- 1485 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYAZ VURUR YA BAZEN SEVDAYA
AYAZ VURUR YA BAZEN DAĞIN EN YÜKSEK YERİNİ, EN ALÇAK YERİNİ AYIRMADAN İNSAFSIZCA ÜŞÜTÜR HERYERİ.
YÜREĞİMİN AYAZI VURDU İÇİME ACIMADAN DÜŞÜNMEDEN YARGILAMAKTA İŞTE ŞUAN BENİ.RÜZGAR SAVURUR DALLARI AĞAÇLARIN YAPRAKLARI DÖKÜLÜR DALLARIN.BENİM YÜREĞİMİN KANI AKTI CANIM YANDIKÇA GÖZLERİME YAĞMUR DAMLADI KAR SOĞUĞU VURDU GECELERİME ESTİ RÜZGAR YİNE AYAZ VURDU GÜNLERE ÜŞÜTTÜ İNSAFSIZCA HERGECE,HER SAAT VE SANİYE.YILMADAN TÜKENMEDEN TÜKETTİ BENİ AYLARI ARDINA KOVALAYARAK AYAZ VURDURDU GECELERE BU SEVDA BAŞIMA DERT OLDU TERK EDİLMEZ SİLİNMEZ YARA OILUŞTU.YÜREĞİMİN KANI AKTI YANDI YÜREK.GÖZLERİME YAĞMUR DAMLADI.ELEM OLDU AKTI.CAN DAMARLARIM TIKANDI.İNSAFSIZCA GİDİŞİN BİLE BENİ KARANLIKTA AYDINLIK ARAMA ZAMANIMI ELE VEREREK UÇURUMA ATTI İÇİMİ DE BENİ DE BEDENİMİDE CANIMIDA YOK ETTİ SAKLADI.GİZLENEN KUTULARDA ARTIK BEDENİM ELEMLİ GÖZLERİM.KANAMAKLI YÜREĞİM.YAĞMUR DAMLASI AKITMAKTA GÖZLER.GİDENİ GERİ GETİRMEK İSTEMEZ YÜREĞİM AMA GİTME DEMEK İÇİNDE NELERİ VERMEZDİM...
DURMA ARDINA BAKIP SEVDA ARAMA.
BENİM SEVDAMA AYAZ VURDU YA İSTESEMDE GERİ GETİREMEM SANA SEVGİMİ Bİ DAHA HADİ GİT SEVDAM HOŞÇAKAL AYAZ VURUR YA SEVDAYA YIKILIR DÜNYA,YIKILIR HAYALLER,YIKILIR SEVDA GİDER UMUTLAR YAĞAR YAĞMUR GÖZLERDEN FIRTINALAR KOPARIR DAĞ LAR GİBİ İÇİM YÜREK KANAR YÜREK BUNDAN SONRA HEP AĞLAR....
HADİ HOŞÇAKAL CANIMIN İÇİ GERİ GELME AYAZ VURDU BANA KAR YAĞDI DONDU YARAM BÜYÜYO AMA AFFETMEYE DE NE CANIMIN NE GÖZLERİMİN NE YÜREĞİMİN SÖZÜ GEÇİYO.SON Bİ DEFA DAHA HOŞÇAKAL BENLİĞİMMM.
;(
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.