- 1159 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Anneme Mektup
Merhaba Annecigim,
Canim annem seni cok özledim.Biliyormusun sen gittin gideli.
Eskisi gibi gülemiyorum.Sen hep mutlu olmami isterdin, saglikli olmami isterdin canim annem sensiz hic bir seyin tadi yok.
Annem ne cok zorluklar cektin kederler yasadin. Herseye ragmen bizi mutlu ettin. O kocaman yüreginle sevdin sardin sarmaladin. Sabirliydin annem.Ben sevmeyi sabretmeyi senden ögrendim.Ne güzel namaz kilardin.Seni namaz kilarken seyretmeyi cok severdim. Namaz kilmayi, büyümeyi, genckiz olmayi, anne olmayi sen ögrettin bana. Sen benim ilk ögretmenimdin.
Hatirlarmisin sen babamla birlikte bana gelmistin.Bir gün ben disardan geldim ellerim üsümüstü, sen hemen beni yanina cagirip ellerimi isitmistin anne. Ben otuz yasinda kadindim.Ama senin hala cocugundum.Ne güzel sarilirdin koklayarak öperdin.
Annem kokunu özledim.Evimizin önünde acan pembe güller gibi kokardin.Kuzum diye cagirirdin. Sesini yükselttigini hic duymadim, hic birseyden sikayet etmezdin neden o kadar iyiydin anne.Senin ile son konustugumda sesin yavas geliyordu hasta idin yinede bana kuzum üzülme iyiyim diyordun. Canim annem son nefesinde yaninda olamadim. Yetisemedim beni affet.
Telefon eder sesini duyar mutlu olurdum.Yine telefona gidiyorum ama sen yoksun boynum bükülüyor. Sen hep benim yanimdaydin.
Annem sen hep tas atana ekmek at yavrum derdin.Hayat öyle acimasizki, tas atanlar öyle cokki annecim. Yüregim yaralar, kanlar icinde. Sen olsaydin merhem olurdun.
Simdi yalnizim anne bana kuzum diyen, beni koklayarak öpen, üsüyünce ellerimi isitan kimse yok.Seni cok özledim annecim.Orada nasilsin? rahatmisin? Sen dar yerlerde bunalirdin annem...
Iyimisin? Mehmet abim ile anneannem ile bulustunmu? Onlara benden cok selam söyle.
Mor menkseleri severdin. Sana ablam ile mor menekse, yasin,selam gönderdim. Aldinmi melek annem.
Seni cok cok özledim annecim ve simdi göz yaslarim sel oldu.
Bir gün gelecek hepimiz bulusacagiz. Rahat uyu canim annem. Nur icinde yat. Dualarim seninle.
Kuzun
I.Cinar
YORUMLAR
ah be gülüm ana kadar yüce sevda varmidir
onun kokusu kadar güzel cenet kokusu varmidir
ana özlemi kadar yakici hasret varmidir
offffffffffffffff be yazarim harika bir mektuptu anneye
ne yazilsada azdir övgüsü anaya caim benim
bende yananlardanim ana hasreine bende acim ana sevgisine
bende susudim ana merhametine üsüyorum geceleri onsuz düslerimde
yürekten kutlarim canim bu harika ani mekubuna
Bir hadis-i şerif;
Bir adam gelerek: “Ey Allah’ın Resulü! İyi davranıp hoş sohbette bulunmama en çok kim hak sahibidir?” diye sordu. Hz. Peygamber (aleyhissalâtu vesselam): “Annen!” diye cevap verdi. Adam: “Sonra kim?” dedi, Resûlullah (aleyhissalâtu vesselam) “Annen!” diye cevap verdi. Adam tekrar: “Sonra kim?” dedi Resûlullah (aleyhissalâtu vesselam) yine: “Annen!” diye cevap verdi. Adam tekrar sordu: “Sonra kim?” Resûlullah (aleyhissalâtu vesselam) bu dördüncüyü: “Baban!” diye cevapladı.”
Bir ayet-i kerime;
Rabbin kesin olarak şunları emretti: Ancak kendisine ibadet edin, anne ve babaya iyilik edin. Onlardan biri veya her ikisi senin yanında yaşlanırsa, sakın onlara "öf" bile deme ve onları azarlama. İkisine de tatlı ve güzel söz söyle.
Mevla mekanını cennet bahçesi eylesin.Size de sabırlar versin.
Derler ya;ana gibi yar olmaz,bağdat gibi diyar olmaz diye.Bağdat gibi diyar olur da,ana gibi yar gerçekten olmaz.
Isabell Cinar
Selamlar,Saygilar
Anneler kutsaldır.Onları anlatacak bir duygu ve kelime yetmez.Çocuk ana rahmine düştüğünden gelişimini sağladıktan sonra dünyaya yolculuk için hazırlık başlar.Çocuk dile gelir;Allah'ım ben orda tek başına ve bu şekilde nasıl yaşayacağım,küçüğüm,acizim kim yardım edecek der.Allah(c.c) seni koruyacak bir melek var der.Evet o melek anne'dir.
Onlar insanoğlu içindeki en güzel varlıktır.Allah onlara bizlerden dolayı affetsin.
Yüreğinize sağlık.Başınız sağolsun.
Isabell Cinar
Anne sevgisi gibi güzel sevgi.Anne acisi, özlemi gibi yüregi yakan bir duygu yoktur.Annemizi yasarken bir kez daha fazla öpelim bir kez daha fazla sarilalim.
Selamlar