- 716 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
NE GÜZEL!
Yüreğim bir kuş gibi şen, şakrak, neşeli eğlenceli kıpır kıpır.Sanki bugün güneş daha bir güzel ısıtıyor.İnsanlar güven ve huzur veriyor.Tüm evren capcanlı ...Herkes dost ,arkadaş.Kıskançlık ,nefret ,zulümler yok olmuş gibi...Elele kolkola hayatın anlamını hep birlikte yaşıyor gibi...Toprak mis kokusunu veriyor havaya daha bir içine çekesi geliyor insanın.Parklar yeşile boyanmış,papatyalar beyazıyla buluşmuş, sarı,yıda aralarına almışlar.Kumrular ötüşüp anlaşıyor sevdiğiyle yuva kurma telaşeliğindeler.Zambaklar topraktan çıkmış başlarıyla rüzgara eşlik ediyorlar tempo tutarak.Güller yapraklarıyla henüz tomurcuklanmamış goncayı bekliyorlar.Erik ağaçları bembeyaz kar yağdırmış dallara . Baharda yağan kar edasıyla tablolara hayat veriyorlar.Ne güzel bahar ,ne dingin bir huzur doluyor içimize...Saf bir menekşe gibi,yeni uyanan bir kardelen gibi yeniden doğuyoruz bizde güne.Günün bize getirdiği tüm güzelliklerle.
YORUMLAR
Güneş ışıklarının,biz kullar üzerindeki güzel etkisi,size çok güzel, cıvıl cıvıl bir yazı yazdırmış.Kutluyorum arkadaşım,içimizi
açtın,bütün güzellikler sizinle olsun,sevgi ve dualarıma.
Ülviye Yaldızlıı
Arifoğluna yazdığınız yorum, beni sayfanıza götürürken, baharın soluğunu içime çekeceğimi hiç düşünemedim...
Bahar kadar güzel bir yürek gördüm... Bu defter sayfaların da...
Kaleminize hayran kaldım...Yüreğinize, belkide herikisine de marifet yürekte olanı kaleme dökebilmek sanıyorum..
Ülviye Yaldızlıı
Bitirimdi bu kadar mı güzel bahar anlatılır, bahar yaşatılır sizi kutluyorum. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla....
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
SELAM VE BEKA İLE
Ülviye Yaldızlıı
SELAM VE BEKA İLE