- 926 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİSSETTİM
Koca kış geldi ve geçti..Neler kattı yada neler götürdü muhasebesini yapmadım..?Şu anda hayatımı sorgulamıyorum...Hissettiğim tek şey dudağımdaki gülümseme ve kalbime yayılan o tatlı heyacan...
İnsan kendine defalarca bir daha sevmeyecem yada aşık olmayacağım dedikçe sanki erosun oku o anda hazır ve muziplik olsun diye seni onikiden vuruyor...
Bu seferde ok tam kalbime vurdu..Kalbimdeki buzları damla damla eritmeye başladı..İlk başta kolay olmadı..Nasıl ince bir çizğide yürüdüm...?Ya hissettiklerimde yanılıyorsam..?Bu soru her onu görmemde peşim sıra geldi..Her düşündüğümde..!!Kadınca ve erkekçe oyunlara giriştik ilk başta..Sanki onu önemsememiş sıradan birisiymiş davranmaya çalıştım.Ama her buluşmada kalbim daha çok heyecanlanıyor..Ona bakmamak için uğraşan gözlerime artık kontrol edemiyordum... O da sanki ben orda değilmişim davranıp yanımızdaki insanlarla daha çok sohbet ediyor,sanki beni görünce rahatsız ediyormuşum gibi davranıyordu.Nerden çıktı şimdi bu kız?Elini uzatıp selamlaşmaya bile aciz...Çok kızdırıyor beni o zaman.Küstah ne olacak işte...
Baharın gelmesiyle ortalık iyice ısınmaya başladı tabiki mangal keyfide buna mukabil olarak başlamış oldu..Arkadaşlarla toplanıp onun evinin bahçesinde mangal keyfi yapılmaya karar verildi..Gözümün önünde herkesi çağırdı büyük ve içten samimiyetiyle..Bana gelince memnuniyetsiz bir dudak büküşüyle sende gelebilirsin dedi..İçimden küstah zahmet buyurdun çağırmakla sana gelmeme zevkini yaşatırdım ama gıcıklığım üstümde..Tatlı bir dille ve gülümsemeyle evet gelirim dedim...Yanımdan giderken ayaklarımın sinirden olduğu yerde tepindiğini hissettim...Ukala ne olacak...
Güzel bir mangal keyfi yaşadım demeyi çok isterdim..Sakarlığımın doruk noktasındaydım yaaa...Bardakları devirdim...Elimi yine yaktım...Bütün misafirlere iyi davranan köpeği bana gelince havlamaktan içi dışına çıktı..Ve son vuruş,ayağım taşa takılıp yere hemde tam önüne düştüm.Çok güzelllll bir bu eksikti..Ne kadar çok güldü bana..Çok eğlendiği kesin..Beni kaldırmasına bile izin vermedim..Bırak ben kalkarım..
Aradan bir hafta gçince bu arada ben utancımdan hala kıvranıyorum ve evde her zaman hazır olan yanık merhemiyle elimi iyileştirmeye çalışırken,burnuma gelen ama önemsemediğm kalbimin yanık kokusuyla uğraşıyorum..Yine buluşuruyoruz..Hemde mangal keyfinde..İşte yine keyfim kaçtı ben gelmiyorum bu sefer diyorum..Herkes üzgün bir ses tonu ama muzipce gülen suratlarla ama neden..?Neden mi...?Gururu mu gören var mı..? Geçen hafta beni terk ettide..Ama ben yine yoldayımmm...
Beş araba yola çıktık..Nasıl oldu anlayamadım ama yaptığım tek şey,kenarda durup yola çıkma adı altındaki kargaşayı izlemekti.Kendimi onun arabasına binerken buldum..Ukala ve gururu kırık ben aynı arabada..İlk on dakika hiç bir şey konuşmadık..Hayatımda gördüğm en ifadesiz surata sahipti..Sanki arabaya benimle bindiğine pek memnuyetsizmiş gibi davranıyordeli gibiarabayı sürüyordu...Durup ona bağırmaya başladım.Durdur arabayı ineceğim.Şaşkınlıkla yüzüme baktı.Durdur diyorum sana arabayı,daha sert bir dille..Yavaşladı araba ve sonunda durdu...Diğer arkadaşlarda arabayı durdurdular..Hepsi arabalarından inip yanımıza geldi..Bir şey yok dedi..!!Yok mu?Ama ben nefes alamıyorum..Arabadan indi ve onlara bir şey söyledi..Arabalarına binip hareket ettiler hemen..
Ne oluyor yaa.Ben seninle gitmek istemiyorum.Çağır onları başka arabaya binmek istiyorum..Olduğum yerde tepiniyorum..Kendimi durduramıyorum..Gitmesinler ben başka arabaya binmek istiyorum..Bir anda bana sımsıkı sarıldı..Neler oluyor..?nefes alamıyorum bir an...Bir kaç dakika öylece kaldık..Sinirim,şaşkınlığa dönüşmeye başladı...
Arabaya bindik..Bu sefer gülümsüyordu.Gözlerimin içine bakıyordu..Bu bakışı çözemiyorum..Ağlayan yaramaz bir çoçuğu susturmanın verdiği bir zevk mi..?Yoksa kesinlikle hayır.Bay ukala beni sevemez..Çıkar kızım bunu aklından..Çoçuklaştın işte o da buna gülüyor yine çok eğlendirdin onu.
Arkadaşların arabalarına yetiştik.Artık konvoydayız..En arkada biz.Hepsi arabada eğleniyor görünüyorlar..Bay ukala arabayı yavaşlatmaya başladı aradaki mesafe açılmaya başladı..Artık görünmüyorlar.Arabayı durdurdu.Ama ben bir şey demedim..İnecem de demedim..Şimdi neden durduk..Ne yolculuk ama..Dönüp ona gülümseyerek..bu sefer ben durdurmadım biliyorsun..Güldü,biliyorum dedi..
Gözlerimin içine baktı.Ne kadar güzel gözleri var dedim..Bakışlarında bir sertlik yada alayclıkta yoktu..Burnuma kalbimin yine yanık kokusu geliyor..Bakma öyle...Bakma lütfen.. Durup birden iki elini yüzüme götürüp avuçların içine alarak seni seviyorum dedi...Beni seviyormusun ama nasıl..?Tamam saçma bir soru ama ne yapabilirim...?Aklıma bu geldi..Daha içten ve samimi bir ses tonuyla seni gördüğüm ilk andan itaberen seviyorum dedi...Nasıl mutlu olduğumu anlatamam.
Çok güzel bir duyğu..Eros yine okunu tam onikiden vurdu...BENDE SENİ SEVİYORUM..BAY UKALA......hissettiğim bu!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.