Neşter Makyajı!
Tanrım, her birimizi özel vede güzel yaratmış.Çirkin insan yoktur ki ,bakımsız insan çoktur...
Günümüzde moda haline gelen NEŞTER MAKYAJI yaygın bir hale geldi.Ve genç yaşlı hiç bir rahatsızlığı olmadsığı halde ,riziko olduğunu bile bile, ameliyat olmayı nasıl da göze alıyorlar..
Kimisi burnunu,kimisi dudaklarını,kimisi de yağlarını aldırmayı,kimisi de kırışıkları yok etmeyi
güzellik olarak görüp o masaya yatıyorlar. Hala anlamış değilim cesaretlerini ,ya sonrası zaman geçtikçe eski güzelliklerinden eser kalmayacağını bile bile günün neşter makyaı modasına ayak uyduruyorlar...
Geçtiğimiz günlerde bir toplantıda,arkadaşımı tanıyamadım evet çok değişmiş yüzünü gerdirmiş,farklı bir kişi olmuş sekiz liraya mal olmuş .Saatlerce aynı masadaydık inceledim dikkatlice,bir ara peki bu değişimin yıllarca aynı mı kalıcak hiç kırışıklık olmayacak mı ,aa olmaz mı uzunuca bir dönem sarkmaları görmek istemiyorum deyince suskun kaldım.Ayrıca dudağını dolgunlaştırmış ,hissetmiyormuş ,çatalın kaşığın değişini ,boşver görüntüm önemli demiş arkadaşıma ertesi günü telofonda bana anlatınca iyice şok oldum.Silikonların zamanla kanser yaptığı da söylenmesine rağmen , kişiler cesurca ve ilerde daha da çirkinleşeceklerini düşünmeksizin çok sıcak bakıp Tanrının verdiği güzeliğe gölge düşürüyorlar ne yazık ki.
Doktorlarımız bana sitem edebilirler,bu konuya sıcak bakan okurlar da ,saygım sonsuzdur,şöyle üzüntü duyduğum ve tasvib etmedğimden ,yazık değil mi onca acıyı çekip
daha kötü durumlara mahal vermeye..
Yerçekimi denen bir şey var,tabiki yaşlanacağız,değişime uğrayacak her canlı;gençliği dondurabilirmiyiz ,dondursak ta anlamsız bence, yaşıyor olmak sağlıklı yaşamak en güzel en ...
Tanrım her birimize ayrı ayrı güzellik vermiş ,varsın saçımız beyazlasın,varsın kırışsın yüzümüz ne çıkar ki ;doğal değişimle yaşamak varken !
Oya Gedik
Anılardan bir demet.
YORUMLAR
doğa her canlıya bir yaşam süreci vermiş,,,,,doğmak,gelişmek üremek,yaşlanmak ,,ölüm.bu süreçlerdeki her türlü değişim,ve,erozyon yaşamın kendine özgü bir evresi ve her evrenin de mutlaka ki,kendine özgü bir heyecanı var,,yeterki bu süreçlerde ki heyecan her zaman var olsun,kişi artık kırışıklar başlasa da en ufak bir esintiyi veya soğuk ılık sıcak farklılıklarını algılayabiliyor ise gözlerdeki ışıltı herzaman yerinikaybetmemiş ise,,?,ÇOK HAKLISINIZ,,bence de,saygılar.
yAZINIZ HAKLI. Fakat Türkan hanım da önemli bir noktayı vurgulamış. İnsanın psikolojisinin bozulmaması da gerek.
Doktorların yapması gereken para için neşter tutmamaktır.
Ne yazık ki çök kolay amaliyata yönlendiriyorlar. Normal ameliyatlarda DAHİ gereksiz ameliyatlar yapılmıştır ülkemize.
Çok önemli bir konuydu.
Katkınıza teşekkürler.
Selamlar.
Oya hanım ben kendi adıam burnu yamuk olan birinin gidip burnunu düzelttirmesinin, dişleri dökülmüş birinin dişlerini söktürüp yenisini yaptırmasının normal olduğunu ve yapılması gerektiğini düşünüyorum. Ama diğer amaliyatların olmamasından yanayım.
Dün okumuştum. Ajda PEKKAN yeni bir amaliyat keşfetmiş. Kulak arkasından alınan yağları dudaklarına ve yüzüme enjekte ettiriyormuş. Bir an düşündüm. Yıllardır bu kadar acıya nasıl dayanabildi ve hala dayanabiliyor. yazık değil mi kendisine diye .
Ama şunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Çirkin olan yerler kişiye zarar vermeden değiştirilebilir tabi parası varsa Ama yaşlanmak doğal haline bırakılmalı bana göre de.
Sevgiler yüreğinize