- 1660 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM OLMAYAN
Bana imkansızı tanıtan beyefendi.
Yazmak ve yazmamak arasında yaşadığım med-cezir’in ardından yazmazsam keşkelere boğulacağımı anladım.Öylle büyük bir keder ki hissettiklerim.Ne vakit sevdim sizi?Bilemiyorum,sanki her zaman vardınız siz yüreğimde.Olasılıksızlığınızı bildiğim halde kabullendim duygularımı,eğer olmasaydınız yüreğimde öksüz kalırdım biliyorum.Öylesine yanıyor ki canım.Karşılksız ve geri dönülemez bir şekilde hissettim bütün bunları.Lütfen suçlamayın beni bağışlayın.
Keşke hiç sevmeseydim sizi.Yada hiç rastlaşmasaydık.Bir dantel gibi işlendi bu duygular yüreğime,canımı acıtarak ve yavaş yavaş.Keşkeleri tanıdım son zamanlarda.Öyle büyük ızdırap ki gönlüme güneşin doğmasını engelleyen keşkeler...
Yorgun bedeninizin gizlediği ela gözleriniz ruhumu huzura kavuşturan tek nesne.Biliyorum imkansız duygularım.Hiç bir zaman unutmadım insanların,evlerin aramızda duvarlar gibi olduğunu.Büyük bir uçurum uçurum bizi birbirimizden ayıran.
Asla gerçekleşmeyecek olan bir aşkın ekinleri topladığım.Öyle dinmez yağmurlar ki yüreğimde sel yaratan.Kimseye söyleyemediğim bir hastalıksızınız siz.Beni günden güne ölüme yaklaştıran...
Ve bu mektubu yazarken size,aklıma gelen karşılıklı şiir okuyuşlarımız.Uzaktan seyretmeleriniz benliğimi, dahada yakıyor yüreğimi.Ne vakit belirdiniz yüreğimde?
Biliyorum hiç bir zaman biz olamayacağız.Siz hep siz,bense hep gizli bir aşıktan farklı olamayacağım.Bir gün unutmak sizi tek arzum.Öyle bir sızı ki hissettiğim,ziyadesiyle yorucu bir yolculuktan farksız aşkınız.Fakat üzmesin artık sizi bu aşk,istemem üzülmenizi.Baştan kabullendiğim bir sancısınız siz.Umarım çok geçmeden bir anıdan ibaret olursunuz.Ve ilk ve son kez söz veriyorum size.Geçicek acı çeksemde,muhteşem bir hüzün yaşasamda geçicek,geçmeli çünkü siz benim değilsiniz.....
YORUMLAR
Karşılıksız bi aşkın dile gelişi olmuş galiba, insan her doğruyu her yerde söyleyemiyor hakkaten, ama yazmaktan da kimse alıkoyamaz içimizden geçenleri, bu bağlam da böyle duyguları yazmak daha verimli oluyor görüldüü gibi,
Karşılıksız sevdanıza üzüldüm desem aslında biraz da yalan olur, karşılıksız sevdaları da çok olmuş biri olarak şunu da rahatlıkla söyleyebilirim, beşeri manada yaşanacak Aşk lardan en güzeli değilse bile insana en çok "bişeyler" katanıdır İmlansız Aşk'lar....Sevip sevilmek meşk etmek sıradan zaten, ama karşılıksız veya ikansız bir aşkın ateşinde yanmak inan bana daha güzel, sadistçe gelebilir belki ama, insana Aşk adına çok şey katıyor imkansızlıklar, Aşk'ı ve Aşk'ın manası üzerine söyleyecek bir sözü olması için insanın, bence "imkansızlığını da öğrenmesi lazım Aşk'ın..
Teşekkürler...
tutulma_selin
gerçek olan birinden herhangi birşey beklemeden onu sevmektir diymi?öyle zor ki bu duygulara uzun zamandır merhaba demek. bazen hiç olmasa
kurtulsam dersiniz.bazende hayır hep kalsın içimde duygular olmasa öksüz kalırım dersiniz.bende üzülmüyorum.bir müddet sonra yerini alışılmışlığa bırakıyor zaten.yorumunuza teşekürederim.saygılatımla karşılıksız aşkı tadan arkadaşım...