- 1299 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNÜN YAZISI ' NA NEŞTER !
Üç yılı aşkın bir süredir bu sitede bir şeyler karalıyorum. Hayatımda bambaşka bir döneme girmeme sebep olan , gerek site kurucuları, yöneticileri ve gerekse yazan- okuyan tüm dostlarıma minnettarım.
Geriye doğru şöyle bir baktığımda ; özellikle ilk günlerde bilgimin, birikimimin oldukça yetersiz olduğunu görebiliyorum. Fakat zamanla, okudukça- yazdıkça bir nebze de olsa ilerleme kaydettiğime inanıyorum. Zamanla bir şeyler öğrenmemek mümkün değil.
Üstelik benim gibi çok kişi gelip geçti bu siteden. Daha az bilenler, daha çok bilenler. Asıl önemli olan da , zamanı en iyi şekilde değerlendirmek. Kahve köşelerinde değil de internette bile olsa bir şeyler okuyup yazarak geçirilen zaman, elbette ki boşa geçirilen zaman olamaz.
On beş yıllık öğrenim hayatımda bile öğrenemediğim çok şeyi öğrendim burada dersem, tuhaf gelmesin size. Okullarda öğretilemeyen çok şey var hayatta. Dostluğa, arkadaşlığa, dine, siyasete, kadın- erkek ilişkilerine vb. bakışlarım eskisinden çok daha farklı şimdi.
Üç yılı aşkın yazdıklarımdan silinenler olduğu gibi, övgü alanlar ve seçkiye lâyık görülenler de oldu. Çocuklar gibi sevindim o günlerde.
Bir ara geçirdiğim bir bunalım sonucu bütün yazılarımı sildim. Karşılığında da siteden atıldım. Yöneticimize rica ve minnet ederek tekrar döndüm siteye. Bunun karşılığında bazı sözler de verdim üstelik. Pek tutabilmiş de değilim ya bu sözleri, neyse, üzerime gelmiyorlar sağolsunlar.
Özellikle son zamanlarda yazdıüğım yazılar, çok okunmasına rağmen, azınlığın takdirini alabiliyor. Üstelik ben bu durumdan çok memnunum. Çünkü bu ülkede aydınlar maalesef azınlıkta. O aydın azınlık tarafından anlaşılabilmek ise benim için çok değerli.
Günün seçkilerini site üyeleri, okuyucular seçiyor. Ben bu anlamda, uzun süredir seçkiye lâyık bir yazı yazmadığımın kesinlikle bilincindeyim. Buna hiç bir gocunmam, itirazım söz konusu bile değil.
Fakat özellikle bu günün seçkisini okuduğumda, şöyle bir şey aklıma geldi : Okuyucu seçmiştir, puanla seçilmiştir deyip, sayısız yazım hatalarıyla dolu bir yazıyı, hem de o haliyle seçki ilân etmeden önce, bir neşter vurulamaz mı yazıya ?
Sityeye üye olan- olmayan herhangi biri , o hataları, hem de günün seçkisinde gördüğünde, bence sitemizin itibarına zarar geliyor.
O seçkiler, o halleriyle albümdeki yerlerini alıyorlar. Bence, ya yazının sahibine uyarı yapılmalı , yazım hatalarının düzeltilmesi için, ya da kurul düzeltip öyle asmalı, ilân etmeli.
Bu gün elimde olmadan, değişik bir fikrim oldu. Dilerim kimse yanlış anlamaz ve kırılmaz bana. Beni sorarsanız eğer, kırılacak yaşı çoktan geçtim ben...
Saygılar...
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Fikret bey; dikkatinizi cekmistir sizin yeni okuyucularinizdanim. O yüzden bir o yazinizi bir o siirinizi okuyorum vede fikir birligimizin daha cok farkina variyorum. Kücük bir deneme yazisi yazmistim sagolsun okuyanlar oldu. Bir yorum geldi sevindim; benim mesajimi birisi anladi diye. Yorumu okuyunca gördümki beni bir tek o anlamisti, oda yanlis anlamisti.....
