- 1810 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DAĞLAR & ÖZGÜRLÜK
DAĞLAR & ÖZGÜRLÜK
Ulaşılmaz sevdanın ve özgürlüklerin, sembolü olan dağlar ! Acıdır, derttir, zevktir, istektir.
Dağlar kaçıştır, çekilen zulümden. Yaşamaktır sevinç hayallerini. Sırtına vurduğun dertler yüküyle.Bir eşkiya edasıyla, pervasızca değildir, dağlarda yaşamak... umut etmektir sevdiğine. çiçeklerden bir demet yapıp sevdiğine, sunmaktır, engüzelinden. Laleden nergisten, anemondan, papatyadan, duvaklar yaprak, kır çiçeklerinden. Sevdiğine olan aşkı sunarak, taç yapmaktır, sevdiğin kadınının başına...
Pusmak değildir, bir kayanın dibine, kaderinden kaçarak... Yazılmışsa alnına kader, mümkünmüdür ondan kaçmak...
Kahpe bir körkurşunla, ne zorşeydir düşüp yıkılmak... Yıkılan sadece beden değil.. Bu bende yaşayan umutlardır. Yaşatmak uğruna, ölümü bile göze alan, hayallerdir...
Özgürce yaşamak, onurlu yaşamak için, direnmek gerek,insani olmayan hareketlere.
Yaşamak en kutsal bir haktır. Bu hak kutsalliyetini hiçe sayıp, insanlara eziyet edip, bir bedeni yok edenler, bilmelidirlerki ?
Fikirlere ve düşüncelere kurşun işlemez..Yok olan, sadece bedenidir insanın.
Bu fikir ve düşünceler, yeni bedenlere yerlecektir.
Mirasıdır bize ulu atadan.. Güneşinin doğuşuyla, sabah erken açan çiçeklerle, söylenecektir, .
Heey özgürlük. Özgür sevdamız,Barış ve kardeşlik içinde, özgür ve eşit insanlarız.
Ne mutluki, insanım diyenlere. -kutup güldane - -
YORUMLAR
Özgürce yaşamak, onurlu yaşamak için, direnmek gerek,insani olmayan hareketlere.
Yaşamak en kutsal bir haktır.
cok güzel yazi
yüreginize saglik
saygilarimla
kutup güldane (şairin kır
kutup güldane (şairin kır
kutup güldane (şairin kır
yapmış olduğunuz yorumunuz için teşekürlerimi sunarım.selamlar.