DELİ MİYİM?
“Mutlu son yoktur
Ne de mutlu aşk
Kim mutlu olmuş ki ben olayım”***
Sevdiğim şarkıları neden sevdiğimi düşünüyorum, sadece kendimden bir şeyler bulduğum için mi?
Bana yazılmış bu diyebildiğim için mi?
Yoksa sevdiğim şarkılar hep üzgün olduğu için mi?
Sevemedim ben bir türlü beni oynatan şeyleri( oynamayı da bilmem zaten), sanki onlar da bir aldatmacaymış gibi geldi, sevemedim içimi yakmayan şeyleri ben, canımı acıtanları düşünmemeyi sevemedim, gündelik telaşlarım olmadı hiç, suyun akışına bırakamadım kendimi, yakınları sevemedim, uzaklarda kaldı gençliğim, senleyken seni sevemedim, gidince değerlisin, sana bunları hiç söyleyemedim…
Yalan söyledim gitme derken, beni mutlu etmeni aslında hiç istemedim. Zaten çabalasan da edemezdin, ki çok ta uğraş vermedin. Sesli konuştuklarım benden değildi ve sen susmalarımı hiç görmedin. Beni görmedin, baktın ama hiç görmedin.
Ne olur ki yanımda olsan , ne olur sana dokunsam, ne olur benim olsan, bende olsan, içim olsan, kalbim olsan? Ne olur, daha mı mutlu olurum? Her gün daha mı güzel olur? Bu kadar çok senle dolsam, bana ne olur? Ben ne olurum kendim kalamazsam? Yıllar geçer aynı yerimde sayarsam? Seni kaybetmekten korkmazsam ? Sen sen kalabilir misin ve ben de ben? Ben ben olmazsam ne olur?
Bence yazık olur…
Sana da , bana da yazık olur.
En iyisi mi ben sevdiğim şarkıları söyleyeyim;
“Mutlu son yoktur ne de mutlu aşk…”
Deli miyim neyim?
......VaNDi’07....
*** Nazan Öncel/ Beni Söyletme.
YORUMLAR
Deli değilsin. Çok güzel yazıyorsun. Ne kadar hoş bir sorgulamaydı bu böyle! Pek çoklarının itiraf etmeyi bırakın düşünmeye korktuğu şeyler alınmış kaleme. İnsan sevdiğiyle "sen" ve "ben"i bırakıp "biz" olmalı ama evet katılıyorum bunu yaparken de ne sen senliğinden vazgeçmelisin, ne ben benliğimden. "Sen bensen ve ben sensem, bu ayrılık niye?" demiş Hazreti Mevlana. Çok da güzel demiş. Ayrılık da olmayacak, benliğini yitiriş de. Biraz karmaşık görünüyor olabilir. Ama buradaki dengeyi çok iyi ayarlamalı. Marifet de onu tutturabilmekte zaten.
'Sesli konuştuklarım benden değildi ve sen susmalarımı hiç görmedin. Beni görmedin, baktın ama hiç görmedin'
siz nası şarkılarda buluyorsanız hissetiklerinizi bende sizin paragraflarınızdan çıkarıyorum bazen:) hayatta böyle bakıp görmeyenler kadar çok ki en muhtaç olduğunuz anda iyice kısar gözlerini kör olurlar sanki...
"Beni görmedin, baktın ama hiç görmedin."
dost..seni göremiyorsa,sana bakıyor ama o gözleri içine işlemiyorsa zaten bırak görmesin...
hani az önce konuşurken bana yazılmış gibi dedim ya:-p
bak şarkılar sende de bu hissi uyandırıo işte;) kendimizden bişiler bulabilmek değil mi en önemli nokta;)
vandi...dost...güzeldi;)
sergio06 tarafından 8/28/2007 10:25:27 PM zamanında düzenlenmiştir.