Vitamin B kontaklariniz olursa sizinde yaziniz, siirleriniz ugurlanir. Biz millet olarak her isimizi öyle halletmiyormuyuz?? Burada neden fark yaratalimki?
Saygilarimla.
Gerek yazarken gerekse konuşurken; lisana saygısı olmayanın, insana zerre kadar saygısı yoktur bence.
Siz bildiğiniz yoldan devam edin dostum, ben sizi samimiyetle sürekli okuyanlardanım.
Unutulmaması gereken bir gerçek vardır:
Bir kamilin tekdiri, yüz cahilin takdirinden binlerce kat evladır.
Selamlar ve saygılar
Kederli tarafından 4/3/2010 10:41:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Haklılık payınızın olduğunu söyleyebiliriz...
Siteye ilk girdiğim de böyle seviyeli bir yerde olmanın güzelliğini yaşadım...İnsan bunca yazan insanın için de olunca kendisi de gönlünden geçenleri dile dökmek istiyor...
Bunu yaparken belki yeterince birikime ve yeteneğe sahip olmayabilir..Lakin onu küçük düşürmek, samimi olduğunuza inanmışlığımızın hayal kırıklığını yaşattı bize....
Bizzat kendisine özel mesaj la yardımcı olabilirsiniz...Eksik konular da...Ben sevgili Aysel hanım'a yazısıyla köprü kurduğunu söylerken sanki bu gün sezilmiş gibi oldu...Oysa siz duvar örmüşsünüz...
BİRİKİMLERİNİZİ...Merak ettim yıllarca biriktirdiğiniz kendinizi geliştirdiğiniz noktayı....İNSAN'dan bahsediyoruz kalbi yüreği olan gönül koyan İNSAN...
Bu arada ben de haddimi aştığımın farkındayım sizi üzerek.Çok özür diliyorum ama söylemeseydim içim acırdı...Belki de daha dikkatli davranırız hayat mücadelesini verdiğimiz bu dünya da....
HERKESE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...ZAFERİ BİRLİKTE KAZANALIM kimse yenilmesin...
Son birşey daha yazılarıma bakarken yazar deniyor ya inanın yüzüm kızarıyor...Ben sadace duygularımı paylaşmak için buradayım..
elemm tarafından 3/27/2010 11:41:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fikret bey,yazınızı okudum.Benim de "Affet beni babam" isimli yazım günün yazısı seçilmişti.Ve bir arkadaşımızın yorumu beni fazlasıyla rencide etmişti.Bizler, burada amatörce bir şeyler karalamaya çalışıyoruz.Ve dediğiniz gibi, bu site bizim öğretmenimiz gibi oldu.Hep bir şeyler öğrenme çabasındayız.Okul bitirmemiz yıllar oldu.Edebiyat öğretmeni de değiliz,tabi ki ufak tefek hatalarımız olabilir.Bu hatalar ne siteye zarar verir, ne okuyana...
Siz de haklısınız ama "Günün yazısı" seçilmiş bir yazının ardından,böyle bir yazı,seçilen yazı kime ait olursa olsun rencide edebilirdi.Keşke hatalarını arkadaşımıza mesaj yolu ile ya da site yönetimi yolu ile ulaştırmayı deneseydiniz.Sizin de ard niyetli olmadığınızı biliyorum.Sizin yazılarınızın takipçisiyim biliyorsunuz.Bu yorumumla sizi de üzmek istemiyorum...Kırılmayın sakın ki, sanırım siz de Aysel hanımı üzüdünüz diye üzgünsünüz biliyorum.
