- 1708 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
“Utanıyorum!..”
Ben bir insanım, beni yetiştiren anam bir insan, beni yetiştiren babam bir insan, kardeşlerim birer insan, akrabalarım birer insan, arkadaşlarım birer insan, arkadaşlarımın arkadaşları birer insan, köyüm birer insan, şehrimdekiler birer insan, ülkemde yaşayan herkes birer insan, işçi, memur, esnaf her kesimden herkes birer insan!..
O halde; yalan, dolan, iftira, entrika, laf taşıma, adam kayırma, yolsuzluk, şike, inanç ayrımı, ırk yarımı, duyarsızlık, kula kul olmak, kullanılmak, yanlışa göz yummak, gerçekleri saptırmak, üç maymunu oynamak, atalet, ihanet, terör, kasıt, hırsızlık, kaçakçılık, yakıştırma, rüşvet, kundaklama, emek hırsızlığı, uyuşturucu satmak, çocuk kaçırmak, beyaz kadın ticareti, fesat, vb. tüm olumsuzluklar niye?..
Evet, herkes bir insandır; sağlık, eğitim ve adalet ister. Ama bu temel değerlere ulaşmak için bir bedel ödemek gerekir kişisel ve toplumsal olarak. Ödemesini bilen ve doğru yolda ilerleyen herkese sağlık, eğitim, adalet, başarı, sevgi ve saygılar!..
Ya diğerlerine ne demeli?.. içinde en az bir yalan ve yine en az bir yalancı barındıran ve ikinci paragrafta saydığım tüm bu olumsuzlukları taşıyanlara ve bunların yapılmasına seyirci kalıp, insanca haykırmayanlara sesleniyorum toplum adına!.. : “Bir İnsan Olarak; Sizlerden Utanıyorum!..”