- 923 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HASRET
HASRET
Nasıl hasretim size, nasıl özlem birikti yüreğime. Yüreğim har yüreğim alev.Hepimiz birilerine özlem birilerine hasret değilmiyiz.Askerdeki yavrumuza, sıladaki aşkımıza ya da olmayan yavrumuza... Ben ikinize birden hasretim.
Umutlarımın kanadı kırık. Yokluğunuz bedenimi, yüreğimi üşütüyor. Hiç bir acı sizin yokluğunuza eş değil hic bir acı acıtmıyor artık beni. Korkuyorum yalnızlıktan bunca kalabalığın arasında tek başınayım.En kötüsü de bu galiba.Özlemim gittikce artıyor hasret içimi yakıyor. Sıcaklığınıza hasret, gözünüze, yüzünüze, sesinize hasret...Kokunuzu özledim.
Söz verdim her gece kendi kendime ağlamayacağım diye, olmuyor be annem tutamıyorum be sözümü babacım. Hep kendi ayaklarımın üstümde durmayı ögrettiniz bana ama bu kez beceremiyorum. Yürümeyi yeni ögrenmis gibiyim tutsana anne elimden bak kalkamıyorum iste ya tökezlersem ya düşersem yine. Kim tutucak bu kez kim ellerimi .
Benim ilk aşkım babamdı. Hayatım boyunca farkında olmadan hep onun gibi bir adamı aradım. Dağ gibi heybetli olmalıydı hep gözümün önünde sen vardın.
Keşke büyümeseydim hep çocuk kalsaydım üç kişilik dünyamızda.Yine devam etseydik.Keşke elimden tutup gezdirdiğin, omuzlarında büyüdüğüm kızın olarak kalsaydım.
Beni ben yapan benden alıp götüren yüreğim ağır geliyor artık.Bir yanıma bahar gelirken bir yanım sonbaharı bırakmıyor.
Ağır geliyor bu kadar özlem bana ağır geliyor. Hasretim ve özlemim kat kat artı...
ÖZLEDİM SİZİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.