Sevgi ve saygılarımı bırakıyorum
Aslında bu yazıya yorum yazmayacaktım ama yine de birşeyler yazmak istiyorum.Öncelikle bu yazıda şahsa yönelik bir hakaret yok.Ancak;''Günün Yazısı''nın sayısız hatalarla dolu olduğunu ve yayınlanmadan önce gerekli düzenlemelerin yapılması gerektiğini belirtmişsiniz.Yine de;
1 ) Bu mevzuyu konu açarak değilde,site yönetimine mesaj atarak dile getirseniz nasıl olurdu ?
2) ''Günün Yazısı''nda,yazıyı yazan yazarı tebrik eden siz değil misiniz ? tebrik eden siz ama ayrı konu açarak sayısız yazım hataları var diyen yine siz değil misiniz ? bu bir çelişki değil midir ?
Bakınız,bu sitede hiç kimsenin avukatı, savunucusu değilim.Ama benim yazım ''Günün Yazısı'' seçilse ve bir üye önce beni tebrik edip,ardından konu açarak ''Günün Yazısı''nın yazım hatalarıyla dolu olduğunu belirtse bu beni üzerdi.Hele ki bunun site itibarına zarar verdiğini belirtse dahada üzerdi.
Ortada bir yanlış var.Sizin Günün Yazısı'nı eleştirme hakkınız kesinlikle var.Yazım hatalarından da bahsedebilirsiniz.Ama bunu ulu orta konu açarak yazı sahibini rencide ederek değilde,site yönetimine kapalı bir mesaj atarak dile getirmeniz daha uygun olmaz mıydı ?
Ayrıca,bu yazım hatalarıyla dolu yazının site itibarına zarar getirdiğini yazmışsınız,bu da hoş değildi.Ama ben kimsenin avukatı değilim.Aysel hanım size kırılabilir,küsebilir ama eğer siteden giderse bu da yanlış olur.Gitmemesi lazım.Burada ben bir yanlışlık görürsem kim olursa olsun söylerim.
Beri yandan bu durumla ilgili olarak diğer açılan konuyu da okudum.Çok ama çok üzücü hakarete varan cümleler sarfedildi.Çok yadırgadım.Kimse babamın oğlu değil bu sitede.Zaten bu son olaylarla ilgili olarak ''Edebiyat Defteri'ne açık mektup'' şeklinde bir yazı yazarak düşüncelerimi dile getirdim.
Son olarak tekrar söylüyorum,kimseyi savunmuyor,yerden yere vurmuyorum.Sadece bu düşüncelerinize olan bakış açımı dile getiriyorum.Selam ve saygılarımla.
Bir_Kucuk_Ask tarafından 3/27/2010 10:06:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir_Kucuk_Ask tarafından 3/27/2010 10:07:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bu yazida Aysel hanimi incetecek bir sey görmedim.
O yüzden de elveda deyisine anlam veremedim.
Ortaya yazilmis bir yazi ve herkes kendine bir pay cikarmali.
Elbette ki Türkiye de adi anilacak derecede büyük yazarlar yok aramizda.O yüzden kirilmamali.
Bir de Fikret Tezal kendinden de örnekler vermis.
Zaman zaman rastliyoruz elestiride kisiyi kücümseyen bir tutuma.Ama bu yazida öyle bir sey yok bence.
Katildigim bir yazi.
Sunu da söylemeden gecemedim aysel hanimin yazilarini
severek de okudum insallah daha da okuyacagiz.
yüreginize saglik
saygilarimla
hicbitmez tarafından 3/27/2010 4:02:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fikret TEZEL
hicbitmez
Sonucta yapici bir uyariydi.Haklisiniz cok hatalarimiz oluyor birbirimizden ögrenecegimiz cok sey var aslinda.
Bende begeniyorum aysel hanimin yazilarini.
Çinliler der ki,Dostunun alnındaki sineği baltayla kovalama.....
(:
Fikret Tezal farkıyla.....
