belki hatırlarsın
deryada kaybolan E.A ya (belki hatırlarsın)
10 mayıs 2004
saat 20.46 duvarlar üzerime geldi balkona attım kendimi...tek arkadaşım gökyüzüymüş benim. o ağladı. benim içimi o döktü tüm dünyaya.ben ağlayamadım. kimseye söyleyemedim içimdekileri..ve sonra toprak kokusu teninin kokusunu hatırlattı bana,serin bir rüzgar esti ,tüylerimi diken diken eden ,senin dokunuşunu hatırlattı. Gülümsemeyi ,sevinci,üzüntüyü hasreti,özlemeyi,aşkı,korkuyu...Evet korkuyu. mutluluğun ardından gelen korkuyu. beni korkutan ne miydi ? bilmiyorum. bunların rüya bir rüya olabileceğini mi düşünmek. HAYIR. sen "rüya değil " demiştin. "rüyaysa bile ikimizde bu rüyadayız ". Sonsuza kadar bu rüyada kalalım lütfen diyecektim.SÖYLEYEMEDİM.kelimeler düğümlendi boğazımda. beni korkutan hep hatıralarda kalmasıydı. bir daha asla aynı duyguyu tadamamak ayını heyecanı yaşayamamak.ya tüm ömrüm boyunca hayatımı bu anın tılsımına kaptırır kalırsam.BİLMİYORUM. ben hep beni benim seni sevdiğim gibi canının ötesinde sevebilecek birini istememiş miydim. ona en saf halimle teslim olmayacak mıydım.her şeyin ilkini onunla tatmayacak mıydım. dudaklarım ilk onun dudaklarını tadacaktı.kendime söz vermiştim. şimdi ne yapıyordum ? seninle birlikte hayallerimi yakıyordum.
Evet. bunu da hep hayal etmiştim ama seninde beni sevdiğini,bedenden gelen bir istekle değil ruhundan gelen aşkla olsun isterdim. bana merhamet etmeni değil . bu mu korkuttu beni. yoksa senin elinde su gibi akıp gittiğimi mi izlemek.ve tüm bunların ardından ellerimi yine sana uzattığımda senin ellerini bulamamak. benim kalbim seninle dolup taşarken senin kalbinde ufacık bir yer kaplayamamak.pişmanlık sanma sözlerimi. hiçbir şeyden pişman değilim.
ben sana bu satırları yazarken senin beni düşünmediğini biliyorum. beni özlemediğini....
hayatımdaki her şeyin ters gittiği günlerde benim yanımda olduğun ve beni bulutlarla dost yaptığın için sağol. onlar benim yerime ağlıyorlar. yanımda olursan aşarım ben her şeyi önümüzde koskoca bir hafta sonu tatili var. bana seni görmeden yaşayamacakmışım gibi gelirken bu çok uzun bir zaman geliyor. her zaman kalbimde olacaksın biliyorum. sen de bil.
seni seviyorum...