- 626 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Enseye şaplak no:5
* “Vayyy! Kankam nasılsın yaa? Gel seni bir öpiiyim!” dedikten sonra kafa tokuşturan kişiye sesleniyorum. Madem kafa tokuşturma niyetindesin, ne diye öpücem diyip blöf yapıyosun. Bir daha böyle bir duruma düşersem, zorla öpücem o kişiyi.. tükmüklü tükmüklü öpücem, yer gök inliyecek öperkenki vakumlama sesimden. Şimdiden tükmük biriktiriyorum, görürsün lan sen. Öyle bir utandırıcam ki seni bir daha sokağa çıkamayacaksın.. “Lan Turgay’ın öptüğü çocuk değil mi bu, ben de öpücem.” diyerek herkes öpmek istiyecek seni..
*Ben hep şansızım, gökten Tarkan yağsa benim kafama Ajdar düşer. Ajdar ‘’madem kafana düştüm, demek ki başının üstünde yerim var’ der. Ben de ‘’saçmalama lan salak’’ derim. Sonra ‘’bana salak diyemezsin, bir kere ben makine mühendisiyim taam mı?’’ der,
ben de ‘bak hala konuşuyo’’ diyerek ağzını burnunu kırarım. Sonra polis gelir, dünyanın en büyük popstarını tartakladığım için içeri atarlar… Hakim 30 yıl verir ve Ajdar başımın üstünde yeri olduğunu iddaa ederek 30 yıl boyunca, benimle aynı koğuşta koca k.çıyla, başımın üstünde oturur… Lanet olsun yazarken bile şanssızım…
*Bazen çok iyi oynasa da, bazen de içmiş gibi oynuyor Guiza. O yüzden “İçelim güzelleşelim” sözünü değiştirip ‘’İçelim Guize’leşelim!” haline çeviriyorum ve bence iyi yapıyorum.
* Dünyadaki en büyük asimilasyonu Lidyalılar yaptı, tüm insanlığı Lidyalı yaparak..(parayı icat ettiler ya, o bakımdan..açıklayayım dedim, ne olur ne olmaz)
* Bir kız arkadaş, kızların aşırı süslenme konusunda “kızlar erkekler için süslenmekten daha çok, kızlar için süslenir, birbirilerine nispet yapmak maksatlı olarak”, baaaak!ben senden daha güzeliiiim! gibisinden yani… Belki bu durum sadece söyleyen kişi için geçerliydi de, o tüm kızlara maletti bilemeyiz. Ama eğer sevgilin nispet yapmak için değil de, sırf senin için aşırı süsleniyorsa, kaçan-kovalanır teorisine göre o kızı sürüm sürüm süründürmen gerekir..
*10 yaşlarında iken mahalleden benim gibi çizgi film karakterli bir arkadaşla her gün bakkala ekmek almaya giderdik ve hep saçma sapan maceralar yaşardık. Çoğunlukla konu, bizi yolda köpek kovalaması üzerineydi. Neyse yine bakkala gidiyoruz ve arkadaş bana "ulen kesin bizi bugün yine köpek kovalar." dedi ve arkamızdan "hırrrrrrrkk! diye bir ses geldi ve "aman allahım köpek geliyo, kaç!" dedim. O sesi arkamızdaki bir adam çıkarmış meğersem. Adam boğazını temizliyormuş." hıııııııırrrkkkk tuhhhhh!" diye önce boğazını temizleyip, sonra tükürecek iken ben sadece başını duymuşum, yere tüküren pis herif pis pis bana baktı, çünkü ben ona köpek demiş oldum ve durumu izah edecek kadar cümle kurabilme yetim gelişmemişti.."abi ben seni köpek zannettim" dedim ve adam maalesef biraz söylemesi ayıp çirkin bir adamdı ve bu sözü de hakaret olarak algıladı. "abi yani sesini köpek zannettim tipini değil" adam tam sinir oldu ve biz arkadaşla var gücümüzle kaçtık. Yine bizi birşey kovalamış oldu yani.
*How ı met your mother adlı dizinin 1. sezon 3. bölümünü şiddetle tavsiye ediyorum.
Hepinizin tek tek enselerinize şaplattım, "kanka, gel seni bir öpeyim" diyip kafa tokuşturmaya kalkanları da şappur şuppur öptüm. Haftaya görüşürüz...
Turgay Mizah Tükdoğan/enseye şaplak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.