Fikret TEZEL
Fikret Bey, yazınızda haklı olduğunuz taraflar var. Örneğin, yazım ve imla kurallarında, sizinde, benimde, ötekinin de, berikininde hatası oluyor. Olmaması da mümkün değil. Yalnız dikkatimi çeken bir husus var. Ben, arkanızdan konuşmuyorum. Yüzünüze söylüyorum. İyi niyetli bir insan olduğunuzu biliyorum. Sadece belki tavırlarınız farklı. Örneğin, benim yazılarımda, yorum olarak uyardınız ve belki başlarda size kızdım. Fakat sonra beni uyardığınız yerleri gözden geçirince, aceleciliğimin farkına vardım. Sadece size şu konuda kırıldım. Beni o hatalarımla ilgili, mesajla uyarmış olmanızı tercih ederdim. Aynı havayı ve paylaşımlarla buradaysak, kim olursa olsun uyarmamız gerekişyor. Yaptığınızda yanlış değil ama bazen yaralayıcı olabiliyor. Bu yazınızı yazma amacınızı çok iyi anlayabiliyorum ve çok da haklısınız. Fakat sanırım Aysel hanım size çok kırıldı. Yorumları okudum. Böyle tatsızlıklar, hiçbirimize bir şey kazandırmaz. Sizi eleştirdiğim için kırılmayın lütfen. Saygılarımla
Fikret TEZEL
Günün yazısını henüz okumadım. Ama bence de seçilen yazılar en iyisi olması müsabetiyle daha az hatalı olmalı. Günün yazılarını kurul seçmiyor ne yazık ki. Öyle olsaydı, onca kaliteli yazı çöpe gitmezdi galiba. Ama ne diyelim, okuyucunun taktiri. Saygı duymak lazım.
Saygılarımla.
günün yazısı ve şiirleri, daha önce de gündeme gelmişti. bizim halkımız genelde kendisine yorum yapanları korumayı adet edindiğinden-hep kaliteyi görmezlikten gelir. haliyle seviye de, çıta da yükselemiyor! herkes hakettiği gibi yaşar derler ya, bu iş de bundan sonra böyle devam eder. bu ırgınlıklar, yanlış anlamalar, kollamalar, farklı taraftan bakamamak olduğu sürece-birileri kendileri kandırmaya devam edeceklerdir!
üzüldüm tek bir konu ise, bu hepimizin feryadı aslında: kaliteli işler yapanın siteden ayrılması... oysa bu site türkiyenin en popüler,aktif üç edebiyat sitesinden biri. galiba biraz değişim zamanı geldi! farklı yazıları da okuyup, hak ettikleri değere ulaştırmayı bilmeliyiz.
tebessümle...
Aysel Hanım, yorumlarınızı okudum ve gerçekten çok üzüldüm. Bizler hatasız olmuyoruz, olmamız da mümkün değil. Evet yazdığımız yazıları defalarca kontrol etmemize rağmen, yine de yazdıklarımızda yanlışlarımızı göremiyor, ve düzeltmelerimizi de yapamıyoruz.
Fikret bey bence çok güzel bir konuya değinmiş. Günümüzde kaybolmak üzere olan Türkçemizi en iyi şekilde yazmaya çalışmamız gerek. Hatalarımızı özelimizden, arkadaşlarımıza bildirmemiz, elimizden geldiği kadar daha iyisiniz yazmaya çalışmalıyız.
Sizin eleştiriler karşısnda hemen " elveda " demenizi anlamıyorum. Çünkü bu tür eleştiriler bizleri çok daha fazla kamçılamalı ve çok daha iyilerini yazmak için çabalamalıyız.
İnanın herpimiz bu eleştirileri alıyoruz ve almaya da devam edeceğiz. Eğer eleştiri yok ise zaten hiç bir şeyi başaramamışız demek değil midir?
Fikret bey sizi kırmamış, yalnızca yazım hatalarının düzeltilerek yayınlanması konusunu dile getirmiş. Yalnız şunu gözden kaçırmış. Güne gelen yazılar Seçki kurulunun seçtiği yazılar değil, okuyucuların seçtiği yazılar ve Seçki kurulundaki dostlar bu kadar yazıyı okuyup düzenleyecek zamanlarının olmayışı.
