"aşk"ın tarifi _
/ illa hu
aşk’ın tarifi _
gerçek aşk’ın sorsalar bana, tarifini edemem .. bu anlatılmaz, ancak yaşanınca bilinir derim ..
nasıl ki tahmin etmek ve yaşamak farklıdır, anlatılması ve yaşanmadan anlaşılması da zordur bilirim ..
-
hiç papatya, kelebeğin hayatını, ona nasip olanı yaşamadan anlayabilirmi.? ama o onu ancak ziyaretinden dolayı tanır, bilir ..
hiç gece’ye gündüzü tarif edebilir, anlatabilirmisin.? o ki, bire bir görmez onu, çünkü her daim onun ardından zuhur eder, belirir..
-
ve bana önceleri, "aşk"ı tarif etselerdi, ben anlayamaz ama "olabilir" veya "doğrudur" diyebilirdim .. elbette bende bu aşkı merak eder ve yaşamak isterdim..
-
birine aşık olmak, aşık olan kişi için dünyada her şeyden daha öncelikli ve önemli..
ama gerçek aşk’a (O’na) varmak, tarif edilemiyecek kadar çok farklı.. ta ki gece ve gündüz, siyah ve beyaz, hayat ve ölüm gibi..
-
ben şimdi anladım ki, O’na aşık olmak hayatımdan önemli, çünkü O’ hayatın kendi’si .. O’na kavuşmak, aşık olmak, daha dünyadayken yaşamakmış "cennet"i ..
-
her daim sevgi ve sevgiliden bahsedilince yüreğim sızlar heyecanlanırdım.. "gerçek" aşk’ı tanımazken, bir çoğu gibi bende birine aşık olmayı marifet sanırdım..
-
nicedir aradığımın bile farkına varmadan, her şeyin özünde O’ olduğunu bilmeden, aşık olup bağlanmışım bile aşk’ın gerçek sahibine çoktan..
-
ilk adımımda ben aşk’ı O’nun var ettikleriyle tanıdım.. O’nunla olan bir çiçeği, bir kediyi, bir kulunu sevmişim.. ve sonradan O’nunla, O’nda gerçek "aşk"la tanıştım ..
meğerse, farkında olmadan adımlarım O’na, bakışlarım hep O’naymış, bunu sonradan anladım ..
-
beşeri aşklar aşık olanı hüsrana uğratır, ağlatır, hırçınlaştırır .. aşık, sevdiğinin aşkıyla yanar ama mutsuzdur .. velhasır gerçek aşk’ı arar durur.. belli ki, kişi yanmadıkca kavuşamaz, öz’den dilemedikce O’nu bulamaz..
-
acaba, gerçek "aşk"ı dileyen, ne gibi bir güzelliklerin onu beklediğinin bilincedelermi.?
bu aşk’ın nasıl bir duygu olduğunu ah bir bilseler... sabah akşam, gözyaşlarıyla yalvarır, bunun için bıkmadan usanmadan dua ederlerdi eminim ..
-
ama nihayetinde; bütün sevdalar Onadır ve eninde sonunda Onda son bulur.. gerçek "aşk"a varmak O’nun bir lütfudur, arzu edene nasip olması dileklerimle ..
-
Cuma’nız ve Dua’larınız kabul görsün efendim, sevgilerimle ..
Şahinde Hülya Kahraman / 23.3.2010 _
YORUMLAR
hiç gece’ye gündüzü tarif edebilir, anlatabilirmisin.? o ki, bire bir görmez onu, çünkü her daim onun ardından zuhur eder, belirir..
Şu anda saat gecenin yarını vurmak üzere.Siz yazınızda gecenin gündüzü bilmediğinden,göremeyeceğinden bahsettiniz.Oysa ki şu an gecenin bir yarısında olmama karşın adeta güneş doğdu ve gecenin esmer teniyle tanıştı diyebilirim.Aşk tarif edilemez derdim,yanılmışım.Fuzulinin tarifine benzer bir tarifti.Aşk ilahi olmadıkça değersiz ve manasız kalıyor zannımca.Ben aşkı yıllarca beklemiş ve gerçeklerin aşka galip gelmesine yaşayarak şahit olmuş bir aşığım.Hayatta aşkı soldurmak için mücadele eden güçler var ve bunlar işini çok iyi yapıyorlar.Gerçek bir aşkı bulabilmek dileğiyle.Esen kalın.Sağlıcakla...
Zekeriya Terzioğlu tarafından 3/26/2010 10:45:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
ilk adımımda ben aşk’ı O’nun var ettikleriyle tanıdım.. O’nunla olan bir çiçeği, bir kediyi, bir kulunu sevmişim.. ve sonradan O’nunla, O’nda gerçek "aşk"la tanıştım ..
meğerse, farkında olmadan adımlarım O’na, bakışlarım hep O’naymış, bunu sonradan anladım ..
Benden + 10 puan...Kaleminiz aktıkça akmış...
Bir gün ben de aşık olduğum zaman "aşkın tarifini" yapmaya çalışacam.Bakalım yapabilecek miyim...
Sevgilerimle efendim...
gülüm_se
-
Aslında bu benim yaptığım tarif olamaz hatta benzetme bile değil .. O'nu her andığımda ne hale girdiğimi anlatamam ..
Siz beni ancak yaşayınca anlarsınız ve bu aşk'ı sizinle beraber arzu eden her kula nasip olmasını diliyorum ..
-
Cuma'nız ve dua'larınız kabul görsünefendim ..
Selam ve sevgiyle kalın ..