- 1747 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KARA BÖCEĞİM!!!
Sevda yüklü bir bulut idim...
Kimi zaman geldi bardaktan boşalırcasına hatta doyuncasına akıttım sevgimi muhatabına...
Gökkuşağı çıkardı ardından her yağışlarımın...Sevinirdim küçük bir çocuk gibi...
Bilemedim, elma şekeri tadında yaşamaya çalıştım sevdamı...
Sonra ne mi oldu;kala kala hayatın attığı ,aslında yârin attığı kazık kaldı elimde...
Bazen şimşek olup çaktım, kızdım, kıskandım, bağırdım çağırdım, sitemler savurdum muhatabına...Ama hakkımdı benim de sevilmek neden yalancı sevda peşinde koşar hep böcekler...
Yarimi kara böceğim der severdim,o bana bir adım gelse ben ona koşardım yeter ki gülsündü yüzü...
Ya ben, soldum kurudum kırmızıyken siyaha döndü gülüm,gülerken hüzne döndü yüzüm...
Yapayalnız kaldım soğuk kaldırımlarda,güneş yok ,ay yok...
Üşüyorum üşüyorum hemde çokk....
YORUMLAR
Değerli şiir dostu "siyahgul38"şiirin "ş" si geçti mi ilk aklıma siz geliyorsunuz. Kafiyeli şiirle 1966 yıllarında tanışmıştım. Düz, serbest şiirleri ise bu tür edebiyat sayfalarında. Okuduğum şiirlerde sizin de şiirlerinizin hemen -hemen çoğu var.
Şiir tadında ki bu yazında harika. Bana göre şiir kişinin gönül dünyasını dışa yansıtan, bir tür feryattır. Burada dışa yansıyan mesajlar, hislerine tercüman bulamayan kanadı kırık ama bir o kadarda yürekten bağlı benzi soluk portresi şekilleniyor.
Sanki hayat seven için bir ıstırap çile dokuma fabrikası, umutsuzluğa açılan geri dönüşü olmayan sonsuz bir kapı.
Oysa her sabah seherinde karanlık olan gecelere nice nurlu sabahlar hakim olmuştur...Değil mi?..
Sonra ne mi oldu;kala kala hayatın attığı ,aslında yârin attığı kazık kaldı elimde...(YARIN VURDUĞU DARBE )diye düzeltirsek,yürekteki intikam birazcık daha mülayimleşmiş olur.Düşüncesindeyim..
Bizlerle böyle güzel kelimelerle tanıştırma fırsatı verip paylaştığın için teşekkürler eder.Elinize yüreğinize,sağlık olsun efendim.Benim güzel ABLA'CIĞIM....
elma şekeri tadında yaşamaya çalıştım sevdamı...
bu sattır çekti kendine beni haberin olsun... :)
üşüme yürek içinde aradığını bulamamış ondan üşümen..
geçer merak etme emi :)
sevgimle :)
Nimet Vefa
peki=)
sevgim saygım çokça=)