Lütfen kırılmayın. Fikret beyin yazısından her birimiz üstümüze düşenleri almalıyız bana göre.
Bayanların, böylesine alıngan olduklarını, dolaylı olarak bile etkilenip kırılmalarını akıl edemeyecek kadar kaba oluyor bazen, benim gibi bazıları.
Elimde olmadan galiba çok önemli bir hata yaptım. Niyetim asla bu değildi. Bu yazıyı silmekl isterdim aslında. Fakat o zaman da daha yanlış anlaşılır olmak var işin içinde.
Zor durumdayım, anlayış bekliyorum. Ne kadar zor olduğunu da biliyorum üstelik.
Engin Tatlıtürk
Yorumumda da belirttiğim üzere fikrinize katılmamıştım.
Ama fikirler başka başka olmasa kurt kuzuyla gezerdi.
Her zaman yazının içeriği önemlidir. Şekilde önemlidir ama her yazar şekil hatasını sıkça yapar. Sen de de oluyor. Bende de çok ca oluyor.
Bunları geçip güzel şeyler konuşmalı ve yazmalıyız.
Bak kardeşim; bana şöle böyle yazarsan siteden çekip gitmem.
Düzgün adamdır ama bazen pot kırar yazarım...:)
Şaka ve dostlultan doğan samimiyet bir tarafa alınganlığa gerek olmadığı kanaatindeyim.
Sayın Aksümer bizim birbirimize yaptığımız samimi yorumları okumasını öneririm. Eskilerden başlayarak.
Haydi birbirimizi zorda bırakmaya hakkımız yok. İnsanların kalbini yaramayız. Samimiyim diyorsa samimidir. İnanmak düşer.
Bundan kelli ya hayır söyleyelim ya susalım.
Sevgiler.
N. B. Ç.
Takılmayın o kadar kesinlikle haklısınız.
Ben de bayanlar lafınıza alındım şimdi :))
Şu anda şiir ve yazı yazabilmem için henüz yetkim olmadığı için buradan yazmak zorunda kaldım. Çok severek yazı ve şiirler yazdım ve sizlerle paylaştım. Ama bu kadar üzülmeyi de haketmedim. Tamam eleştiri olur da bu kadar olmaz. Beni günün yazısı seçen Seçki Kuruluna çok teşekkür ederim. Ama şu anda öyle mutsuzum ki. Eğer mümkünse günün yazısı olarak Fikret Beyin bir yazısını seçin. Ben yapıcı eleştiriye açığım ama bir ki bağlacı de ve da bağlacını yanlış kullanacak kadar kör cahil değilim. Bazen ekran gözümü alıyor elim yanlışlıkla bir tuşa basmış olabilir ama bir yazımı yazıp okura sunmadan inanın defalarca kontrol ediyorum. Ben belki bir Edebiyat Öğretmeni kadar mükemmel olamıyabilirim ama olmak için de canımı veririm. Çünkü Türkçe bizim ana dilimiz.
Sizlerle kısa süreli paylaşımınız oldu hepinize hakkınızı helal edin diyorum ve ben ELVADA diyorum.
Sevgi ve saygılarımla....
''Anlamıyor bu vatan seni diye, bırakıp kaçacak mısın ?
Anlamıyopr bu insanlar seni diye, benzin döküp yakacak mısın ?
Kaderin senin anlaşılmamak !
Ve yücelerden bir kale, aşılamamak !''
Sanki benim için söylenmiş. ben çok iyi bildiğimi iddia etmiyorum ki !
Ve eleştirdiğim her hangi bir kişi de yok üstelik.
Genel anlamda bir teklif, bir öneri benimkisi.
Seçkilerin neşterlenmesi.
Bir insanı kırmak, hele yazma hevesine zarar vermek ; eğer elimde olmadan yapmışsam, büyük kötülük etmişim. Affetmenizi bile beklemem haksızlık olur.
