koltukta uzun sarı saç telin, bardağında kırmızı ruj izin ve sigaran kokun sinmiş dört bir yana parmak izlerin en büyük delil varlığına...odanın heryeri gözyaşı dert keder, hatıraların ilmik atmış boğazıma...ne boş bir kovan ne de kesici bir alet evde sadece acı dolu sözlerin.
Öldürmeye tam teşebbüs bu komiser öyle söylüyor...sen tek şüphelisin! komşular toplanmış sokağa ana baba günü gibi ortalık keyifle izlediler.Zorlama yokmuş gönlümün sana açık kapısında, tanıdıktı kesin dediler...söyleyemedim seni kim yapar bu zalimliği kim severken öldürmek ister profesyonel gönül hırsızı bu dediler canın sağolsun diye teselli ettiler.
Sen çoktan kaçıp gitmişsin kimbilir ne yollar katetmişsin. Çok kalpsizsin! ne kadar kaçabilirsin ki kendinden? vazgeç dön artık cılız vicdanın sesine...deme bana ne olur affet diye...affetsemde çıkacaksın birgün aşk mahkemesine...her suçun cezası her yüreğin feryadı var! Kalırmı sandın yanına pahalı hediye? belki unutmak sana en büyük ceza ama ben unutma özürlüyüm bilmem ki niye?
Gönül savcıları hazırladılar iddianameni sıraladılar suçlarını alt alta yazdılar hep aklımdaki ismini yerini yurdunu, dosyan artık raflarda...istemesemde çıkacaksın o gün hakim karşısına...celp kağıdı sana ulaştığında...kalple oyun olmaz demediler mi sana? çok acıtırmış kırılıp parçalandığında, herkes benim gibi sevemez bilmezmisin? sevmek çok yüce duyguymuş kainatta.
Ne savaşlar gördü bu gönlüm hep mücadeleyle geçtim ömrüm kayıp gözlerinde...gel kaçma benden sensiz bırakma beni kaybolalım birlikte en derin mavilerde...seviyorum diyordum seni daha ne dememi bekliyordun sevmiştin sanıyordum sende, hangi renk bizi anlatır düşündün mü? sarı siyaha mavi kırmızıya benzermi sence? bir günah işledim seni sevmekle, yalnız sen ver cezamı inanmadığım ahirette...
Sende böyle yaptıktan sonra güvenim kalmadı aşka, kavuşurmuyuz ayrılsakta...zaman akıp geçiyor yaralar kapanıyor, hayatlar bitiyor, başlıyor farketmesende...yaşam süprizlerle dolu garantisi yok! yarının, sarıl sevdiğine sıkı sıkı taşı benliğinde, ders olsun sana.Serbest kalacaksın gönlümde, para cezasıda yok sahte sevgilerde....en büyük ceza uzak duracaksın kalplere yalan sevmek büyük suç artık bu evrende.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.