....
.....
YORUMLAR
Yapamıyacağınız sözü vermeyiniz.(Aklımda kalan birkaç ayet mealinden birisidir)
Evet iddia ediyorum sözünde durmayan,geçerli bir nedenle sözünde duramayan
alo deyipte haber dahi vermezse arkadaşına vefasızdır.Bakmayın sanalda arkadaşlarım
çoktur.Aslında o kadar az dosttum varki..Kutlarım üstadım.
saframbolu güzel bir beldemiz... askerimiz çok şanslı... benim oğlanlarda öyle yerlere giderler mi bilmem... gerçi onların askerli çağları geçeli çok oldu... bu saatten sonrada askere gideceklerine pek ihtimal vermiyorum... küçük delikanlım 28 yaşında, çok hevesli ama artık o da gitmez artık :)))) bir ay gidecekler... ben yemin merasimlerini göremem .... izinde olursam mutlaka giderim de burdura... bedelliler orada yapıyor biliyorsunuz...
selam ve saygılar askerimize ve toynağımıza :)))
Askrerlerimiz Türk askerlerimiz,
Tonyak ''benim de iki yeğenim asker biri Konya'da dün onun da yemin töreni vardı;diğeride Martın sonunda teslim olacak...
Arkadaşımız Sedat' a hayırlı teskereler ve selamlar..
Sanal dostlukları daha sıcak oluyor...
sevgiler dost kalem...
Oya gedik tarafından 3/28/2010 1:26:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili abim ziyaretin güzel ve anlamlı geçmiş anlaşılan, inşallah selamımı iletmişsindir. çok istiyordum sedatın yemin merasiminde yanında olmayı ama, benim oğlanın süpriz askerliği her şeyi değiştirdi. devamını bekliyoruz yazının. unutulmayacak bir dostluk örneğiydi ziyaretin. sevgi ve saygılarımla.
Allah....allah....ankaradan safranboluya bir ziyarete gitti on bölümde bitirecekmiş....yorum yazan.......herkese safranbolu lokumu verecekmiş.....üzerine bir afiş asmış her konuda ısmarlama şiir yazılır diye sokak sokak dolaşmış.....vay toynağım vay.... bu durumlarını sedat kardeş duymasa bari....birde unutma arif verimli hocadan randevunu aldım..... vizite ücretinide yatırdım.... seni muayene edecek .....yorummu bu kadar.... bana getirdiğin lokumun son kullanma tarihi benim doğumumdanda eski.....kedileri kovalamak için taş yerine kullanıyorum...birde tanıştığın bayana sitede herkes beni tanır demişsin.... bak nu doğru......seni bir tanıyan pişman birde tanımayan....ne yapalım her köyün bir delisi olur sende bizim sitenin.... VELİSİSİN....İÇİMDEN GELMİYOR AMA ZORLADA OLSA ÖPÜYORUM.......