Fakat asla böyle bir amacım olmadı.
Şu anda şiir ve yazı yazabilmem için henüz yetkim olmadığı için buradan yazmak zorunda kaldım. Çok severek yazı ve şiirler yazdım ve sizlerle paylaştım. Ama bu kadar üzülmeyi de haketmedim. Tamam eleştiri olur da bu kadar olmaz. Beni günün yazısı seçen Seçki Kuruluna çok teşekkür ederim. Ama şu anda öyle mutsuzum ki. Eğer mümkünse günün yazısı olarak Fikret Beyin bir yazısını seçin. Ben yapıcı eleştiriye açığım ama bir ki bağlacı de ve da bağlacını yanlış kullanacak kadar kör cahil değilim. Bazen ekran gözümü alıyor elim yanlışlıkla bir tuşa basmış olabilir ama bir yazımı yazıp okura sunmadan inanın defalarca kontrol ediyorum. Ben belki bir Edebiyat Öğretmeni kadar mükemmel olamıyabilirim ama olmak için de canımı veririm. Çünkü Türkçe bizim ana dilimiz.
Sizlerle kısa süreli paylaşımınız oldu hepinize hakkınızı helal edin diyorum ve ben ELVADA diyorum.
Sevgi ve saygılarımla....
Fikret TEZEL
handan akbaş
Her gün seçki kurulunun da işi çok zor,bir çok yazı arasından günün yazılarını değerlendirip seçmek,çok emek işi.
Edebiyatla ilgili bir sitede sürekli siyasi yazılar görmek,okumadan geçmeme neden oluyor.Ama hiç bir zaman,yazanı üzecek bir şey yazmayı düşünmem.Herkesin kişisel tercihine saygılıyım,hoşlanmazsam yorum yazmam.
Lütfen küsüp ayrılmayın,sevgi ve saygılarımla.
Engin Tatlıtürk
Hatalar umurumda değil. Senin yazındaki pırıltıları fark edip seçkiye almışlarsa ne mutlu sana.
Eleştirilmemekten yakınırız. Hakaret içöermedikten sonra menfi eleştiriler sana güç kaynağı ve yol gösteren kılavuz olmalı. Vıcık vıcık yağlı yazılar sana doğru yol göstermez.
Hemen ürküp kaçacaksan güle güle.
Fakat edebitatı çok sevdiğini hemen fark ettim. Kalacak ve kendini tamamlayacaksın.
Sayın eleştirmenlere kırılmaya çok bir hakkın yok. Kasıt yoksa sorunda yok.Kal ve kendini ispatla. selamlar.
Sitede benden eskisin kardeşim. Seçkinin nasıl gerçekleştiğini biliyorsun. Ben sadece güzel yazıların seçkite geldiğine inanmıyorum. Hatta puanlamaya da inanmıyorum. Bazen üç yorum alan yazı seçkiye gelebiliyor.
Siyasi ve eğitici yazılarda pek seçkiye giremez.
Günün mama ve önemi...:) , Aşk, duygusal vakalar, çicek böcek içeren söz sanatlı yazılar. Bunun sitilini kapan arkadaşlarda var. Haftada yada on günde bir yazıp her yazısını seçkiye getiren arkadaşlarda var.
Kimseyi horlamıyorum. Demem o ki; dünyanın en iyi yazısını yazsanız da bazı kriterlere uygun değilse yazınız güne gelemez.
Başarana helal olsun. Benim için güne gelen yazımın diğerlerinden fazla önemi yok. 500'e yakın yazımın içinde en çok AŞIK SERÇE' yi severim. İki defa askıya aldım tek yorum gelmedi. Ben yine onu severim.
Yazınız güzeldi.
Küçük hataların önemi yok bence. Tashihten sonra basılan en büyük yapıtlarda bile fazlaca imla ve kelime hatası oluyor.
