Son Nefeste
’Canım benim...Herşeyim...’ derdin bana her seslenişinde. Söylesene yar! Şimdi ne oldu da beni böyle sensiz koyup gittin uzak diyarlara??? Neydi çözülemeyen çok bilinmeyenli denklemler? Söyle yar söyle...
İçim kan ağlıyor, gözlerimden akan yaşlar dinmek nedir bilmiyor. Ne yaptın bana sen yar! Nedir bu acılar ızdıraplar... Hiç bitmez mi bu haykırışlar, feryatlar... Duymuyor musun yoksa acı içindeki inleyişlerimi? Hisset içimdeki yangınlarını... Hisset yar...
Şimdi sensizliğin sancılarını yaşarken bu bedende, bedenim ruhuma dar geliyor. Sığmıyor, taşıyor içimdekiler. Nasıl yanıyor içim bir bilsen... Bir bilsen yar, belki gitmezdin ellere. Kalırdın sonsuza dek yanımda; ulaşırdık seninle sonsuzluğa... Hiç mi değerim yok senin gözünde? Hiç mi anlamı yok yaşanılan onca şeyin? Ne olur söyle yar... Söyle...
Sen bilmezsin bendekileri, giderken benden götürdüklerini... Bilmezsin yar... Nerden bileceksin ki sen sensizlik ne demek! Nerden, nerden! Sel olup akarken gözyaşlarım bu satırlara sen bilmezsin ki sensizliğin acısının bir hançer gibi saplandığını ruhuma... Sen şimdi kimbilir kimle nerdesin. Kendi aleminde bahtiyar bir hayat sürüyorsun.
Ya ben? Ben sevgili... Bir sevda türküsü tutturmuş yollarda avare avare yürüyorum. Deli divane oluyorum sensizliğin koynunda geçen her saniye, her an... Ellerim ceplerimde; üşüyorum. Artık ellerimi ısıtan adamım yok... Yoksun sevgili... Yoksun...
Her gece ağlıyorum; yalvarıyorum Allah’ıma... ’ Ne olur Allah’ım ne olur...Onu bana geri ver. ’ diye. Sonra ardı arkası kesilmeyen çığlıklarım, haykırışlarım oluyorsun gecenin bir yarısında. Hıçıkırıklara boğuyorsun beni sevgili... Sensiz bu karanlıklarda korkuyorum. Çok korkuyorum... Gel ey yar... Gel! Nerdesin!!! Kabuslarım oluyor sensiz geceler. Uyumak istemiyorum artık. Her gece ayrı bir ızdırap, kanayan ayrı bir yara...
Üşüyor yüreğim... Buz tuttu sen yoksun diye. Bak, görmüyor musun eriyorum günden güne... Son nefesimi verirken belki de son bir kez görürüm o güzel yüzünü. Kimbilir... Belki yarın, belki yarından da yakın...Ölürken bile son sözüm yine ’ SENİ SEVİYORUM...’ olucak yar... SENİ SEVİYORUM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.