babam´a...
Merhaba baba.
Senin tekne kazintin bir sarki paylasmis dün internette...Ferhat Göcer den KIZIM...dünden beri kac kere dinledim bilmiyorum.bildigim teksey sen simdi hayatta olsaydin eminim gece gündüz demeden durur durur arardin bu sarkiyi dinletirdin.mesaj cekerdin.biz cooook sarki dinlettik birbirimize dimi baba,,gecenin bir vakti az dinletmemistim sana SIMDI UZAKLARDASIN..GÖNÜL HICRANLA DOLDUU.HIC AYRILAMAM DERKEN.KAVUSMAK HAYAL OLDU..
seninle kavusmanin hayal olacagini bilseydim hic ama hic dinlemez ve dinletmezdim bu sarkiyi sana..Neyse zaten sen gittin gideli dinlemiyorum o sarkiyi..bana gidisini hatirlatmasin diye...canimi daha cok yakmasin diye..dedim ya az önce ferhat göcerin sarkisina takildim bizim bücürügün sayesinde simdi...gözlerimi kapagimda dinledim her kelimesini.ve her gözlerimi kapayarak dinledigimdede sanki senin sesini duydum yüregimde en derinlerde...söz ver diyor kizina.evlendigin erkek seni benim kadar sevip koruyamaz diyor eger bisey olursa hemen ara ben yanindayim diyor..baba sende bana bunlari söylerdin..mutsuzsan geleyim alayim derdin.sen benim ilkgözagrimsin kiyamam ölürüm derdin...simdi desem sana mutsuzum gel al gelirmisin baba.?
YORUMLAR
eleyah
sizin yazdiklarinizi okurken inanin kendi babamla beni görüyorum yazinizi okudum ferhat göceri bende actim aklimda sadece babam var suan hep babalarimiza odaklanirsak mutlu yasayamayiz kanisindayim direncli olmalisiniz...
sevgiler saygilar...