- 1967 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NECİP FAZIL KISAKÜREK ANISINA BİR KAÇ SÖZ
İşte duyların dili, şairimizin yüreğinde fırtınalara sebep olan kaldırımlar bir çok kişinin hayatına bir yönüyle girmiştir.
Ya ne bileyim o kadar anlatacak çok şey var ki kaldırımlar hakkında her birimizin hayatında bir anı bırakmıştır kesinlikle.
Belki sevgilinin evinin tam karşısında beklerken belki de acı dolu bir gecede sıkıntıyı atmak için zifiri karanlıkta tekmelemişizdir.
Ama kesinlikle ülkenin gelişmişlik seviyesi ile ters orantılı olduğu söylenen yapı da değildir KALDIRIMLAR veya belediye başkanlarının kırıp,kırıp yapmaktan hoşlandıkları nesnelerde değil.
Evet hocamızın anlattığı gibi çilekeş yalnızlıkların annesidir kaldırımlar her yaşamda bir sevgili, bizi zor anımızda sellerden koruyan bir annedir kaldırımlar.
MÜSLÜM TAŞ
YORUMLAR
GERÇEKTEN HAYRAN OLDUĞUM BİR ŞAİR HAKKINDA BİR KÖŞE VE YAZI GÖRÜNCE TUTAMADIM KENDİMİ.
AFFINIZA SIĞINARAK BENDE BİR KAÇ KELİME ETMEK İSTERİM ÜSTAD HAKKINDA.
DEMOGOJİK ŞİİRLERİNİN YANI SIRA BİR SAKARYA TÜRKÜSÜYLE BULURUM TARİHİMİ , ANNEYLE BİR KEZ DAHA DÜŞERİM GURBETLERE , YAZDIĞI VE ÖLÜMÜ ANLATTIĞI BEYİT VE BENDLERİYLE SEVDALANIRIM ÖLÜME KOSKOCA BİR ŞAİRİ NASIL ANLATA BİLİRİM Kİ TEK TEK ŞİİRLERİYLE............. AKLIMA GELEN BİR KAÇI .............
ÖLÜM GÜZEL ŞEY BUDUR PERDE ARDINDAN HABER ,
HİÇ GÜZEL OLMASAYDI ÖLÜR MÜYDÜ PEYGAMBER .
NURLARIN EKSİK OLMASIN .........
NUR İÇİNE YAT ÜSTAD .....
SONUMUT tarafından 3/27/2010 4:06:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM TAŞ
AMA ŞAİRİN BİR ŞİİRİNİ BİLE ANLATSAN ANLAMINI ANLARSIN HAYATIN
KALDIRIMLARLA VERMİŞSE BİN YILLAR SÜRECEK DUYGULARI
ŞİİR ŞİİR
HATTA MISRA MISRA ANLATMALIYIZ ŞAİRİ
MÜSLÜM TAŞ
AMA ŞAİRİN BİR ŞİİRİNİ BİLE ANLATSAN ANLAMINI ANLARSIN HAYATIN
KALDIRIMLARLA VERMİŞSE BİN YILLAR SÜRECEK DUYGULARI
ŞİİR ŞİİR
HATTA MISRA MISRA ANLATMALIYIZ ŞAİRİ