- 3210 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Beklersin bosu bosuna bazen… (mustafa Hebip)
Beklersin bosu bosuna bazen…
Gidenin gittigine inanmaz sanki donecekmiş gibi beklersin. Gercekleri bilirsin ama inanmak o gercekleri kabul etmek istemezsin…hayallerin canini acitmaya baslar,korkar dusunmek istemezsin. Ama olmaz iste her yaptigin sey her dusuncen ona cıkar. Kalbine hakim olamazsin. Her telefon caldiginda sanki o ariyormus gibi heycanlanir arayanin baskasi oldugunu gorunce bir huzun kaplar icini..
Lanet edersin gozlerinden suzulen o anlamsiz ve sessizce akan yaslara.. bir ciglik kopar yureginde dusundukce cilgina donersin. Hep o huzunlu sarkilari soyler dilin,dinletemezsin kalbine. Yasadiginiz o gunler yerlesmistir beynine. Aramak ister arayamazsin.. odun kopar aslinda cikip gelecek diye.
Yinede bir umut tasirsin hep icinde ve kaybetmek istemedigin o umudu saklarsin tum gerceklerden…
Sanki onunla durmustur zaman,gecmek bilmez saniyeler. Uykun gelmez,karnin acikmaz, gülmeyi bile unutursu. Ayrilik boyledir hic ummadigin anda alir elinden umutlarini…
Bir yagmur gibi vurur caddelere huznun gozyaslari….
Mustafa Hebip
12-01-2010
YORUMLAR
Beklenir işte başkaca ne yapılırki..Gelmeyeceğini bile bile..Gitsinde bir daha geri gelmesin denir.O iyi olsunda varsında gelmesin..Dualar onadır,gözyaşları ,üzüntüler ama o gelmeyecektir...Ya çıkıp gelirse ne yaparım diye düşünür insan ,yok yok gelmesin bana ne diyebilirki istemem gelmesin...Gittiği gibi gitsin..Sakın geri gelmesin...Lazım gelmez artıkın...Selam ve Beka ile