doğum günüm...
Ölüm şarkılarıyla yazdım her yaşımı.. şimdi geride mi bıraktım zamanı .. oysa aynı duygularla bir yaşımı daha dolduracağım..
Her yaşta daha ağır bedeller ödeyerek ağır yüklerimle seni mi bekleyeceğim ölüm...
Umutlarımı dağıtmakla mutluluklarımı vermekle hata mı yaptım... Kendime kalan ufak bi tebessüm oda bütün acılara mı bilmem..
Nefesimi tutmaya bile gücüm kalmayacak bilirim... Yaş 21 tüm soluğumu harcadığım insanlar..
Ne çok yormuşsunuz beni bilirim utanmadan kutlayacaksınız bugünü..
Hiç bir zaman merhaba demediğim için midir nedir? Bugün doğum günüm merhaba içimde izleri kalan ve yerine geçicek tüm acılara!!!! Artık özlemim değilsin mutluluk..
Şimdi umudunu sevincini al ve bitsin bugün artık !Güneşli günlerini bile sevmeyeceğim
Yağmurum ben kabullendim artık.. Bir gün yağmur bir gün güneşle yaşayamadım ben miyim dengesiz senin yaptığın farklı mı sanki..
Sitemim sana Çünkü bir sen cevap veremezsin...
YORUMLAR
Öncelikle DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN VE İYİKİ DĞODUN...
Böyle bir günde karamsarlık ve sitem etmiş bir yoğun duygu içinde birşeyle karalamışsınız... Oysa gülüp, mutlu ve neşeli olmanız ve hayata nefes aldığınıza şükür etmeli ve yarınlara umut dilemek olmalı derim.
Hayatın yüzünüzde bir bahar gibi çoşkulu ve bir deniz kadar mavi olsun...
Kendine iyi bak ve gülümse hayata... Tekrar doğum günün kutlu olsun
Sevgilerimle