- 1280 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Horozun intikamı.
Geçenlerde rastladığım bir haber üzerine tiye alarak yazdığım bir yazıyı paylaşmak istedim. Haberde, ’tavuğa tecavüz eden adam suç üstü yakalandı.’ yazıyordu. Hani suç üstü diyince şanssızlık olurda bu kadarı olmaz diyor insan. İşin şakası bir yana, ciddi manada insanlıktan çıkmış bir psikolojinin işi böyle birşey yapmak, bende mizahla karışık olaya tepkimi gösteren bir yazı yazdım. Allah kimseyi insanlığından çıkarmasın.
Hayri baba: Lan ne oliy burada? Sen kimsin, ne işin var tavuğumun üzerinde?
Tecavüzcü: Yanlış anladın moruk. Tavuğun dişini çekiyordum.
Hayri baba: Haa. Tamam. Bende sandım ki...
.................................(Takriben 19 saniye sonra).................................
Hayri amca: Ula tavuğun dişi yoktur. Sen benim tavuğun ırzına geçmişsin. Yetişin komşular getti çillim, getti kümesimin direği.
Tecavüzcü: Moruk bir dur. Sandığın gibi değil.
Hayri amca: Yalan söylüyorsun!
Tecavüzcü: Evet yalan. Bende olsam yemezdim.
........................( 13 dakika sonra. Polis ekipleri olay yerindedir)........................
Komiser: Ulan 25 yıllık polisim, ben böyle şey duymadım. Olum sen ne şeyimden bir adamsın. Adam nimete yan gözle bakar mı?
Tecavüzcü: Vallahi benim suçum yok komiserim.
Komiser: Sus lan!
Tecavüzcü: Komserim bi bak bi dinle. Bak bi dur anlatayım olayı. Ya bir dur komserim.
Komiser: Lan neyine durayım. Lan tavuktan ne istedin?
Tecavüzcü: Bak komserim olay tamamen farklı. Ben kümese yem vermeye girdim. Bir dur komserim bi kesme anlatayım. Tam yem veriyordum...
Komiser: Ha tam yemi veriyordum, tavuk striptiz şova başladı sonra, yavaşça tüylerini çıkarmaya başladı. Öyle mi piskopat?
Tecavüzcü: Yok be amirim, ben yemi verirken ayağım taşa takıldı, sendeledim tavuğun üzerine kapaklandım. Yoksa tavuğa karşı bir şeyim yok yani. Ben zaten vejeteryanım.
Komiser: Taşa takıldın?
Tecavüzcü: Evet komserim.
Komiser: Sen bi domalsana.
Tecavüzcü: Neden komserim?
Komser: Domal sen bi.
Komiser: Toygar. TOYGAR.
Toygar: Efendim amirim.
Komser: Olayı duydun değil mi? Hah şimdi arkadaşın üzerine kapaklan.
Tecavüzcü: Ama amirim. Komserim iki gözüm. Bu insan haklarına aykırı. Avukatımı isterim.
Komser: Doğru İnsan haklarına aykırı ama sen insan değilsin. Sen homo elektus bile olamazsın. Toygar. Maktulün eşi nerde?
Toygar: Tavuğun mu?
Komiser: Lan işte bu kümesin horozu nerde?
Toygar: Bahçede amirim. Delirmiş gibi görünüyor.
Komiser: Horozla o şerefsizi içeri kapatın. Kapıyı da iyice kilitkeyin..
Toygar: Amirim bi tutanak tutalım. Konu mahkemeye gitsin. Cezasız mı kaldın bu ırz düşmanı.
Komiser: Ulan memlekette bebek tacizcilerini 3-5 yıla salıyorlar. Kim takar tavuğu. Bırak horoz versin cezasını.
....................(Horozun intikamını site kuralları ve genel ahlak kuralları nedeniyle yazamıyoruz)..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.