Mühim olan bir şeyleri paylaşarak zenginleştirmek.
Kabullenmese dahi herkesin bir şeyler öğrendiği kanaatindeyim.
Saygı ve selamlar.
Teşekkür ederim beni üzdüğünüz ve kırdığınız için. Şu anda mutluluğumu tüm yazma hevesimi kursağımda bıraktınız. Hele siz şu yazdığınız yazıyla s hiç karşıma çıkmamalıydınız. O kadar çok imla hatası var ki...
Sityeye : Siteye olacak
bir neşter vurulamaz mı yazıya : vurulamaz mıydı yazıya
Özellikle son zamanlarda yazdıüğım : yazdığım
Asıl önemli olan da , virgül boşluk bırakılarak yazılmaz.
sebep olan , yine aynı hata
baktığımda ; yine aynı hata
okudukça- yazdıkça aynı hata boşluk var.
Özellikle son zamanlarda yazdıüğım yazılar, yazdığım olacak
çok okunmasına rağmen, azınlığın takdirini alabiliyor. Üstelik ben bu durumdan çok memnunum. Çünkü bu ülkede aydınlar maalesef azınlıkta. O aydın azınlık tarafından anlaşılabilmek ise benim için çok değerli.
Bir kere bu satırlarda site üyelerine ağır hakarette bulunuyorsunuz burada bir tek siz aydın değilsiniz. Aslına bakarsanız sizin yazılarınız site kurallarına tamamen aykırı çünkü site kurallarını okursanız siyaset yasak artı insanları bunalıma sürüklemeyen yazılar yazmak gerekiyor ama siz insanları her gün bunalıma sürüklüyorsunuz. Pozitif değilsiniz bence.
Buraya ben amatör yazılarınızı ve öykülerinizi yazabilirsiniz diye çağrı okuduğum için geldim. Benim sayı sayı romanım, hikaye kitabım yok ama yazı yazmayı bilmeyen biri de değildim ufak tefek hataları herkes yapıyor. Yapılmaması konusunda ben de çok istekliyim. Türkçemize herkes sahip çıkmalı ama bula bula beni mi buldunuz nice öyle yazılar geldi geçti. Konusuna bakın hiç olmazsa mutluluğa davet ediyorum hayatı sevmeye davet ediyorum.
Bundan sonra da nasıl yazarım bilemem ya. Yazık diyor bir sevinci çok gördünüz ne diyeyim size.
Hoşçakalın. (Bu yazımı da eleştirmeye kalkmayın lütfen çünkü gözyaşlarımdan gözümün buğusundan yazdığım yazıları artık seçemiyorum bile)
Ayrıca tekrar söylüyorum aydın cahil meselesine üniversite mezunuyum. Genelkurmay Başkanlığında doküman hazırlama uzmanı olarak görev yaptım. Yazışma kuralları konusunda da çok yeni memur yetiştiren sayısız ödülü olan bir emekli memurum ben.
bu noktalama hataları bendede çok var bu konuda zayıf olduğumun farkındayım....peki ne yapıyorum...bazı arkadaşların kusursuz yazıları üzerinde çalışıyorum ama yinede oluyor.... istemeden yardım eden arkadaşlarda var sağolsunlar varolsunlar.... ama içerik iyi olunca okuyan arkadaşlarımız ve seçki kuruluda hakkını veriyor.....hiç bir çıkar karşılığı olmadan hergün yüzlerce yazıyı okuyup hem onları değerlendir hem onları birde düzelt görevi biraz fazla olmazmı....yinede iş yazanın elinde düzelmesine kalıyor....her şeyiyle eşsiz olan edebiyat defterini ve tüm yazan arkadaşlarımı çok seviyor ve sayıyorum...sevgili tezal.... güzel bir kritik yapmışsın hatalarını ve kazançlarını samimi bir uslupla çok güzel dile getirmişsin
tebrik ediyor saygılar sunuyorum....