- 3148 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIMIN ANLAMINA...
Söze nasıl başlayacağımı inan bilmiyorum bebeğim...Aşkın insanı nasıl değiştirdğini,nasıl içini yaktığını bilmiyordum seninle ayrılana kadar...Büyükler hep derdi de inanmazdım.Sadece seni görmek içindi gözlerim,sadece sana ait olmak için vardı kalbim..Güzel sözler sana söylemek için vardı ezberimde.Dilim sen sevdiğimi söylemem için duruyordu ağzımda.Ama sana olan sevgimi anlatmaya yetmedi hiçbirşey.Sen dışında herkes bildi seni deli gibi sevdiğimi,uğruna neler vereceğimi.
Hiç olmadık bir zamanda çıktın karşıma ve hiç olmadık bir zamanda gittin hayatımdan...Aklıma gelmezdi seninle birbirimizi seveceğimiz,birbirimize sevgi sözcükleri fısıldayacağımız.Hani bana ilk "canım" deyişin var ya,hala kulaklarımda çınlıyor.Yüreğim acıyla doluyor,gözlerimden yavaş yavaş iniyor aşağı tuzlu sular..Gözyaşı demiyorum;çünkü sen benim üzülmemi, ağlamamı hiç istemezsin.Sevmezsin benim pesimist hallerimi,hep gülmemi istersin;ama şimdi sen ağlatıyorsun beni bitanem...İnanamıyorum hala ayrılığımıza!!!İnanamıyorum o güzel günlerin bi hatıra olarak kalacak olmasına.
Seni çok seviyorum birtanem,hayatım,aşkım,tatlım,canım,biricik sevgilim...Hangi kelime seni anlatacak kadar güzel ve anlamlı?Söyleyeyim birtanem,hiçbiri...Nereye baksam seninle bir anım canlanır gözümde.Dökülür hayallerim hayat sahneme...Bu hayat denen oyunda ben de sen de birer figüranız.Ama en güzel şeyi beceremedik be biriciğim,sevemedik...Rol bile yapamadık!!!
Hayatta ilk defa seveyim dedim,sende beni terk ettin be sevgilim...Ama bil ki senden başkası çalamayacak kalbimi,alamayacak benden seni.Ne olursa olsun yine herzamanki gibi seveceğim seni ben.Sen beni sevmesen de,beni aldatsan da sen benim bitanecik aşkımsın,herşeye rağmen..
Doğum gününde hani yalnız bırakmıştı arkadaşlar bizi,hani koluna bileklik takıyordum,nasıl heyecanlanmıştım...Hayatımda yaşadığım en büyük ve en tatlı heyecandı bu.Anlamıştın sende ellerimin titreyişinden.Gülümseyerek bakmıştın yüzüme.Sende farklı değildin benden .
Herneyse bitanesi,ne fark edecek ki seninle geçen o eşsiz,güzel günleri hatırlasam...Yine de ayrılmış olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor işte!Olmuyor ne kadar unutmaya çalışsam da.Yapamıyorum...Geceleri ağlıyorum seni düşünüp düşünüp,Gözyaşlarım sel olup akıyor yüzümden aşağı.Pardon,tuzlu sular...
Yalvarıyorum birtanem,eski halimize geri dönelim.Söz sana seni hiç üzmeyeceğim.Hiç gazına gelmeyeceğim elalemin.Sadece seni seveceğim,sen bilmesen de;bilmek istemesen de...
Seni başkasıyla göreceksem,neye yarar bu gözler?Seni sevmeyi bilmiyorsa napayım ben bu yüreği,parçalansın gitsin!!!
Ama şunu bil ki,senden başkasını sevmeyecek bu yürek,asla!!!Bakmayacak başka gözlere,güzel sözler söylemeyecek kimseye...Seni hiçbir zaman silip atamayacak hayallerinden.Bakışlarını silemeyecek gözlerinden.Bir tek seni sevecek,ölümüne!!!!
Bu yazıyı okumanı o kadar çok isterdim ki anlatamam.Belki o buz tutmuş yüreğin çözülürdü...İnşallah birgün anlarsın kıymetimi,çok geç olmadan...
Aşkım,birtanem,hayatım,biriciğim,tatlım...SENİ ÇOK SEVİYORUM..HEMDE ÖLESİYE...